Jäsenen colt1300 uusimmat tuotokset

  1. C

    Vikakoodien lukeminen vm.1996-> Mitsut

    Vs: Vikakoodien lukeminen vm.1996-> Mitsut Onko kokemuksia mistä vuosimallista eteenpäin Carismassa pääsee OBD:n käsiksi esim. ELM327 tai ScanGauge:lla...? Viimeistään tietenkin 2001, mutta eikö pistoke löydy kuitenkin jo alkupään autoistakin? Olisiko mahdollista että faceliftin yhteydessä...
  2. C

    Colt 1.5 GLXi -90 joutokäyntiongelma

    Vs: Colt 1.5 GLXi -90 joutokäyntiongelma No latausjännitteen sen ei pitäis olla, just huollettu laturi... mitenköhän nopea tuo sitten on oppimaan?
  3. C

    Colt 1.5 GLXi -90 joutokäyntiongelma

    Vs: Colt 1.5 GLXi -90 joutokäyntiongelma Mulla tismalleen sama ongelma -96 1,6 carisman kanssa. Ja vika tuli sen jälkeen kun akku oli tyhjentynyt. Pitäisikö sen opiskella se tosiaan itse? :) vai vaatiiko jotain toimenpiteitä?
  4. C

    Carisman lastutus

    Vs: Carisman lastutus Eikös tuo oo renukan diiseli (?) eli jos ei suoraan mitsulle löydy palikkaa, niin rellun palikat varmaan käy... :D
  5. C

    Carisma 1,6 (4G32?) sytytys ennakko?

    eli -96 vuos mallin 1,6 carisman sytytyksen ennakkoa kyselisin? eli taitaa olla tuo 4G32 kone kyseessä... Tai mistä kyseistä tietoa voisi etsiä?
  6. C

    Sirinä kaasuttaessa, Carisma -96

    Vs: Sirinä kaasuttaessa, Carisma -96 Mulla tekee kans samaa... Mut eiköhän se ole tämä 1,6litrainen starttimoottori mikä sirisee ;D ;D ;D
  7. C

    80-120kmh/kiihtyvyys

    Vs: 80-120kmh/kiihtyvyys Mä oon mitannu omalla 1,6 carismalla 60-120km/h niin 11,7s. 80km/h olis kyllä just sopivasti kierroksilla 3.vaihteella et vois olla suhteellisesti parempi tulos 80-120.
  8. C

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva autostasi? Skydiver:illa tosiaan hienoja kuvia, ja komea on autokin... :) Mulla noi oman kärryn kuvat jääny vähän vähemmälle ja huonoiksi. Autokin niin ruma ettei saa hyviä kuvia :-\ , mut ehkä tää paras tai jotenki tykkään ainaki: http://koti.mbnet.fi/buusba/IMG_3088_2.jpg...
  9. C

    carisma kallistuksenvakaaja

    Vs: carisma kallistuksenvakaaja Eipä taida 1,6ssa vakaajaa takana olla...
  10. C

    Carisman pyöräkoteloihin eristystä

    Vs: Carisman pyöräkoteloihin eristystä Okei liioittelin ehkä sanomalla peltiä vasten, mutta häiritsevän kovana se ääni kuuluu enkä ole muissa autoissa moiseen törmännyt... mutta kiitos tiedosta, pitää massausta harkita.
  11. C

    Carisman pyöräkoteloihin eristystä

    Elikkä teitääkö kukaan onko carismaan (-96) saatavilla pyöräkoteloihin minkään näköisiä "lisä eristeitä"? (lancerissa samanlaiset pyöräkotelot?) Kitka renkailla muuten todella hiljainen auto, mutta hiekkatiellä kivet ropisee ikävästi pyöräkoteloissa paljasta peltiä vasten. Toivottavasti joku...
  12. C

    Carisman vaihdelaatikko sanomassa sopimustaan irti?

    Vs: Carisman vaihdelaatikko sanomassa sopimustaan irti? Mulla sama juttu tossa 1.6 carisman tyhjäkäynnissä... tai ainakin pakkasilla käynnistettäessä, kierrokset 2000ssa, mutta lämpimänä joku 700... vaihteet kyllä menee hyvin paikoilleen... En tiiä onko sitten joku mitsun ominaisuus, meinaa...
  13. C

    Colt 1,3 -90, kone ja laatikko?

    Eli muutama tyhmä ;D kysymys koskien vm. 90 1,3 colttia! eli auto on rekisteröity tammikuussa 90 mutta siinä ei oli kattia, mutta onko kyseessä ruisku kone? entä kun laatikko on 4 lovinen, onko kenelläkään tietoa sen välityssuhteista tai edes mistä ne voisi saada tietoon? kiitos vastauksista jo...
Takaisin
Ylös Bottom