Sirinä kaasuttaessa, Carisma -96

H

Harza

Guest
Kyselisin, että olisiko teillä tietoa mistä outo sirinä voisi tulla kaasuttaessa?
 
Vs: Sirinä kaasuttaessa, Carisma -96

Mulla sirisee kanssa ja on sirissyt kauan. Olen sitä joskus miettiny, mutta ei mitään haittaakaan ole näkynyt niin en ole sitä sen enempää tutkinut. Oishan se kiva tietty tietää et mikä se ääni on, jos joku osaa sanoa ;D
 
Vs: Sirinä kaasuttaessa, Carisma -96

Mulla tekee kans samaa... Mut eiköhän se ole tämä 1,6litrainen starttimoottori mikä sirisee ;D ;D ;D
 
Vs: Sirinä kaasuttaessa, Carisma -96

:D sori offaus mut hymyilytti vaa toi CarismaLeijonan asenne :D
 
Vs: Sirinä kaasuttaessa, Carisma -96

Sirinää kuulin minäkin Coltin pellin alta ajellessani , mutta se oli vain ajoittaista. Ei harmainta aavistustakaan toistaiseksi äänen lähteestä.
 
Vs: Sirinä kaasuttaessa, Carisma -96

Vaikkaan pakoääniä (tulee kaasut ja kovaa kun venttiili aukiaa). Eräässä toisessa merkissä kuului pienoinen sirinä aina vedätettäessä, ilman pakoputkea kuului paljon selvemmin.
 
Vs: Sirinä kaasuttaessa, Carisma -96

Mulla sirisee tai nakuttaa egr venttiili. aika ajoittaista näyttää olevan..
 
Vs: Sirinä kaasuttaessa, Carisma -96

94 2.0 Galantti sirisi myös, tai suhisi, ihan miten sen haluaa "ääntää" päässään. Ainoastaan vedättäessä, ei koskaan tasakaasulla.
 
Vs: Sirinä kaasuttaessa, Carisma -96

mulla sirisee kanssa joku vedättäessä..putken haitari osaa veikkasin ja sen hitsasin tänään ääni muuttui vähän kimeämmäksi sirinäksi..pitänee vaihtaa pakosarjan tiiviste ja putken ja pakosarjan välinen tiiviste koitetaa jos loppus sillä
 
Vs: Sirinä kaasuttaessa, Carisma -96

pakosarja halki sauman vierestä, jos on "peltisarja" ???
 
Takaisin
Ylös Bottom