Jäsenen edisoni uusimmat tuotokset

  1. E

    lancer -90 1.8i => 2.0i

    Eli tuollainen 4x4 lanceri, jossa alunperin ollut 1.8i ja johon vaihdettu ilmeisesti galantista 2.0 8v 4g63, jossa sitten tietenkin lambdat ym vähäpäästöisen vermeet. Ei ole tietoa, että mitä tähän kapistukseen on vaihdettu tekniikanvaihdon yhteydessä, mutta kunnossa tämä ei ole. Ei ota...
  2. E

    Galant -88 abseista

    Vs: Galant -88 abseista No tuota tuohon alipaineeseen ei oikein ole uskomusta, koska vaihdoin uuden letkun ja samalla kokeilin myös sen että letku irrallaan koneen käynti muuttui ja kun tuuppasi sormen letkun päähän oli imua havaitavissa. Mutta tuossa tuumailtiin, että voihan tietysti...
  3. E

    Galant -88 abseista

    Vs: Galant -88 abseista Noniin, nyt on uusi "uusi" pääsylkkä heitetty paikoilleen. Vikaa on edelleen; Kun auto ei käy, saa ihan hyvän paineen aikaan järjestelmään, mutta kun laittaa auton käymään, häviää paineet kuin tuhka tuuleen! Kyllä ne jarrut pitää jollain lailla, mutta kun poljin hölähtää...
  4. E

    Galant -88 abseista

    Vs: Galant -88 abseista on ilmattu se yksikkökin:)
  5. E

    Galant -88 abseista

    Vs: Galant -88 abseista onkos nuihin saatavilla kohtuu hintaista korjaussarjaa? tai onko jollain ylimääräinen toimiva pilkkahintaan läheltä jykylää? ;)
  6. E

    Galant -88 abseista

    Vs: Galant -88 abseista Eikö näissä oikeasti ole kenelläkään muulla tämmösiä pimeilyitä?
  7. E

    Kolmosvaihde jurahtaa ?

    Vs: Kolmosvaihde jurahtaa ? Mulla tuossa 88 glsi gallussa jurahtaa kanssa kolmonen, kun oikein vauhdilla kiihdyttelee. Joku särkenyt synkrot siitä ja ei haittaa tahtia ainakaan itsellä, vaihtaa senverran varovaisemmin =)
  8. E

    Galant -88 abseista

    Vs: Galant -88 abseista No tuohoh pääsylkkään en usko, kun minulle tullessa jarrut tosiaan pelasivat ok, vaikkakin takaa oli satulat jumissa. Herkistelin kaikki ne toimivaksi, ei muuta. Aika jännä ilmiö tuo kyllä on. Sen abs valon toteutan siten että; Laitan sulkevan releen siihen ce valon...
  9. E

    Galant -88 abseista

    Vs: Galant -88 abseista No nyt se ihmeitä teki. Herkistelin kaikki jarrut, eli satulat olivat pöydällä. Jarrut aikaisemmin toimi hyvin, paitsi ne absit puuttui ja puuttuu edelleen (ei anneta sen haitata,kun se vikavalo ei ole leimaan ongelma;). Eli herkistelin, laitoin paikoilleen ja...
  10. E

    Galant -88 abseista

    Vs: Galant -88 abseista Täytyy nyt vielä yrittää herätellä henkiin noita "apseja". Jos ei onnistu, kokeilen konttorille polttimo pois ja liitin irti tyylillä. Saa sitten nähdä miten käy. Täällä jykylässä tuntuu joskus olevan niin tarkkoja.... Viimeksi käytin tuota käyttöautoa...
  11. E

    Galant -88 abseista

    Vs: Galant -88 abseista Mulla on yleensä vain sellainen tuuri, että varmaan osuu joku virkaintoinen pojankloppi kahtomaan autoa ;D Eli meinaateko siis, että otan sen liittimen ja polttimon pois, sitten leimalle? VAi rakentaisiko kondensaattorista ja releestä jotain kivaa sinne valolle ;)...
  12. E

    Galant -88 abseista

    Vs: Galant -88 abseista Eli meinaatko, että ohittaa sen abs-yksikön vai? vai pitääkö tosiaan lisätä vielä jotain muutakin? Täytyy nyt vielä tutkia. En heitä ihan näin helpolla kirvestä kaivoon. Mahdollisimman helpolla pitää saada kilpiin. Ei huvittaisi alkaa enempiä kikkailemaan. Edellisessä...
  13. E

    Galant -88 abseista

    Vs: Galant -88 abseista Nyt on tutkittu antureita, putsailtu ym ym hommia tehty. Eipä tuottanut tulosta. Eli kysyn nyt sitten, että pystyykö noita jostain mittaamaan, että onko anturit kunnossa? Auto pitää tosiaan vied'ä rekisteröintikatsastukseen ja mielessä kävi, että rakennan valolle...
  14. E

    Galant -88 abseista

    Tulipas taas palattua foorumille pienen mitsuilutauon jälkeen. Nyt tuli kuitenkin ostettua tuommoinen 88 2.0 glsi harrastepeliksi. Eka ongelma; absien valo palaa. Onko konsti saada paperiin konttorilla leima siitä huolimatta?
Takaisin
Ylös Bottom