Jäsenen evokomuka uusimmat tuotokset

  1. evokomuka

    Uusi lancer 2.0 sport

    Öö,siis stw on farmari... BUAHAHAHA ;D ;D ;D Eiköhän tämä iivo mene siihen samaan kastiin kuin skyline ja muutkin ohjukset johon normaali pulliaisella ei ole varaa. Eli suotta sinäkään pullistelet että kuinka sinun sapporo on parempi kuin naapurin jaskan corolla,samanlaisia tinapurkkeja nämä...
  2. evokomuka

    Uusi lancer 2.0 sport

    Jos juttua on ollut tuolla -> Ooppeli clubi jo kuukausi sitten,niin pitäisi mitsu miestä jo vähän hävettää... ;D
  3. evokomuka

    Selitä nimimerkkisi?

    Pelkkää piilovi**uilua... ;D Jos evoa mielitekee niin ostamalla sellaisen saa,aivan suotta koittaa kuidulla saada katu-uskottavuutta. :driver
  4. evokomuka

    Midbassot lanceriin

    Vanerista vaan sovitelevyt oveen,tuossa on muistaakseni 12mm filmivaneria. Kaiutinjohdot vetäsin ihan vaan pintana siitä alkuperäisten oven läpivientikumien läpi(nojoo,on siinä sittenkin niitä ylimääräisiä reikiä.mut niitä ei onneksi kukaan näe... ;D).
  5. evokomuka

    Hälytin prkl ..

    Sinähän se taidatkin olla aika sälli! Oletko kenties hälytin.com:in mies? Jos meinaa jyrätä toisten mielipiteet,niin olisi niitä hyvä hieman perustellakkin(muutenkin kuin "ammattimies" sitä ja tätä)... Toisaalta mulle on aivan se ja sama mitä sitä tätä ja tuota,mutta jos tiedät asiaan ratkaisun...
  6. evokomuka

    Midbassot lanceriin

    Ei ole paras paikka... Olen kuitenkin tehnyt asennukset siten että missään ei olisi ylimääräistä reikää,on nimittäin huomattavasti helpompi saada auto joskus myytyä. En ole reijittänyt penkkiä ja soi aivan hyvin,kun ajelee penkki kipattuna niin soi ehkä turhan terävästi(säädöistäkin ehkä kiinni)...
  7. evokomuka

    Midbassot lanceriin

    Tässäpäs näitä... http://i26.photobucket.com/albums/c111/Beeascona/0511a538.jpg http://i26.photobucket.com/albums/c111/Beeascona/e729a085.jpg http://i26.photobucket.com/albums/c111/Beeascona/e735894b.jpg http://i26.photobucket.com/albums/c111/Beeascona/c7a443b7.jpg :driver
  8. evokomuka

    Midbassot lanceriin

    ;D Jotain tämän tyylistä kysymystä odottelinkin. 18mm vanerista korokkeet tekemällähän ne sinne menee eikä tee tiukkaakaan. Ja ennenkaikkea alkuperäisiä aukkoja EI ole suurennettu,itseasiassa ovipahveihin on puskaistu orkkis kokoiset reiät(tässä mallissa ei siis ollut niitä kaiutinritilöitä...
  9. evokomuka

    Hälytin prkl ..

    Se sisävalon orkkis viive härdelli pitää ottaa pois toiminnasta jotta siinä toimii minkään merkkinen hälytin oikein,tai asentaa omat ovikytkimet hälyttimelle(Huh-huh...). Mitsun korjaamolla varmastikkin osaavat neuvoa kuinka sen saa pois käytöstä. Tietenkin AINA kun tehdään kytkentöjä/liitoksia...
  10. evokomuka

    Midbassot lanceriin

    Itsellä -95 mallin lancerissa edessä 3-tie erillissarja jonka 6,5 tuuman bassot oviverhoilujen alla vakio paikalla,8tuumaisia sinne mittailin mutta ne ei mahdu ovipahvin alle. Hattuhyllyllä 8tuuman 3-tie kaiuttimet ja kontissa 12tuumainen vararengas kotelon paikalle tehdyssä kotelossa +...
  11. evokomuka

    Hälytin prkl ..

    Vilkkujen vittuilusta en tiedä,mutta nuo muut oireet johtuu siitä että sisävalojen/kellon/keskuslukon virrat on kadoksissa(kello saa kyseisessä tapauksessa virtansa defan "door check" virrasta). Kone huoneessa on sulake jonka kautta kaikki saavat virtansa,joko sulake/sulake pohja vikaa tai...
  12. evokomuka

    Hävis lancerista sähköjä

    jos kuskinpuolen sisälokasuojassa on rikkivikaa,niin kannattaa perehtyä siihen rengaskotelon yläreunassa piilevään johtonippuun.sieltä löytyi mukavia liitoksia ja poikki hapettuneita johtoja... :o ja samalla hieman tutkiskelin vit..ilevia kaukovaloja,hmm,ilmeisesti se on ihan ominaista japanin...
  13. evokomuka

    Hävis lancerista sähköjä

    njooh,tietysti minäitsetämänasensin asentajat on aina oma juttunsa mutta itse olen kyllä törmännyt useasti sellaiseen tilanteeseen että vika on ollut siinä korjattavassa autossa... 8) ja mitä tulee siihen korjaus kirjaan,niin en viitsi tuon käyttöpirssin "korjaamisen opetteluun" käyttää...
  14. evokomuka

    Hävis lancerista sähköjä

    hmmm,ja minä luulin että olen ainoa kyseisen ongelman kanssa... :seina ;D itselläni katos samaiset sähkötoiminnot tuossa taannoin joten marssin mitsu korjaamolle ja otin niiltä sen korjaamokäsikirjan lainaksi ja voin sanoa että on niin huono kirja että jäi sähköt korjaamatta... :o mutta jos...
Takaisin
Ylös Bottom