Jäsenen Samibe uusimmat tuotokset

  1. S

    Kuvia tarvitaan -89 Galantin virranjakajasta!

    Vs: Kuvia tarvitaan -89 Galantin virranjakajasta! Sori, en nantanut yhtään tietoa autosta... Galant GS 1,6 1989 kaasarimallli. Moottoritila ei näytä ihan samalata. Toisaalta ne piuhat voisi hyvinkin olla samanlaiset/väriset kun mun autossa. Eliikä jos jaksaisit otta pari kuvaa ja lähettää...
  2. S

    Kuvia tarvitaan -89 Galantin virranjakajasta!

    Vs: Kuvia tarvitaan -89 Galantin virranjakajasta! Eikös kukaan voisi ottaa pari kuvaa noista? Olisin erittäin kiitollinen! /Samibe
  3. S

    Kuvia tarvitaan -89 Galantin virranjakajasta!

    Moi! Voisiko joku ottaa pari kuvaa ja lähettä mulle Galantin virranjakajasta ja puolan kaapeleista? Pitäisi olla kaasari malli ja mieluummin 89-mallista missä on elektooninen sytys. Ellikä esim GL mallista. Haluaisin tietää ja katsoa kuvista jos kondensaattoria tarvitaan, mihin se on kytketty...
  4. S

    Missä Mitsun mottorinumero?

    Vs: Missä Mitsun mottorinumero? Kyllä 1.6l kaasuttimella. Pelkäsin että moottori ei ole alkuperäinen koska kaikki sähkö/sytytysosat on vaihdettu, ja puolasta tulee hienot kipinät, muttei jakajasta eteenpäin. Niitä tulee 'miten tulee' - jos tulee. Kun autoo toimii se toimii taas hyvin! Mutta...
  5. S

    Missä Mitsun mottorinumero?

    Vs: Missä Mitsun mottorinumero? Numerot ovat: 4g32-FYXo884 Joissakin paikoissa tuo moottori on käytetty 1973-1976 kun taas jostain löytyy että olisi vielä 1993 ollut käytössä... Hmm pitäisi löytää kunnon paikka netillä - mutta missä? /Samibe
  6. S

    Missä Mitsun mottorinumero?

    Vs: Missä Mitsun mottorinumero? Kiitoksia sulle! Löysin ne numerot sun kuvien avulla. Numerot olivat sen lisäksi 3-4mm paskan alla. Kiitoksia! /Samibe
  7. S

    Missä Mitsun mottorinumero?

    Vs: Missä Mitsun mottorinumero? siis tarkoitan konekoodin. Ainoa numerot koneen lähellä on vaihdelaatikon reunassa lähellä moottoria: A10CPA - GE9963 Auta!
  8. S

    Missä Mitsun mottorinumero?

    Moro! Tietääkö joku missä galant -89'n moottorinumero sijatsee? En näe sitä numeroa vaikka kuinka etsin - tai onko jossain piilossa?
  9. S

    Miten Piuhat sytytyspuolaan?

    Moi! Otin piuhat irti edellisestä sytytyspuolasta kun olin vaihtamassa puolaa ja nyt en ole varma miten ne kaapelit tulisi uuteen puolaaan kiinni Hölmö minä! ongelma on lähinnaä hall-anturin piuhat. En löydä mistään kytkentäkaavio... Tietääkö joku tai voiskio joku ottaa kuvan omasta...
  10. S

    ECU sijaitsee missä?

    Vs: ECU sijaitsee missä? Oen kyllä ruuvannut mopoja motskareita ja autoja - ja jenkkiautoja n 30 vuotta, mutta joskus ottaa päähän ja voimat lähtee huitsi nevadaan. Täytyy välillä pyytää apua ettei tulee hulluksi vanhojen autojen kanssa! Nyt auto siis toimii taas mutta saa nähdä kui kauan...
  11. S

    ECU sijaitsee missä?

    Vs: ECU sijaitsee missä? Jakaja ja Hall vaihdett mutt ei silti lähtenyt käyntiin. Myöskin melkein kaikki isommat sulakkeet ja metalliset komponentit sulakelaatikossa vaihdettu. Mutta, mutta monen kokeilun jälkeen laitoin Boosterin akkuun kiinni ja silloin lähti ekaksi kahdella pytyllä, sitten...
  12. S

    ECU sijaitsee missä?

    Vs: ECU sijaitsee missä? Kiitos vastauksista! Kaikki puola, kaapelit, tulpat, rootori, kansi jne on jo vaihdettu. Kirjoitin väärin se on kaksikurkkuinen eikä tuplakaasari. Tarkistin, ja pelkääjän puolella ei ole mitään vaihdettu. Kaikki näyttää olevaa alkuperätistä osia, piuhoja jne. Silloin...
  13. S

    ECU sijaitsee missä?

    Moi! Mulla o galant -89 1.6 (tuplakasuttimella) ja ei meinaa startata. Joskus kyllä, mutta sitten ei vaikka kokeile 50 kertaa. Yskii kyllä muttei startaa. Kipinä ei tulee 2- ja 4-sytytystulpaan. Kaikki vaiheddtu, mutta koska kampiakselin asentoanturi ei löydy, niin viimeinen mahdollisuus on...
Takaisin
Ylös Bottom