Jäsenen STA uusimmat tuotokset

  1. S

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Sininen Evo Lanceri Tampereentiellä lauantaiaamuna. Ohitit letkan wankeleita ja juttelit vielä Pirkanhovilla(?) muiden letkaan liittyneiden kanssa. Olisit kuulemma halunnut jutella valkoisen RX-7:n omistajan kanssa. Haluatko yhteystietoja, niin voitte keskustella? :D
  2. S

    Evo X : omistajat HUOM !

    Vs: Evo X : omistajat HUOM ! Lauhdutin tosiaan muuttaa höyryn nesteeksi.
  3. S

    Evo X : omistajat HUOM !

    Vs: Evo X : omistajat HUOM ! Eikai näissä ole öljynlauhduttimia?
  4. S

    Kyselyä evojen bensankulutuksesta ja vakkarista.

    Vs: Kyselyä evojen bensankulutuksesta ja vakkarista. Heh :) Myin Legacyn kaverille, joka pasautti heti ekalla reissulla muistaakseni karvan alta kasin kulutukset. Että oli se vaan ihan kuskista kiinni. Olisko ollu 7,9x l / 100 km. Nykyinen STi on sitten viime helmikuusta mennyt tasan kerran...
  5. S

    Legnum VR4 verot

    Vs: Legnum VR4 verot Sillon kun mä omaa autoa mietin, niin Legnumeissa verot pyöri siellä 1800-2000€ välillä. On jotain tapahtunut, kun noi onkin nyt vuosi tuon jälkeen arvoaan nostaneet. Hitto. Se on varmaan omankin hinta noussut tuhansia euroja :D
  6. S

    Nettiautosta bongattuja

    Vs: Nettiautosta bongattuja Jaa. Siinä siis on 24 k€ arvosta varustetta. Melkoiset varusteet. :)
  7. S

    Nettiautosta bongattuja

    Vs: Nettiautosta bongattuja http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/2479438 Ihan vaan näin subaruihmisenä kyselen, että mitä tässä on erikoista, että hintaa on noin tuplat tuohon yllä mainittuun (melko siistiltä näyttäneeseen) ysiin?
  8. S

    E10 Bensiini ja muut vastaavat etanolisotkut

    Vs: E10 Bensiini ja muut vastaavat etanolisotkut Nuo GDI-mitsutko ei toimi tuolla Nesteen 98:lla? Eikös tuossa nykyisessä Nesteen kamassakin ole 5-10% tuota etanolia seassa?
  9. S

    E10 Bensiini ja muut vastaavat etanolisotkut

    Vs: E10 Bensiini ja muut vastaavat etanolisotkut Haha! Mites muuten mä pääsen sinne sun luo kyykyttämään sitä sun mopoas jos ei sieltä saa oikeeta pensaa ;) Ja sit jos ottais reality checkin...*noin*...untahan se vaan olikin. :) Niin ja mä asun iteki ton maagisen rajan pohjoispuolella. Ja...
  10. S

    E10 Bensiini ja muut vastaavat etanolisotkut

    Vs: E10 Bensiini ja muut vastaavat etanolisotkut Mitenkäs se öljyiltä mitään vaatii? En ehkä ymmärrä, mutta eikös polttoaine ja öljyt ole tarkoitus pitää erillään toisistaan? Tokihan öljyt valitaan käytön mukaan, että jos rasitusta lisätään, niin öljyn vaatimukset sitä kautta kasvaa...
  11. S

    E10 Bensiini ja muut vastaavat etanolisotkut

    Vs: E10 Bensiini ja muut vastaavat etanolisotkut 350km tankillisella? Ja mä luulin, että toi mun auto on syöppö :) Jos oletetaan se 30% kulutuksen lisääntyminen, niin itse pääsisin sitten 350-390km normaalilla 50-litran tankkauksella, toisaalta tankillinen maksaisikin sitten n. 30% vähemmän...
  12. S

    mistä kutoskoneeseen galanttiin kireemmät nokat?

    Vs: mistä kutoskoneeseen galanttiin kireemmät nokat? Ei V6, mutta H4 ja yksi ahdin. Imprezat.
  13. S

    Salainen autoveropalaveri ?

    Vs: Salainen autoveropalaveri ? Mä maksoin 2,1k€ tuossa 4kk sitten. Sinne nekin meni niin, että pölähti :peukku Edit: Joo, ei oo faktaa. Mutta kyllä mä jotenkin vaan uskon ton. Tunnen tän valtion ajattelutavan :) Jos tuo ei oo totta, niin joku päättäjä tuon kuulee ja kohta se on totta :seina
  14. S

    Salainen autoveropalaveri ?

    Vs: Salainen autoveropalaveri ? Täällä on jo ehditty spekuloimaan lisää http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=126642
  15. S

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? Mulle sanottiin, että tällaset on katsuri sinne määränny, muita ei tipu. Ja sain 6-merkkiset pitkät kilvet. Siis kaks sellasta matalaa, EU-tunnuksin, tottakai. Ei sovi millään tohon Legacyn etupuskurin japaninmallisen rekisterikilven koloon. Joutu vähän virittelemään ja...
Takaisin
Ylös Bottom