Jäsenen Tomppaboy uusimmat tuotokset

  1. T

    Radalle.com Motopark/Festival 20.7-22.7.12

    Vs: Radalle.com Motopark/Festival 20.7-22.7.12 Mitä mieltä ootte festareilla esiintyvistä bändeistä?
  2. T

    Itä-Suomen läänissä asuville!!! (tokihan muutkin saa osallistua)

    Vs: Itä-Suomen läänissä asuville!!! (tokihan muutkin saa osallistua) Ok. Kiitti kun kerroit pääsin minäkin juttuun mukaan! :peukku
  3. T

    Radalle.com Motopark/Festival 20.7-22.7.12

    Vs: Radalle.com Motopark/Festival 20.7-22.7.12 Minäkinolen lähdössä Motoparkkiin kahtomaan miten muut ajaa kun ei ole VIELÄ sitä omaa korttia ja mopollahan sinne on turha lähtee päristelemään. :driver
  4. T

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä Moi pitää kai se minnkin esittäytyä!!! Olen 17½ vuotias poika nimeni on Tomi ja asun Itä-Suomessa (eli Pieksämmäen suunnalla). Olen kiinnostunut kaikenlaisista moottori ajoneuvoista ja aijon ostaa ensimmäiseksi autokseni Mitsubishi Lancerin.
  5. T

    Itä-Suomen läänissä asuville!!! (tokihan muutkin saa osallistua)

    Tahtoisin kysyä teiltä arvoisat Itä-Suomen läänissä asuvat, että meinaatteko mennä Motoparkkiin 20-22,7,2012 jolloin on Radalle.com kolmipäiväinen festivaali?!?! Itse ainakin aion.
  6. T

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä Toi viimeisin auto on hieno kulkuväline ja värikin näyttää hienolta!!! :driver
  7. T

    Katsotaas nyt mielipiteitä hienoudesta!

    Vs: Katsotaas nyt mielipiteitä hienoudesta! Jos on tarpeeks voimaa haluu näyttää kuinka kovaa auto kulkee niin eihän sillon ehi nähä minkä näkönen auto on.
  8. T

    Katsotaas nyt mielipiteitä hienoudesta!

    Vs: Katsotaas nyt mielipiteitä hienoudesta! No olihan siinä spoileri hyvä, mutta väri on väärä. Vanteetkin on ihan hienot, mutta ottaisin noi vanteet eri värillä ja helmat on kanssa ihan hienot, mutta minun autossa noi helmat ei pysyis paikoillaan, koska noi on liian yksinkertaset. Eli pientä...
  9. T

    Katsotaas nyt mielipiteitä hienoudesta!

    Vs: Katsotaas nyt mielipiteitä hienoudesta! Mun mielestä toi on hieno mitsu. Perus spoikka, kivat vanteet ja ihan perus hyvät helmat. Väri vois kyllä olla vaalean vihree.
  10. T

    Katsotaas nyt mielipiteitä hienoudesta!

    Vs: Katsotaas nyt mielipiteitä hienoudesta! Jos mietitään auton rakentamista autosta, joka on ihan perus kunnossa niinkuin muutkin autot ja ajatuksena on rakentaa ''hieno'' auto niin mistä alottaisitte? :peukku
  11. T

    Kysyttävää ensimmäisestäautosta!

    Vs: Kysyttävää ensimmäisestäautosta! Tehorajoituksen ajatuksena oli, että auto ei olisi tykki, koska on kiva huomata joku kaunis päivä kun mitsu löytyy lepikosta, mutta kiva kuulla, että 1,6 konekkaan ei ole liian tehokas ensimmäiselle autolle. :)
  12. T

    Katsotaas nyt mielipiteitä hienoudesta!

    Katsotaan miten aloittaisitte hienon auton rakentamisen.
  13. T

    Kysyttävää ensimmäisestäautosta!

    Vs: Kysyttävää ensimmäisestäautosta! Kiitos! :D Se vois olla kyllä hyvä valinta. Mitä vuosimallia siitä löytyy vielä?
  14. T

    Kysyttävää ensimmäisestäautosta!

    Vs: Kysyttävää ensimmäisestäautosta! Ok. :) kiitos neuvosta!
  15. T

    Kysyttävää ensimmäisestäautosta!

    Vs: Kysyttävää ensimmäisestäautosta! Olen ajatellutkin Lanceria, mutta ainahan se on hyvä kysyä muiden mielipidettä ja olen katsellut varaosakauppojakin läpi ja olen huomannut, että Lancerissakaan ei ole kalliit osat.
Takaisin
Ylös Bottom