Jäsenen vph uusimmat tuotokset

  1. V

    E3 gti 4 dyn galanttiin perän lukko

    Vs: E3 gti 4 dyn galanttiin perän lukko Galantin järjestelmä on erilainen kuin jossain Hondassa. Minulla on varmaan ollut jotain nurinpäin kun Galantti on ilman viskoa vetänyt edelleen neljällä pyörällä niin kauan kun pitoa riitti. Ja peräpää lähti ensin luistamaan.
  2. V

    Galant e3* 1,8 vetarin sisemmät nivelet

    Vs: Galant e3* 1,8 vetarin sisemmät nivelet 1.8i/2.0 akselit sopii tuohon suoraan, jos jostain löydät. Oikealle puolelle sopii jopa nelivetoisen akseli, vasemmalle puolelle ei käy nelivetoisen eikä etuveto2.0Gti:n akselit sovi kummallekaan puolelle. 1.8 Dieselin akselit sopii muuten mutta...
  3. V

    E3 gti 4 dyn galanttiin perän lukko

    Vs: E3 gti 4 dyn galanttiin perän lukko Keskitasauspyörästön voimanjako on 50/50 ja viskolukko yrittää lisäksi tasata pyörimisnopeuseroja siirtäen momenttia hitaammin pyörivälle akselille. (Jos visko on rikki niin liukkaalla alkaa tarjoamaan perää sivulle kun voima karkaa kevyemmän akselin kautta.)
  4. V

    Galant e3* 1,8 vetarin sisemmät nivelet

    Vs: Galant e3* 1,8 vetarin sisemmät nivelet Tuo voi olla hankala jos ei halua investoida alkuperäisiin. 1.8 kaasariversiossa on 22-uraiset akselit ja niihin ei tarvikevalmistajilta näytä löytyvän sisäniveliä. Jos vaihtaisit akselit 23-uraisiin (1.8i, 2.0) niin niihin saisi molempien päiden...
  5. V

    galant E39A "vr-4" swap kylmä rikastuksesta kysymyksiä

    Vs: galant E39A "vr-4" swap kylmä rikastuksesta kysymyksiä Evoscan ymmärtääkseni saa saman datan ulos kuin MUT-1, josta lämpötilatieto ainakin löytyy. 0.3kOhm vastus tosin on vasta 60 astetta, eli ei välttämättä mene vielä suljetulle säätöpiirille.
  6. V

    galant E39A "vr-4" swap kylmä rikastuksesta kysymyksiä

    Vs: galant E39A "vr-4" swap kylmä rikastuksesta kysymyksiä Onkohan tuo lämpötunnistimen arvokaan ihan oikein? Itsellä ollut joskus hapettumaa liittimissä kun lämpötunnistimen liitin on heikosti suojattu, kävi todella rikkaalla sitten kun lopulta lähti käyntiin mutta korjaantui liitintä...
  7. V

    galant E39A "vr-4" swap kylmä rikastuksesta kysymyksiä

    Vs: galant E39A "vr-4" swap kylmä rikastuksesta kysymyksiä Jos ecu on vakio ja suuttimet on vakiot mutta bensanpainetta on nostettu niin pitääkin käydä rikkaalla? (ehkä ymmärsin väärin) Omissa E39A galanteissa huomannut että turbokoneinen menee suljetulle säätöpiirille vasta huomattavasti...
  8. V

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Onko Abs-yksikkö ilmattu? Normaalisti ei tarvii mutta jos pääsylinteri pääsee tyhjäksi niin tekee sinne ilmakuplan. Muistaakseni molemmille piireille siellä ilmaruuvit.
  9. V

    O: 4g63 moottoriin 350cc-600cc suuttimet

    Vs: otetaan vastaan tai miksei vaihdeta 6 pulttinen vauhtipyörä uppokytkimellä Vapari Galantissa ainakin on tasainen vauhtipyörä. Minulla on yksi vauhtipyörä jonka saa vaikka ilmaiseksi mutta: -Kytkin on 215mm -On etuvetoisesta, eli ulkohalkaisija on isompi kuin nelivetoisessa -On dieselistä...
  10. V

    Pajero 2.8 gen2 vikoja / kysymyksiä

    Vs: Pajero 2.8 gen2 vikoja / kysymyksiä Jos ruiskutuspumppu on vielä mekaanista mallia (eli kaasupolkimelta menee vaijeri pumpulle) on ennakon säädöllä kaksi lämpötilasta riippuvaa toimintoa. Vahapatruuna liikuttaa ulkopuolista vivustoa nostaen tyhjäkäyntikierroksia ja aikaistaa ennakkoa...
  11. V

    Minne mekaanisen bensapumpun huohotinletku?

    Vs: Minne mekaanisen bensapumpun huohotinletku? Normaalitilanteessa tuossa letkussa ei liiku kuin pieni määrä ilmaa edestakaisin. Jos sieltä tulee bensaa on pumpun kalvo puhki, jos öljyä niin pumpun tiivistys moottoriin päin on pettänyt. Letku on tehtaan jäljiltä vain vedetty sopivaan kohtaan...
  12. V

    Pajero Montero vm 2008 3.2 DI-D aut 170hv takaiskarit, jarrut ja -satula MISTÄ?

    Vs: Pajero Montero vm 2008 3.2 DI-D aut 170hv takaiskarit, jarrut ja -satula Onhan tuohon tarvikeosia saatavilla maailmalta hyvinkin. Motonet ja kotimaiset tukkurit kohtelee näköjään marginaalituotteena... Et maininnut oliko autosi pitkä vai lyhyt malli, pitkässä on isommat jarrut, mutta...
  13. V

    4g63 vs 4g93

    Vs: 4g63 vs 4g93 Eiköhän 4G63 saa vaikka mitä edelleenkin. 4G67 männät voi olla vaikeammat? Mitä iloa on vaihtaa kampiakseli kun molemmissa on sama iskunpituus? 4g63 akselissa on isommat vastapainot ja on raskaampi. Kannen kanssa sama juttu, ei niissä juuri ole eroa, korkeintaan puristukset...
  14. V

    4g63 vs 4g93

    Vs: 4g63 vs 4g93 Jos tarkoitat 88-92 Lancer Gti:n 4G67 konetta, niin siihen sopii 4G63 kansi ja kampiakseli. Uudemman 4g9* koneeseen ei sovi.
  15. V

    Yleistä E3*-tietoutta

    Vs: Yleistä E3*-tietoutta 4g* momentit:
Takaisin
Ylös Bottom