Hakutulokset

  1. R

    Galant -93 2.5 V6 neliveto. Mistä varaosia?

    Vs: Galant -93 2.5 V6 neliveto. Mistä varaosia? Kiitoksia tähän asti vastanneille, auttaa jo melko kovasti nuokin vastaukset tekemään päätöstä :peukku
  2. R

    Galant -93 2.5 V6 neliveto. Mistä varaosia?

    Vs: Galant -93 2.5 V6 neliveto. Mistä varaosia? muuten kävisin heti hakemassa mutta ku en tiedä yhtään, että paljonko loppupeleissä tulis kyseinen auto maksamaan. olenhan kuitenkin viellä opiskelia. tuon auton hankkiminen meinasi nykyisen myyntiä (94vm. galant 1.8). Siksi olisi hyvää tiedää...
  3. R

    Galant -93 2.5 V6 neliveto. Mistä varaosia?

    Olisi mielessä ostaa 93 Galantti neliveto ja 2.5 bensa koneella. Autossa on ilmeisesti vaihelaatikkovika (ei liiku, vaihe päällä kytkin nostettu :( ). Paljonko maksaisi laatikko ja mistä ylipäätäen kanattaisi kahtoa kyseiseen autoon osia? Miten tapahtuisi vaihto? Saako laatikon eriksen...
  4. R

    Colt Lancer 1979 korin osia?

    Dodiih... Ois sitte tarvetta oikean takalokasuojaan. Olen yrittäny etsiä itse netistä, mutta ei löydänyt mistään ??? Aatelin että jos jollakin on vähä kokemusta siinä asijassa nii mitä kannatais tehää? Kuulin, että Mazdan 323 3o takakaaretkin passa mutta ei löytynyt niitäkään... Olisko viellä...
  5. R

    varaosa numeroita 1973-1976 colt-lanceriin?

    Vs: varaosa numeroita 1973-1976 colt-lanceriin? Moro! Olen itekkiin ostamassa lanceria, -79 vuosimalli. Siinä on vaan mennyt etutolppa rikki ja nyt olis just tarvetta siihen, että mistä saisin sen osan ja mista muualta sais lancerille osia, olen kahtonut nettisivulta osia mutta ei niitä oikeen...
Takaisin
Ylös Bottom