Hakutulokset

  1. S

    Tasapainoakseleiden poisto.

    Ensinnäkin luulen, että jakohihnan katkeilu/kuluminen johtuu tasapainoakselista, joka on vielä öljypumpun toisiopuolella. Toiseksi, minun mielestäni se on aivan älytön paikka tasapainoakselille. Kolmas pointti, mitä hyötyä siitä on?
  2. S

    4g63, 94mm kampiakseli, 150mm kiertokanki, honda h22a männät.

    Onko kukaan kokeillut kyseistä kombinaatiota?
  3. S

    Kerrankin onnistunut peltisarja...

    Ebaysta tilasin Eclipsen vapari 4g63 peltisarjan. Kiinalainen kaiketi. Ainakin puolivalmiste, on sitten tehty missä tahansa. Päällisin puolin oli siististi hitsatut tig saumat jne. Mutta sisältä täysin viimeistelemätön. Ei kuitenkaan paha duuni hioa sisältä putkien päät pois. Sitten se pointti...
  4. S

    Peltipakosarjat 4g63/ 4g67 moottoreihin.

    Morjes kaikki klubilaiset. Saatanalliseta verotuksesta huolimatta olen tilaamassa peltisarjan omaan projektiini. Onko ketään, kuka haluaisi lähteä mukaan? Eli tilaamaan samaan piikkiin pakosarjan tai jotain muuta ko. liikkeestä. Tullissa nimittäin rahtikulut (älyttömän suuret) ovat tullattavaa...
  5. S

    L 300 vaihdelaatikon ulina.

    Onko kellään ollut vastaavia oireita? Eli laatikosta kuuluu saman tapaista ulinaa, kuin aikoinaan piti suorahampaiset laatikot. Ääni kuuluu kaikilla muilla vaihteilla paitsi nelosella ja ainoastaan veto päällä. Ei moottori jarrutuksessa eikä rullatessa. Olisko tuo nelonen ns. suora vaihde...
  6. S

    4G63 - 4g67 vapari + E85 keskustelua pätkä

    Moro! Vähän ajattelinkin, ettei se voi olla niin yksinkertaista, että sopii heittämällä. Mutta ei sinällään paha hinta, vaikka rahdin osuus näytti olevan noin kaksi kolmannesta koko hinnasta. Yhteensä noin 250 dollaria. Muuten, kokeilin huvikseni etanolin soveltuvuutta tuohon 91 gti lanceriin...
  7. S

    mahtaako 1gen 4g63 peltisarja sopia 4g67 kanteen?

    Moro! Löysin netistä peltisarjan vapari 4g63:seen. Mahtaakohan sopia 4g67 kanteen??? Se firma on Californiassa, joten rahti olisi h...... suolainen. Mutta sitten taas itse sarja vain noin 100 dollaria.
  8. S

    kysymyksiä 4g6x sarjan alakerran eroista, ja yhteensopivuudesta?

    Tervehdys! Olisiko kenelläkään tietoa, että mahtaako 4g67 lohkoon sopia 4g64 kampura ja kanget 4g67 männillä? Tämä on vielä täysin ajatuksen tasolla. Eli tosi pitkällä iskulla ja noin 12:1 puristuksilla oleva "viinalla" käyvä vapari. Kansikin taitaa olla tossa 4g67: ssa melko avoin...
Takaisin
Ylös Bottom