Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Ensinnäkin luulen, että jakohihnan katkeilu/kuluminen johtuu tasapainoakselista, joka on vielä öljypumpun toisiopuolella. Toiseksi, minun mielestäni se on aivan älytön paikka tasapainoakselille. Kolmas pointti, mitä hyötyä siitä on?
Ebaysta tilasin Eclipsen vapari 4g63 peltisarjan. Kiinalainen kaiketi. Ainakin puolivalmiste, on sitten tehty missä tahansa. Päällisin puolin oli siististi hitsatut tig saumat jne. Mutta sisältä täysin viimeistelemätön. Ei kuitenkaan paha duuni hioa sisältä putkien päät pois. Sitten se pointti...
Morjes kaikki klubilaiset. Saatanalliseta verotuksesta huolimatta olen tilaamassa peltisarjan omaan projektiini. Onko ketään, kuka haluaisi lähteä mukaan? Eli tilaamaan samaan piikkiin pakosarjan tai jotain muuta ko. liikkeestä. Tullissa nimittäin rahtikulut (älyttömän suuret) ovat tullattavaa...
Onko kellään ollut vastaavia oireita? Eli laatikosta kuuluu saman tapaista ulinaa, kuin aikoinaan piti suorahampaiset laatikot. Ääni kuuluu kaikilla muilla vaihteilla paitsi nelosella ja ainoastaan veto päällä. Ei moottori jarrutuksessa eikä rullatessa. Olisko tuo nelonen ns. suora vaihde...
Moro! Vähän ajattelinkin, ettei se voi olla niin yksinkertaista, että sopii heittämällä. Mutta ei sinällään paha hinta, vaikka rahdin osuus näytti olevan noin kaksi kolmannesta koko hinnasta. Yhteensä noin 250 dollaria. Muuten, kokeilin huvikseni etanolin soveltuvuutta tuohon 91 gti lanceriin...
Moro! Löysin netistä peltisarjan vapari 4g63:seen. Mahtaakohan sopia 4g67 kanteen??? Se firma on Californiassa, joten rahti olisi h...... suolainen. Mutta sitten taas itse sarja vain noin 100 dollaria.
Tervehdys! Olisiko kenelläkään tietoa, että mahtaako 4g67 lohkoon sopia 4g64 kampura ja kanget 4g67 männillä? Tämä on vielä täysin ajatuksen tasolla. Eli tosi pitkällä iskulla ja noin 12:1 puristuksilla oleva "viinalla" käyvä vapari. Kansikin taitaa olla tossa 4g67: ssa melko avoin...