Hakutulokset

  1. jefe

    Evon ayc pumppu legnumiin

    Tervehdys kaikille. Tuli ostettua ayc vikainen legnum. Sopiiko evo kutosen ayc pumppu suoraan legnumiin? Olen käsittänyt että pumput olisivat samanlaisia. Onko kellään viisaammalla kokemusta aiheesta? Legnumin omasta pumpusta hajosi huoltoyrityksen yhteydessä solenoidit, olivat niin...
  2. jefe

    Galant dyn-4 tärinä ajossa, ei tule moottorista

    Vs: Galant dyn-4 tärinä ajossa, ei tule moottorista Kardaani vaihdettu ja vika katosi! :D pitää selvittää oliko vanha kiero vai epäonnistunut asennus
  3. jefe

    Galant dyn-4 tärinä ajossa, ei tule moottorista

    Vs: Galant dyn-4 tärinä ajossa, ei tule moottorista Ei ollut heittokelloa käytettävissä niin ei voi sanoa varmaksi onko suora. Tasapainossa pitäisi olla. Kokeilen toisella kardaanilla viikonloppuna niin selviää sekin
  4. jefe

    Galant dyn-4 tärinä ajossa, ei tule moottorista

    Vs: Galant dyn-4 tärinä ajossa, ei tule moottorista Ongelma ilmestyi kulmavaihteen vaihdon jälkeen ja paheni vain hieman kun vaihtoi uudet ristikot kardaaniin. ja tuli vuotava yokekin vaihdettua. Siis onko sillä väliä mille hampaille yoken asentaa kulmavaihteeseen? :D tukilaakerit ja...
  5. jefe

    Galant dyn-4 tärinä ajossa, ei tule moottorista

    Vs: Galant dyn-4 tärinä ajossa, ei tule moottorista Kyllä, samanlaisesta dynysta. Edellisestä oli isomman hammaspyörän yhdestä hampaasta irronnut pieni pala. Ei ollut oikein vaikutusta tärinään perän vaihdolla
  6. jefe

    Galant dyn-4 tärinä ajossa, ei tule moottorista

    Vs: Galant dyn-4 tärinä ajossa, ei tule moottorista 140kmh vauhdista ylöspäin tärinä helpottaa paljon ja varmaan loppuu jossain nopeudessa.. Tulipahan kokeiltua. Pahin on siis 70-100 välillä, ihan kuin ajaisi tien laidassa olevien herätekuoppien päällä. Vai mitä ne onkaan
  7. jefe

    Galant dyn-4 tärinä ajossa, ei tule moottorista

    Vs: Galant dyn-4 tärinä ajossa, ei tule moottorista Ei valitettavasti ole tallessa enää, oli aikalailla korjauskelvottomat
  8. jefe

    Galant dyn-4 tärinä ajossa, ei tule moottorista

    Vs: Galant dyn-4 tärinä ajossa, ei tule moottorista Ristikoita yritetty linjata tukilaakereiden asentoa vaihtamalla "shimmilevyillä", ei ole ollut kardaanin asennolla mitään vaikutusta tärinään. Vaihtelin ne ristikot tälläisen ohjeen mukaan https://www.youtube.com/watch?v=LJLuzkJ4X20 sillä...
  9. jefe

    Galant dyn-4 tärinä ajossa, ei tule moottorista

    Dynamic-4 tärisee 70kmh vauhdista ylöspäin aivan järkyttävästi. Alle 70kmh ja kiihdyttäessä kulkee loistavasti ilman tärinöitä. Missä vika? Vaihdettu vian eliminoimiseksi kardaanin tukilaakerit ja niitten puslat+kaikki nivelet ja käytetty uusi perä. Takavetarit ja jakolaatikko kunnossa...
  10. jefe

    Lancerin 4g93 viritystä

    Vs: Lancerin 4g93 viritystä Kiitän! pitänee vaihdella nuo nokat ja katsoa miten liikahtaa
  11. jefe

    Lancerin 4g93 viritystä

    Vs: Re: Lancerin 4g93 viritystä toivotonta varmaan mutta yritetääs herätellä aihe henkiin! tämä laitos varmaan löytyy nykyään omasta pihasta, mutta vakionokilla. jotku kireet nokat tuli mukana. olisi kiva tietää millä setupilla tuo 183 heppaa on tästä revitty ;D
  12. jefe

    Gti lancer vm.94 (uudempikorinen) etujouset

    Eli ostan vakioetujouset tai madallusjouset. ei väliä. soita numeroon 0414748575 ja tarjoa
  13. jefe

    Lancer gti -94 kampiakselin asentotunnistin (cps)

    Vs: Lancer gti -94 kampiakselin asentotunnistin (cps) No halvalla olet päässyt. Saksasta tuon koko paketin saa näköjään 249€ hintaan
  14. jefe

    Lancer gti -94 kampiakselin asentotunnistin (cps)

    Vs: Lancer gti -94 kampiakselin asentotunnistin (cps) Näin se pitää tehdä.. Maksaa vaan kolmanneksen auton hinnasta et vähän kirpaisee >:(
  15. jefe

    Lancer gti -94 kampiakselin asentotunnistin (cps)

    Vs: Lancer gti -94 kampiakselin asentotunnistin (cps) Paukkuu ei lähde käyntiin. Eikä taida olla hukkakipinällä. Yritin myös kääntää sen 180 astetta mutta tuntuu ettei se mene sinne väärinpäin. Yritän kääntää johdot vielä
  16. jefe

    Lancer gti -94 kampiakselin asentotunnistin (cps)

    Vs: Lancer gti -94 kampiakselin asentotunnistin (cps) Pitäisikö arpomalla vaihdella vai olisiko tietoa missä järjestyksessä laitetaan syttymään?
  17. jefe

    Lancer gti -94 kampiakselin asentotunnistin (cps)

    Vs: Lancer gti -94 kampiakselin asentotunnistin (cps) Laitoin yv. Vanhemman gti:n anturipaketti ei sopinut. Muokkasin sopimaan, kone hörähti mutta ajotukset pielessä eikä säätövaraa riitä tarpeeksi. Ja ei ole optinen vaan Hall antureita molemmat. Myös vanhemmassa
  18. jefe

    Lancer gti -94 kampiakselin asentotunnistin (cps)

    Vs: Lancer gti -94 kampiakselin asentotunnistin (cps) täytyy huomenna soitella puheluita ja kysellä. sen verran selvitin kyseisen osan rakennetta että ulompi rinkula on kampiakselin asentotunnistin jota luetaan optisella sensorilla. sisempi rinkula on yläkuolokohdan sensori =/= nokka-akselin...
  19. jefe

    Lancer gti -94 kampiakselin asentotunnistin (cps)

    Vs: Lancer gti -94 kampiakselin asentotunnistin (cps) osaisitko kertoa käytetäänkö jossain toisessa autossa vastaavaa osaa? ei meinaa löytyä ebes ebaysta
  20. jefe

    Lancer gti -94 kampiakselin asentotunnistin (cps)

    Vs: Lancer gti -94 kampiakselin asentotunnistin (cps) se uudempi, eli cb? edit: haulla löytyi keskustelu samasta aiheesta ja siellä joku sanoi kampiakselin asentotunnistimen olevan imunokan päästä löytyvässä paketissa jonkun toisen anturin kanssa. kuulostaa aika oudolta mutta näillä mennään...
Takaisin
Ylös Bottom