Hakutulokset

  1. K

    RockFord Fostagen vahvistimen ohjaussignaali

    Moi, oletteko asennelleet Outlanderiin muiden valmistajien soittimia ja kosketusnäyttöjä. Mun olisi tarkoitus mutta uudessa soittimessa on vain yksi johdin ulkopuolisen vahvistimen ohjaukseen. Outlanderin sähkökuvien mukaan liittimestä c14 (pinnit 7 ja 17) menisi kaksi "amp control" johdinta...
  2. K

    Outlander 2.4 -08 tunnoton ohjaus ja keulan tärinä

    Vs: Outlander 2.4 -08 tunnoton ohjaus ja keulan tärinä Jakopääremppa taitaa olla vasta edessäpäin. Moottori kyllä käy tasaisesti kaikilla kierrosalueilla.
  3. K

    Outlander 2.4 -08 tunnoton ohjaus ja keulan tärinä

    Vs: Outlander 2.4 -08 tunnoton ohjaus ja keulan tärinä Vaihdoin jarrupalat hiljattain ja samalla riuhdoin tukivarsia ja napaa mutta väljyyttä ei silloin tullut vastaan. Tietty puslista ei voi mennä sanomaan vielä mitään eikä sisimpiä raidetangon päitäkään tullut tarkkaan syynättyä. Pitää käydä...
  4. K

    Outlander 2.4 -08 tunnoton ohjaus ja keulan tärinä

    Vs: Outlander 2.4 -08 tunnoton ohjaus ja keulan tärinä Michelin Latittude gummit tuli hankittua Euromasterilta ja kehuivat vanteitakin ensiluokkaisiksi tasapainoituksen yhteydessä. Ohjauskulmia ei ole minun omistusaikana katsottu. Ei ne ainakaan pahasti voi pielessä olla. Ratti palautuu oikein...
  5. K

    Outlander 2.4 -08 tunnoton ohjaus ja keulan tärinä

    Moi, Mulla aika tuoreena hankintana tuo Outlander ja 4000km ajokokemuksen jälkeen häiritsevät asiat ovat löytyneet. Nyt pitäisi vielä löytyä syytkin häiriötekijöille ::) Olen lukenut että alustan paukkuminen on aika yleistä ja niinhän tuo omakin paukkuu milloin missäkin mutta ei se ole...
  6. K

    Outlander-08 jarrut kolisee?

    Vs: Outlander-08 jarrut kolisee? Oletko varma että kolahdus kuuluu takaa? Mulla (Outlander 2.4 -08) parkkipaikalta liikkeelle lähdettäessä paukahdus kuuluu edestä kun ratti on ollut käännettynä ääriasentoon. Peltinen paukahdus kuuluu kun ratti palautetaan takaisin. Itse jouduin vaihtamaan...
Takaisin
Ylös Bottom