Hakutulokset

  1. T

    Pajero 3gen tankki

    Uusi pajeron tankki, Käy vuosimallista 2000 eteenpäin. Kysy lisää sähköpostilla pasi.pulkkinen@gmail.com. Löytyy myös polttoainemittarin anturi. Tankin hintapyyntö 700€ / tarjous ja mittarin anturi 150€ / tarjous.
  2. T

    Pajeron maski hakusessa

    Vs: Pajeron maski hakusessa Täältä löytyy www.elektropapu.fi
  3. T

    Pajero 3.2did vm2000 savutus ja ryntäyttää kierrokset itse

    Vs: Pajero 3.2did vm2000 savutus ja ryntäyttää kierrokset itse Oli löysällä. Voipi poistaa.
  4. T

    Pajero 3.2did vm2000 savutus ja ryntäyttää kierrokset itse

    Vs: Pajero 3.2did vm2000 savutus ja ryntäyttää kierrokset itse Ei ole nestettä hävinnyt ja kulkee ihan hyvin. Vaihdoin öljyt, sitä oli liikaa ja paljon. Eli diisseliä oli seassa. Kirrasin suutin putket, kun nehän ovat venakopassa öljyn seassa. Niistä sain vinkin mitsun liikkeestä että joko...
  5. T

    Pajero 3.2did vm2000 savutus ja ryntäyttää kierrokset itse

    Vs: Pajero 3.2did vm2000 savutus ja ryntäyttää kierrokset itse Nyt selkis, Siellä on dieseliä öljyn seassa ja paljon. Monta monta litraa liikaa öljyä, vaikka viimevaihdossa laitettiin tikun yläreunaan. Ja aika kirkkaat öljyt onkin.. Eli dieseliä seassa.. Mistähän mahtaa pääästä, itse epäilin...
  6. T

    Pajero 3.2did vm2000 savutus ja ryntäyttää kierrokset itse

    Vs: Pajero 3.2did vm2000 savutus ja ryntäyttää kierrokset itse Eihän aikoinaan tukkimani egr vaikuta asiaan?
  7. T

    Pajero 3.2did vm2000 savutus ja ryntäyttää kierrokset itse

    Vs: Pajero 3.2did vm2000 savutus ja ryntäyttää kierrokset itse Eikun sori, huohotinputkesta ei tullut öljyä vaan kun otin kaasuläppäkotelolle menevän turpon putken irti siellä lillu öljyä. Eli voiskohan vika olla ihan turpossa että työntää öljyä joukkoon ?
  8. T

    Pajero 3.2did vm2000 savutus ja ryntäyttää kierrokset itse

    Vs: Pajero 3.2did vm2000 savutus ja ryntäyttää kierrokset itse Auttasko väliaikaisesti tekemällä coolerin pohjaan öljyreikä ?
  9. T

    Pajero 3.2did vm2000 savutus ja ryntäyttää kierrokset itse

    Elikkäs nyt tuppas pateroon sellane ongelma et yks kaks se ryntäyttää kierroksia ja hirmu vedot päälle vaikka ei kaasua paina. Ja huohotin putkesta roiskuu öljyä kaasuläppäkotelolle ku nsen ottaa irti. Eli lähteekö käymään öljyllä ? Savuttaa ja runttaa itsestään kaasua ja kierroksia ja alkaa...
  10. T

    Pajero 3.2did Vikakoodi 48 (GE Acutator), ei toimi kiertää vain 2000rpm

    Vs: Pajero 3.2did Vikakoodi 48 (GE Acutator), ei toimi kiertää vain 2000rpm Kyl se täsmäänty tonne pumpun sieluun se vika.
  11. T

    Pajero 3.2did Vikakoodi 48 (GE Acutator), ei toimi kiertää vain 2000rpm

    Vs: Pajero 3.2did Vikakoodi 48 (GE Acutator), ei toimi kiertää vain 2000rpm Auto käy hetken hyvin ja ottaa kierroksia, Sit läväyttää Tuon koodin 48 ja valo syttyy ja auto sammuu.. Hmm, viittaiskohan pumppuun enemmänkuin johtoihin kuitenkin.
  12. T

    Pajero 3.2did Vikakoodi 48 (GE Acutator), ei toimi kiertää vain 2000rpm

    Vs: Pajero 3.2did Vikakoodi 48 (GE Acutator), ei toimi kiertää vain 2000rpm Vikapa pukkas 40km jälkeen uudestaan päälle. Hetkeks saa valon sammumaan ja auton ottamaan kierroksia kun nykäsee kaasupolkimen asentotunnistimen irti ja sit takas. Mut ei muuta. Voiskohan vika olla sitten siinä ?
  13. T

    Pajero 3.2did Vikakoodi 48 (GE Acutator), ei toimi kiertää vain 2000rpm

    Vs: Pajero 3.2did Vikakoodi 48 (GE Acutator), ei toimi kiertää vain 2000rpm Ongelma korjaantui ilmaamalla koko järjestelmä niin että kävi tyhjänä
  14. T

    Pajero 3.2did Vikakoodi 48 (GE Acutator), ei toimi kiertää vain 2000rpm

    Vs: Pajero 3.2did Vikakoodi 48 (GE Acutator), ei toimi kiertää vain 2000rpm Okei hyvä tietää. Egr on muuten ollut peitettynä. Ei mitään vaikutusta. Ilmavuotokin testattu suoralla putkella ei saa ilmaa. Ilmeisesti nyt sitten on ecu tai pumppu rikki. Miten saan vselville kumpi niistä ?
  15. T

    Pajero 3.2did Vikakoodi 48 (GE Acutator), ei toimi kiertää vain 2000rpm

    Vs: Pajero 3.2did Vikakoodi 48 (GE Acutator), ei toimi kiertää vain 2000rpm Jeps , Toi tuli ykskaks ajosta sammu auto ja sit sai starttailla useempia kertoja että lähti röhimään. Kuitenkin käy ton 2000rpm tasasee, tyhjäkäynti vähä vaeltaa. Ja sit savuttaa kun polkee. Eivät vaan vastaa enää...
  16. T

    Pajero 3.2did Vikakoodi 48 (GE Acutator), ei toimi kiertää vain 2000rpm

    Vs: Pajero 3.2did Vikakoodi 48 (GE Acutator), ei toimi kiertää vain 2000rpm Osaako suomessa joku korjata, pumppu on tehdaskunnostettu muutamakuukaus sitten mutta eivät oikein huolis takuuseen.
  17. T

    Pajero 3.2did Vikakoodi 48 (GE Acutator), ei toimi kiertää vain 2000rpm

    Elikkäs tuppas yks kaks ajosta pajeron sammuksiin ja sitten lähti startuttamalla käyntiin röhisten ja pilven saattamana. Sitten sain ajetuksi auton noilla parintonnin kierroksilla hallille ja luin koodit. Nyt vain johtojen kokeilujen jälkeen ei ole mitään löytynyt. Ajattelin jos täällä joku...
Takaisin
Ylös Bottom