Hakutulokset

  1. T

    mitsubishi carisma 1.8gdi vm-98 vaihteiston irrotus

    Vs: mitsubishi carisma 1.8gdi vm-98 Manuaali kyseessä, juu tuli kans huomattua että laatikon päästä pitää näköjään tuo tulppa avata. Osaako kukaan kertoa mistä noihin saisi laakereita?
  2. T

    mitsubishi carisma 1.8gdi vm-98 vaihteiston irrotus

    osaisko joku kertoa tai onko kuvia kuinka saa carismasta laatikon halkastua,kaikki pultit mitä laatikossa on, ja anturit avattu mutta ei tule rakoa kuin sentin verran.
  3. T

    Sigman kone jumittaa

    Vs: Sigman kone jumittaa Onneks oli jääny sellaseen kohtaan että ei jäänyt ku mäntää pieni jälki ja kannen reunaa, ei ole osunu venttiileihin onneks ollenkaan, joo kyllä tästä remontista hinnan lisäksi oppii paljon. Ei muuta ku uudet tiivisteet tilaukseen ja saadaa auto keväällä takas...
  4. T

    Sigman kone jumittaa

    Vs: Sigman kone jumittaa Vika selvis joku kiero rauta ilmeisesti ollu prikka mikä päässy imusarjasta tippuu 6 pytyn männänpäälle olisin kuvan laittanut mutta oli liian iso tiedosto
  5. T

    Sigman kone jumittaa

    Vs: Sigman kone jumittaa Täytyy varmaa avata kansi ja kurkata venttiilit et mitä on käyny. Ainakin mulla oli männän päällä nuoli että tiesi kumminpäin se sinne laitettiin
  6. T

    Sigman kone jumittaa

    Vs: Sigman kone jumittaa On se jako jo muutamaan otteeseen laitettu kohdilleen mut onko se periaatteessa edes mahdollista että alakerta ois kierroksen pielessä? Ei noi nokat ole ainakaan päässyt kääntymään. Joutuu varmaa kannen nostaa pois että näkee ne venttiilit? Ekan kerran ku kone kasattiin...
  7. T

    Sigman kone jumittaa

    Eli kysees sigma 3.0 24v v6 kaikki alkoi siitä kun koneesta meni kk laakerit purin alakerran ja vein koneistamolle ja toisen kannen joutui ottaa irti kun 5 pytyn kiertokangen kaula niin huono että ostin sitten käytettynä toisen. Kun sain osat laitettua ja koneen kasattua uudelleen nii ilmeni...
Takaisin
Ylös Bottom