Hakutulokset

  1. T

    Evo X sammuu vaihde päällä

    Vs: Evo X sammuu vaihde päällä Kiitos tuhannesti kaikille jotka jaksoitte miettiä mun auton ongelmaa. Toissa päivänä autoon ajettiin uusi softa kun siellä oli kuulemma väärä. Auto toimii nyt niin että ei sammu valoihin mutta aina kun olet pysähtymässä niín kierrokset tippuu nollaan ja nousee...
  2. T

    Evo X sammuu vaihde päällä

    Vs: Evo X sammuu vaihde päällä Siistii, sitä sitten odotellessa ;)
  3. T

    Evo X sammuu vaihde päällä

    Vs: Evo X sammuu vaihde päällä Juu on tullut käytyä, huomennakin käyn joo. ;)
  4. T

    Evo X sammuu vaihde päällä

    Vs: Evo X sammuu vaihde päällä Voi harmi olisit niin saanut tulla kyllä... :)
  5. T

    Evo X sammuu vaihde päällä

    Vs: Evo X sammuu vaihde päällä totta auto toimii paremmin mitä enemmän sille kenkää antaa ja jotenkin vaikkakaan en niistä mitään ymmärräkään niin toi kolme kertaa Delta Salossa päivittäminenkään ja testerissä vikakoodien katsominen ei ainakaan parantanut sitä ongelmaa. Mulla on tämän X...
  6. T

    Evo X sammuu vaihde päällä

    Vs: Evo X sammuu vaihde päällä vm 2009 eikä 2008 vaikka sillä nyt suurta merkitystä olisi
  7. T

    Evo X sammuu vaihde päällä

    Vs: Evo X sammuu vaihde päällä 2008 vm, ajettu 26 000 km, ilmamäärämittari ok, letkujen vuodot katsottu. ???
  8. T

    Evo X sammuu vaihde päällä

    Vs: Evo X sammuu vaihde päällä Vikakoodit ei anna mitään on luettu muutamaan otteeseen.
  9. T

    Evo X sammuu vaihde päällä

    Vs: Evo X sammuu vaihde päällä Olen täältä Länsi-Suomesta Marttilasta Turun ja Forssan puolesta välistä, kotoisin Helsingistä.(esittely itsestäni tähän väliin) :P Niin palatakseni auto aiheeseen... auto on tietääkseni ihan vakio(ainakin toistaiseksi) ;)
  10. T

    Evo X sammuu vaihde päällä

    Vs: Mitsu evo x sammuileva ongelma Juu kytkintä ei ole. Se on käynyt korjaamolla pari kertaa ja ne on yrittäneet päivittää sitä, tuloksetta kylläkin vika jatkuu vaan. Öljyt ja suodatin on vaihdettu laatikkoon ei vaikutusta. Auto toimii muuten kyllä, mutta toi kaupungilla ajaminen on ihan peestä...
  11. T

    Evo X sammuu vaihde päällä

    Vs: Mitsu evo x Kierrokset heiluu 0-1500 välillä ehkä se välillä nytkähtää ja sammuu :)
  12. T

    Evo X sammuu vaihde päällä

    Voisiko joku ystävällisesti auttaa naista pulassa. Minulla on Mitsubishi Evo X Mr edition rattivaihteilla ja automaatti. Auto sammuu liikennevaloihin tultaessa sekä välillä myös kun vaihtaa pakilta D:lle. Öljyt ja suodatin laatikkoon on jo vaihdettu mutta se p*ska kun ei vaan toimi. Auttakaa...
Takaisin
Ylös Bottom