Hakutulokset

  1. M

    Volvo V40 GDI 1.8

    Vs: Volvo V40 GDI 1.8 jaahans,elikkä päivitelläämpä tätä asiaa.Auto kävi korjaamolla ja puolavikahan sietä havaittiin,uusi puola paikolleen ja auto toimii :) kiitos kaikille vastaamaan vaivautuneille :peukku
  2. M

    Volvo V40 GDI 1.8

    Vs: Volvo V40 GDI 1.8 mikähän tämä microfiltteri on ,ikinä en ole kuullutkaan :) enkä löytänyt googlettamallakaa mitää tietoa tosta missä sijaitsee ym,,,mutta odotellaan edelleen korjaamolle aikaa ensiviikolle
  3. M

    Volvo V40 GDI 1.8

    Vs: Volvo V40 GDI 1.8 Joo olikkäs Boksia testattu,ei mitään vaikutusta,,myös bensakorkin jätin hieman auki jos bensajärjestelmä ei ilmoja saisi,,ei vaikutusta...nyt olisi hyvät neuvot tarpeen niin ja ilmamassa mittari myös vaihdettu.
  4. M

    Volvo V40 GDI 1.8

    Vs: Volvo V40 GDI 1.8 Joo sama boksi kyseessä.sellanen kahvipaketin kokonen mötikkä. Ensiviikolla saan toisen ruiskuboksin kokeiltavaksi,niin palaan asiaan kunahan olen testannut vaikuttiko mitään.
  5. M

    Volvo V40 GDI 1.8

    Vs: Volvo V40 GDI 1.8 UGE: Sijaitseeko tämä kyseinen boksi siinä ilmansuodattimen vieressä sulakerasian alla? ihan smana näköinen mötikkä siinä näyttäisi olevan. Joo olikäs tänää Fortet litkitty.öljyt+suod vaihdettu samalla....ei vaikutusta.tyhjäkäynti seilaa vedot häviää kun lämmin kone, ja...
  6. M

    Volvo V40 GDI 1.8

    Vs: Volvo V40 GDI 1.8 Jos tämä on sähköinen niin eikös sen pitäisi silloin jonkinlaista vikakoodia antaa?,koska itse olen 2 kertaa käyttänyt piuhan päässä eikä yhtään vikakoodia löytynyt
  7. M

    Volvo V40 GDI 1.8

    Vs: Volvo V40 GDI 1.8 Samaa itekki mietin :) missähän tämä venttiili sitten sijaitsee? sen verran tiedän että imusarjan lähellä tämä on..ja onko siinä alpaineletkua minkä voisi tukkia ja kokeilla onko siitä apua,vai onko se metallilevy sinne väliin ainut vaihtoehto kun puhutaan...
  8. M

    Volvo V40 GDI 1.8

    Vs: Volvo V40 GDI 1.8 Korjaamolla olivat sitä mieltä ettei kyseisessä moottorimerkissä ole EGR venttiiliä :nykii..??.itse kun en tiedä missä tämä sijaitsee niin hankala sanoa onko vai eikö ole? osien puuttumisesta en osaa sanoa..kaikki "natsat" näytti ihan samanlaiselta sisältä&ulkokuorelta...
  9. M

    Volvo V40 GDI 1.8

    Vs: Volvo V40 GDI 1.8 kun tässä ei ole semmoisia ns. tulpanjohtoja. Jokaiselle pytylle on kyllä oma puola, mutta niissä on kussakin johtosarjat kolmella sähköjohdolla kukin,käytin kaikki auki ja siellä näkyi sellainen jousi,mikä ei kyllä öljyinen ollut missään pytyssä(johtosarjat näytti...
  10. M

    Volvo V40 GDI 1.8

    Moro,ajattelin kysellä täältä ammattiporukalta kun omistan volvon jossa mitsun Gdi kone joka nykii pahasti ja tuntuu että välillä käy 3:lla,vedot hävittänyt taivaan tuuliin.Kaasua painaa niin kuuluu "hörppäsy" ilmanputsarin luota. bensansuodatin vaihdettu,tulpat vaihdettu,sytytyspuolat...
Takaisin
Ylös Bottom