Hakutulokset

  1. S

    Dodge steath RT kardaani

    Mietin tuossa kardaanimuutosta ks. autoon, minkä helv. takia kardaani on koottu niin monesta pätkästä, mtäs jos tekis kardaanista ihan kaks osaisen tai jopa yks osaisen pilkkomalla alkuperäisen ja hyödyntämällä niistä saatuja niveliä. Saumatonta cromo putkea olis kyllä saatavilla ja...
  2. S

    Huolto-osia stealth RT turbo

    Olen vasta stealttiin eksynyt autoharrastaja ja kunnostelen ja huollan otsikonmukaista autoa(tarkoituksena pitää itse) ja tarvisin tuohon polttoaine suodattimen, noin niikun tähän kärkeen. toki tarvin myös uuden ilmansuodattimen ja myöhemmin takuuvarmasti myös muuta kalikkaa. Saako tuohon mitään...
  3. S

    Nopeusmittari temppuilee

    Jeps ongelmana on Stealth RT:n nopeusmittari, toimii normisti noin 40km/h nopeuteen jonka jälkeen viisari pomppii holtittomasti kunnes nopeuden noustessa viisari tippuu nollaan. Onko jollain kenties ollut samaa ongelmaa??
  4. S

    Dodge Stealth kytkinremppa

    Olen uusi jäsen täällä ja en ole varma olenko oikealla alueelle mutta, olisko jollain aikaa/tietoa jeesiä aloittelijaa. Menossa olis dodge stelth R/T kytkinremppa ja tarvisin kiristysmomentit vauhtipyörälle,paineasetelmalle ja jakolaatikon kiinnitykselle. Eikös tämä ole kumminkin sama auto...
Takaisin
Ylös Bottom