Hakutulokset

  1. NEPPULDO

    Bitumimattoa

    Vs: Bitumimattoa Kyllä tuo vibroplast on ajanut asiansa niinkuin kuuluukin. Viimetalvena vuorasin auton melkein kokonaan sillä. Ideanahan on saada sitä "laajoille" pinnoille vähentämään resonointia ja tällä tavalla vähentämään sisämelua. Sekä tietysti räminää kun luukuttaa subeja ;) Tuon...
  2. NEPPULDO

    Audia kolhittu pahasti parkkipaikalla Heinolassa

    Vs: Audia kolhittu pahasti parkkipaikalla Heinolassa Osakaskoissa ei ole bonuksia ja niistä ei korvattaisi ko. tapauksia. Osakaskoissa on yleensä hirvi-,palo-, varkaus-,ilkivalta ja rajoitetusti autopalveluturvat. Tässä tapauksessa täyskasko on ainut korvaava vakuutus, ellei sitten kolhijaa...
  3. NEPPULDO

    Auton verhoilu/ sisätila uusiksi

    Vs: Auton verhoilu/ sisätila uusiksi Tulipa tuossa keväällä laitettua nukkaa omaankin pirssiin. Ohessa pari huonoa kuvaa sisustasta. Noi oviin tehdyt kaiuttimien suuntauspahkat pitäs viel nukkauttaa...
  4. NEPPULDO

    Mitä harrastat?

    Vs: Mitä harrastat? Talvisin tulee pelailtua jääkiekkoa, kesät menee hyvin pitkälti kisoessa koirien kanssa Agiliitoa, tokoa ja palveluskoiralajeja (näytelmät ei kiinnosta). Tottakai viimeaikoina on vienyt aikaa myös tuo autoharrastus.. :)
  5. NEPPULDO

    Huoltoauton vakuutukset

    Vs: Huoltoauton vakuutukset Virallisesti: If Vahinkovakuutusyhtiö Oy :)
  6. NEPPULDO

    Huoltoauton vakuutukset

    Vs: Huoltoauton vakuutukset Tuo on aivan totta! Ja sit niihin voi myös myyjät vaikuttaa, kaikkien sopimus- yms. alennusten lisäksi. Siis kaskoihin, kotivakuutuksiin jne.. Henk.koht. saan leipäni vakuutuksia tekemällä ja olen luvannut tälläkin palstalla tehdä kaikille halukkaille...
  7. NEPPULDO

    Huoltoauton vakuutukset

    Vs: Huoltoauton vakuutukset Kyllä ne vakuutukset yleensä menee ihan pakettiauton hinnan mukaan... Riippuu hyvin pitkälti siitä, mitä ake on kirjannut rekisteriin. Sieltähän ne tiedot poimitaan suoraan. Mutta ei mitään "erikoiskorotuksia" käytetä tuollaisissa tapauksissa. Eli ei hintojen pitäisi...
  8. NEPPULDO

    Koiraa hankkimassa

    Vs: Koiraa hankkimassa Onnea vaan uudelle perheenjäsenelle :) Itse olen harrastanut koirien kanssa "vakavemmin" nyt noin 10 vuotta. Mm. Juhannus ja edellinen viikonloppu meni kisoissa niiden kanssa. Tällä hetkellä täällä tallustelee neljä karvakuonoa. Pentu aikana tosiaan kannattaa katsoa...
  9. NEPPULDO

    Pleikka 2 autoon, ongelma!!

    Vs: Pleikka 2 autoon, ongelma!! Kokeiltu on myös verkkovirralla ottaa virta pleikalle... eipä juuri auttanu, ehkä vähän.. Tulin siihen tulokseen ettei ne vaan nyt käy yhteen, ei nimittäin järkevää selitystä löytyny... ....kele!!!
  10. NEPPULDO

    Minä ja makuni

    Vs: Minä ja makuni Minä ja makuni Pituus: 184 Paino: vaihtelee, nyt n. 90 Hiukset: tummat/vaaleat päältä ("vakiona" blondi ;) ) Silmät: ruskeat Horoskooppimerkki ja syntymä pv.: Jousimies 6.12 Lempiruoka: Kunnon pihvi Ruokajuoma: light cocis / vesi Olut: kaikki vaaleat menee Viini: ei...
  11. NEPPULDO

    Pleikka 2 autoon, ongelma!!

    Vs: Pleikka 2 autoon, ongelma!! Pleikasta saa vaihdettuu rbg:lle tai cr....... en ees muista mikä se oli. Mutta molempia testattu ei auta.. Pleikka toimii normi tv:ssä ja näyttö toimii auto dvd-soittimen kanssa.
  12. NEPPULDO

    Pleikka 2 autoon, ongelma!!

    Vs: Pleikka 2 autoon, ongelma!! Jaa-a paha sanoo, tukeeko toi näyttö ntsc signaalia?? Mut muistelen että tukee, tai siis että jossain vaiheessa oisin kokeillu ja ois toiminu?? En jaksa muistaa, ei oo uusinta uutta toi näyttökään.. Pleikkaan virta on invertterillä akulta ja orkkis piuhoilla...
  13. NEPPULDO

    Pleikka 2 autoon, ongelma!!

    Olen yrittänyt kytkeä pleikkaa tohon käyttöautooni, mutta ongelma on etten saa kuvaa näyttöön toimimaan??? Kyllä sieltä jotain rätinää näkyy, mut ei värejä eikä kunnon kuvaa... Näytössä ei ole muita säätöjä kuin kontrasti, kirkkaus, volume... Näyttö on ok, toimii ainakin tollaisen auto-dvd...
  14. NEPPULDO

    Nahan/keinonahan maalaus???

    Onko kellään kokemusta nahan värjäyksestä? Onnistuuko millään/missään? Auton penkit olisi ideana värjätä kun sisusta muuten on tehty punamustaksi.. Näyttää noi tummanharmaat penkit tyhmiltä siinä...
  15. NEPPULDO

    Jääkiekon MM-kisat 27.4.-13.5.2007

    Vs: Jääkiekon MM-kisat 27.4.-13.5.2007 Kommentoinpa hiukan minäkin turneeta ;D Mielestäni Suomi ei ole vielä löytänyt peliään turnauksessa. Venäjä ottelun kolmannessa erässä oli jo sitä peli-iloa ja tekemisen meininkiä mitä vaaditaan menestykseen. Viisikko pelaaminen on vielä kateissa, syötöt...
  16. NEPPULDO

    TOSSUN ALLA OLEMISEN HUIPPUJA! =)

    Vs: TOSSUN ALLA OLEMISEN HUIPPUJA! =) :) hyviä... Tuohon sarjaan vois lisätä viel tän.. Soitan asiakkaalle (mies) yhteydenotto pyynnön takia.. on ollut puhelinpalvelun kanssa yhteydessä että haluaisi vakuutustarjouksen.. Itseni ja yhtiöni sekä syyn soittooni esiteltyäni saan vastauksen.. -...
  17. NEPPULDO

    Tuuninkia ja reaktio aikojen ottoa

    Vs: Tuuninkia ja reaktio aikojen ottoa do dii, tulipahan ittekin "tuunattua" pirssi, mutta unohdin ottaa vin-numeroa ylös... Paras reaktio oli 0,502, kovasti hehkutti uudeks enkaks ;D
  18. NEPPULDO

    Alumiinin kiillotus ja suojaus

    Vs: Alumiinin kiillotus ja suojaus Onhan hienoa työtä! :peukku Itse joskus suunnittelin tehdä ihan saman noille vakiovanteille. Se on vaan jääny ku ei ole ollut aikaa/tietoa miten se kannattas tehdä. Mutta nythän tässä ois ohjeet ja lopputuloskin näkyvissä :) Täytyy jossain vaiheessa...
  19. NEPPULDO

    Liikenne nopeuksien noudattaminen

    Vs: Liikenne nopeuksien noudattaminen Täytyy tähän todeta että yleensä ajelen sen 10-15 yli mittarin mukaan.. Riippuu tietysti kelistä ja muusta liikenteestä.. Mutta henk.koht. ärsyttää liikenteessä henkilöt, joiden pitää päästä väkisin ohi ja jäädä sitten eteen "liruuttamaan" vaikka itse olet...
  20. NEPPULDO

    Bitumimattoa

    Vs: Bitumimattoa Itse juuri tulin tallista laittamasta Vibroplastia konttiin. Vielä ei ole toimivuudesta kokemusta, mutta kovin helppoa ja yksinkertaista se on asentaa.. ei vaadi lämmittämistä tms. ottaa vain suojapaperin liimapinnan päältä pois ja painaa peltiin kiinni :peukku Tarkoitus...
Takaisin
Ylös Bottom