Hakutulokset

  1. Moppi

    Lancer 1,5i -91 Tehottomuus

    Vs: Lancer 1,5i -91 Tehottomuus vikaa vois alkaa etsimään http://www.mitsubishiclubfinland.com/wiki/index.php?title=Vikakoodien_lukeminen
  2. Moppi

    pajero 2.5 tdic -90 kolisee????

    Vs: pajero 2.5 tdic -90 kolisee???? tarkista onko kampiakselin pultti löysällä,mulla oli lancerissa löystyny ja kolisi,kiristämällä pultti kolina loppu
  3. Moppi

    Mitä tänään juotaisiin / mitä lasissasi nyt on?

    Vs: Mitä tänään juotaisiin / mitä lasissasi nyt on? nobelaneria suoraan tölkistä
  4. Moppi

    1G eclin ovi lista

    Vs: 1G eclin ovi lista timanttitiskiltä luulis löytyvän
  5. Moppi

    Miksi vilautan valoja liikenteessä

    Vs: Miksi vilautan valoja liikenteessä ite väläytän valoja vastaantulijalle jos mulla oli poro tai hirvi penkalla/tiellä ja ei minua haittaa jos joku väläyttää ku yleensä jos niin tapahtuu ni vastassa on enimmäkseen poroja,harvakseltaan hirvejäki,
  6. Moppi

    Mitä tänään juotaisiin / mitä lasissasi nyt on?

    Vs: Mitä tänään juotaisiin / mitä lasissasi nyt on? pöydälläni on tölkillinen olutta,jääkaapissa lisää :P
  7. Moppi

    Mitä tänään juotaisiin / mitä lasissasi nyt on?

    Vs: Mitä tänään juotaisiin / mitä lasissasi nyt on? finlandia vodkaa ja lidlin freeway lemonia
  8. Moppi

    Mitä tänään juotaisiin / mitä lasissasi nyt on?

    Vs: Mitä tänään juotaisiin / mitä lasissasi nyt on? kahvia,illalla jotain muuta
  9. Moppi

    Lancer -91 katkoo

    Vs: Lancer -91 katkoo jos sulla ei oo korjattu ecua mikä on aika yleinen vika ko.mallissa ni se voi sekoilla ihan mitä vaa
  10. Moppi

    MITSUBISHI LANCER 1991 1,5 RUISKU

    Vs: MITSUBISHI LANCER 1991 1,5 RUISKU en muista oliko nimim. Mikko412:lla joutavia ecuja,ja nimin. janialho mulle aikoinaan korjas,varmaan ilmottelevat tähän jos osaavat ratkaista tämän(joko korjattu tai sinun ecun korjaaminen
  11. Moppi

    MITSUBISHI LANCER 1991 1,5 RUISKU

    Vs: MITSUBISHI LANCER 1991 1,5 RUISKU palaako check engine valo? jos ei ole ecua huollettu ni voi olla entinen kun näistä malleista ne on hajonnu aika usealla,myös minulla.. lähtisin ensin selvittämään onko vikakoodeja...
  12. Moppi

    Hapettuneen akunkengän puhdistus

    Vs: Hapettuneen akunkengän puhdistus vaikka jos sulla on ollut huonosti kiristettynä se napa ni se voi hapettua
  13. Moppi

    Check engine & Katin vaihto

    Vs: Check engine & Katin vaihto ja mikähän mitsun malli mahtaa olla kyseessä,niitähän ei ole useampia ::)
  14. Moppi

    känni topic

    Vs: känni topic päiväkalskat ku tuo aurinkoki paistaa :D
  15. Moppi

    Aivan loistava EVO X pätkä

    Vs: Aivan loistava EVO X pätkä siisti loppu :D
  16. Moppi

    Suunnitelmissa tuunata/siistitä '90 Lancer

    Vs: Suunnitelmissa tuunata/siistitä '90 Lancer huomautuksista senverran että ota ihmeessä toi v8 lätkä pois takaluukusta :o
  17. Moppi

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? Pääsin työkaverin kanssa auttamaan sotaveteraania joka erehyksisään oli kääntäny 5m ennen risteystä autonsa rattia ja ojaanhan se oli menny,ei tosin pahasti sillai kuitenki ettei päässy ylös.. kertoili samalla että oli silmänsä talvisodassa loukannu ja eihän se enää...
  18. Moppi

    Mitä olet tänään rassaillut?

    Vs: Mitä olet tänään rassaillut? lambda-anturia asennellu uuteen paikkaan,reikä putkeen, laippa kemppiliimalla kiini ja tuntuu toimivan taas auto.vikavaloki heitti palamasta eipä heittänykkää palamasta,oli se vissii tunnin pois,mitähä sitte keksis,tosiaan maanantaina kutsu konttorille hylkyä...
  19. Moppi

    .....keleen diesel

    Vs: .....keleen diesel http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=21033.0
  20. Moppi

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? firman joululahja.6,4kg kinkku kyllä on kiva itekseen napostella yksinään :D
Takaisin
Ylös Bottom