Hakutulokset

  1. S

    Galant Turbo RWD varaosia jäljellä

    Nyt kun alkaa olla sesonkiaika niin talviliukuriksi jollekin joutais yks takapotkunen. (itsellekin jää vielä pari/kolme) ;) Katsastettu juuri 14.10.2011 on mulla vara autona ajossa nyt. Toimii hienosti talvellakin (=varsinkin) extraa muihin vastaaviin Uudenveroisella kitkalukkoperällä...
  2. S

    Käykö Evo 4-6:n nokat GTI Galantiin?

    Moi, mulla on HKS 272-set nokat ja paketissa lukee Evo IV-VI. Kansi sitten puolestaan GTI Galantin 1G 16v doch-kansi, kone siis 6-bolt. Käykö nuo nokat ks. koneeseen, evo4-6:han pyörii jo toisinpäin? eli imu ja pako nokka menee GTI koneessa toisille paikoille jolloin asentotunnistimen hahlo...
  3. S

    Mitsu Galant 2.0 vm81 -pikaprojekti

    Moi! Täällä tämä nyt oikean tavan mukaan. keskusteluosio http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=28647.msg197815#msg197815 jonne vastaukset on enemmän kuin tervetulleita siis! - koska joku/jotkut pyysivät ko. autosta jotain projektikertomusta niin sentakia sen tein...
  4. S

    Mitsu Galant 2.0 vm81 -pikaprojekti

    Laittakaa turinata, pliis and tänx ;)
  5. S

    Mistä 4G63G-T koneeseen ecu + johtosarja

    Moip! Oon hankkimassa turbo Eclipsen konetta 4G63B-T autooni tai sitten VR4:n konetta, (mahdollisesti tuolta Japanin Moottorituonnilta) autoni ei ole Eclipse eikä VR4.. eli tarvin siihen nuo moottorituonnin toimituksesta "puuttuvat" osat eli ainakin ecun ja johtosarjan. Oisko jollain tietoa...
  6. S

    Onko Megasquirtin asentaneita clubilla?

    Niin, onko kukaan clubilta asentanut mihinkään tuommoista ruiskun ohjaus järjestelmää??
  7. S

    Vaihdelaatikko ym. tietoutta Galant 2.4 / Sapporo

    Terve! Mun Sapporosta 2.4 (E16A) hajosi vaihdelaatikko. 2.0 Galantin laatikon kuulemma saa kohtuu vaivalla tilalle, mutta se ei ole niin järeää tekoa kuin tuo 2.4:n. Nyt ois tiedossa 2.4:n laatikko mutta se on Galantin :o Mun tietääkseni 2.4 Galantia (siis näitä vanhempia malleja 85-92 välillä)...
Takaisin
Ylös Bottom