Hakutulokset

  1. pajero22

    Mikä/mistä vakaajan koiranluu -92 Pajeroon?

    Vs: Mikä/mistä vakaajan koiranluu -92 Pajeroon? Ostin ite tarvikkeen, mikä oli tietenkin erilainen kun piti. Pikku hitsauksella sain yhdistettyä vanhan ja uuden. Voi olla, ettei noita sais hitsailla? ;D
  2. pajero22

    Automaatin öljymäärä

    Vs: Automaatin öljymäärä Omilla putkilla näytti tulevan jäähdyttimelle. Toiminnassa ei mitään ihmeellistä. Tilannetta tarkkaillaan.. ::)
  3. pajero22

    Pajeron etupalojen vaiho/satulan irroituksesta

    Vs: Pajeron etupalojen vaiho/satulan irroituksesta Ota vaan koko paketti suosiolla irti. Osat erilleen tavalla tai toisella. Kyllä ne ennenpitkää irtoaa, vaikka uskonpuute itellä meinas ainakin iskeä. Pienet hionnat ja rasvaukset päälle niin taas toimii.. Saattaa olla satula uskomattoman...
  4. pajero22

    Automaatin öljymäärä

    Vs: Automaatin öljymäärä Pitää tutkia huomenna..
  5. pajero22

    Automaatin öljymäärä

    Pitkästä aikaa tarkistin automaattilaatikon öljymäärän. Reilusti oli yli ylärajan. Moottori lämmin. Auto käynnissä jne.. Voiko sinne päästä jostain jotain joukkoon? Muutaman kerran olen lisännyt öljyä sinne, eikä mitään vastaavaa ole ennen ollut. :nykii
  6. pajero22

    pajeron lukko/lukot?

    Vs: pajeron lukko/lukot? Automaatilla maastoon mennessä olen todennut parhaaksi sen alimman asennon (L). Jos tuntuu että tarvitaan vauhtia lisää, niin keppiä voi tökkiä eteenpäin tarpeen mukaan niin saadaan vaihteita lisää. Manuaalinavat vaihdoin omaani ja olen ollut tyytyväinen.
  7. pajero22

    Pajero V6 3,0 Automaattilaatikko

    Vs: Pajero V6 3,0 Automaattilaatikko Minulla on vanhempi -89 mallinen v6 3,0 automaattilaatikolla. Laatikko on toiminut ilman ongelmia. Epäilytti ensin moisen toiminta maasturissa, mutta hieno peli loppujen lopuksi. Maastossa voi edetä tarvittaessa hiljaa ilman pelkoa kytkimen palamisesta...
  8. pajero22

    Pajeron panssarit?

    Vs: Pajeron panssarit? Asiasta kysymykseen.. Panssarit olis seuraavana listalla. kolme milliä ainakin sais varmaan olla, vai neljä? Tarkoitus ei ole vauhdilla rysäyttää kivikkoon, vaan "normaalin" maastoilun kestävyys riittää.
  9. pajero22

    -91 Pajeron sähkölasit liikkuvat nihkeästi, korjausvinkkejä?

    Vs: -91 Pajeron sähkölasit liikkuvat nihkeästi, korjausvinkkejä? Katkaisijat kannattaa myös purkaa ja puhdistaa. Omasta jäi lasi alas, kun oli katkaisija kerännyt riittävästi likaa ja sopivasti hapettunut.
  10. pajero22

    Etu/taka vakaajatangot pois?

    Vs: Etu/taka vakaajatangot pois? Otin omasta takavakaajan pois ja joustot lisääntyivät maastokäytössä mukavasti. Kallistelee hieman enemmän kuin ennen, mutta ei häiritsevästi. Edestä en ole rohjennut ottaa pois, pitäis kokeilla..
  11. pajero22

    Onko kokemusta: V6 3000 pajeron kulutus

    Vs: Onko kokemusta: V6 3000 pajeron kulutus Menovesi maistuu melko mukavasti. Parikymmentä litraa menee nurkka-ajossa. Maastoajokulutusta ei ole tullut laskettua, todennäköisesti vielä huomattavasti enemmän. Renkaitten vaihto 31 tuumaisiin mud terraineihin nosti kulutusta noin 5 litraa...
  12. pajero22

    V6 pajero(montero)

    Vs: V6 pajero(montero) Muutaman vuoden kokemuksella olen ítse ollut tyytyväinen. Oma auto kans automaatilla, johon olen ollut positiivisesti yllättynyt. Kaupungissa ja maastossa etenkin hieno keksintö. Autoa ostaessani olin varautunut bensakoneen soveltuvuudesta maasturiin. Hyvin sopii kun...
  13. pajero22

    pajeron lisäjouset

    Vs: pajeron lisäjouset Noista alan liikkeistä löytyy jousia joka lähtöön.. Itse ainakin olen saanut asiantuntevaa palvelua jousikysymyksissä.
  14. pajero22

    pajeron perämurikka etumurikan tilalle

    Vs: pajeron perämurikka etumurikan tilalle Kyselin itse juuri viime viikolla lukkoa eteen. Ajatuksissa oli laittaa Detroit locker tms. palalukko. Nelivetoa kun käytän pelkästään maastossa. Ei ollut suurta kannatusta kun myyjiltä kyselin asiasta. Päädyttiin siihen että paineilmatoiminen ARB...
  15. pajero22

    Fediman renkaat L200:seen

    Vs: Fediman renkaat L200:seen Mutiaiset on niin liukkaat että oli pakko vaihtaa talveksi pois.. Kohta saa onneksi laittaa taas takaisin. ;D
  16. pajero22

    Peruuttaessa kolahtaa?!?!?!

    Vs: Peruuttaessa kolahtaa?!?!?! Napalukkojen vapautumisesta ei kovin kummoista ääntä lähde. Nehän ovat siis etuakselilla..
  17. pajero22

    Merkkivalo vilkku

    Vs: Merkkivalo vilkku Villi arvaus. Vedenerottimen valo..?
  18. pajero22

    Pajeron takapuskurin päät

    Vs: Pajeron takapuskurin päät Puskuriprojektin etenemisestä riippuen minulle tulee tarpeettomaksi -89.n takapuskuri. Aika vaiheessa on vielä kun ei ole oikein visiota että miten paksusta palkista se pitäisi tehdä.. Vinkkejä otetaan kiitollisuudella vastaan..
  19. pajero22

    Pajero ja Webasto

    Vs: Pajero ja Webasto Pienestä saattaa olla kiinni webasto ongelmat. Uudehkoon scaniaan vaihdettiin takuuna pari milliä suurempi imuletku kun oli käyntiongelmia..
  20. pajero22

    pajeron autom.laatikon ongelma

    Vs: pajeron autom.laatikon ongelma Se öljyn laatu kannattaa selvittää. Pitää olla oikeaa tyyppiä tai tulee ongelmia. Sen saa tietää jostain Mitsu huollosta tms. Itellä kuuluu Dexron tai Dexron 2 tyyppistä öljyä. (-89 malli ). Tarkistus tehdään moottorin käydessä, mikä oli minulle uusi asia...
Takaisin
Ylös Bottom