Hakutulokset

  1. J

    Carisma tuli pihaan

    Vs: Carisma tuli pihaan onnea hyvästä )?)valinnasta 8) mulla oli juurikin -98 Gdi. jälkeenpäin voi ikävöidä sen pirssin bensakulutusta :seina se meni kyllä toosi pienellä, ja kulki ihan kelvollisesti... :peukku
  2. J

    Testatut asiat ("niksivinkkejä").

    Vs: Testatut asiat ("niksivinkkejä"). joo toi siätilan lämppäri kai se ratkaisu on... silloin kun ei ole sitä mahdollisuutta niin on vain paleltava. mulla ainakin kestää jonkin aikaa ennenkun alkaa perslämmitin tuntumaan, saati sitten kun on parikyt astetta miinusta. itellä oli mieles et...
  3. J

    Kokemuksia -98 1,8GDi Carismasta

    Vs: Kokemuksia -98 1,8GDi Carismasta Sassylle voisin kertoa että; mulla oli tossa carismassa Hel*vetin jäykät madallusjouset (en muista merkkiä..) plus sportti-iskarit plus kaikki koiranluut ym väsyneet härpäkkeet alustasta uusittu. Ja oli todellinen KIVIREKI, ettei paremmasta väliä ;D auto...
  4. J

    Kokemuksia -98 1,8GDi Carismasta

    Vs: Kokemuksia -98 1,8GDi Carismasta mulla oli aikanaan vuoden ajan Gdi -98, ja sitäkin ennen -97 ''normi ''1.8. vikoja ei ollut, ja muutenki olin tyytyväinen. Erinomainen vaihtoehto ''pakolliselle'' golffille tai corollalle, ei häpeä ominaisuuksissa missään suhteessa! käsittämättömän...
  5. J

    Räikkönen MAAILMANMESTARI!!!

    Vs: Räikkönen MAAILMANMESTARI!!! FANTASTISTA! OIKEUS VOITTI. en ennen kisaa epäilly hetkeäkään etteikö noin voisi hyvinkin käydä! arvasin että hamilton alonso murtuu paineiden alla ja ferrarit ottaa 1-2 voiton... ;D :peukku mikä parasta, kaikkien aikojen huonoimmasta kaksinkertaisesta...
  6. J

    Testatut asiat ("niksivinkkejä").

    Vs: Testatut asiat ("niksivinkkejä"). nahkapenkit+talvi.... kellään hyviä ideoita miten säästää selän ja takaliston jäätymiseltä ennen kuin penkinlämmitys alkaa lämmittää... ;D
  7. J

    Mitsubishi Galantista

    Vs: Mitsubishi Galantista mulla kun oli carismat, toinen gdi ja toinen ''normi'' 1.8, molemmat olivat todella hitaita lämpiämään, ja lämmettyäänkään ei voinut kehua. oiskohan niissä ollut jotain vikaa sitten...? toisaalta ihme jos molemmissa sattui olemaan jokin vika, eikä ominaisuus.. ::)
  8. J

    Mitsubishi Galantista

    Vs: Mitsubishi Galantista kahden galantin (stw:t -97 ja -99) kokemuksella voin kertoa että noissa ainakin tarkeni! ihan pirun lämmin auto talvella... :peukku
  9. J

    Mitsun myyminen

    Vs: Mitsun myyminen niinno, kyllähän mikä vaan menee kaupaksi kun hintaa tiputtaa kunnolla. sitä nyt tuolla tuskailin lähinnä, että galantti pitää myydä jonkun primeran (tai jonkun galanttiin verrattuna hepposemman pelin) hinnalla että sen saa kaupaksi. väitän että jonkun massa auton tyylin...
  10. J

    Mitsun myyminen

    Vs: Mitsun myyminen se nähdään sitten :driver tuleeko mitsua ikävä... 8)
  11. J

    Mitsun myyminen

    Vs: Mitsun myyminen galantti meni tänään kaupaksi. onneksi joillain on vielä silmää hyvälle hainkeulalle 8) oli mun seitsemäs mitsu...ja seuraava ei kyllä ole mitsu :-X
  12. J

    Rallikuski Colin McRae kuollut

    Vs: Rallikuski Colin McRae kuollut siinä oli kyllä -one -hell- of- a driver! kunnon ''katutappelija'' rallikuskiksi. hienoa aikaa oli kun subaru/colin taisteli mäkistä ja evoa vastaan. nykyään kaikki pellemerkit tuolla wrc:n huipulla :'( lentää laatta ku kattoo tulosluetteloo: citikkaa...
  13. J

    Mitsun myyminen

    Vs: Mitsun myyminen mutta jos laittaa sitovan enimmäis hinnan ilmoitukseen, ja sitten / tarjous? silloinhan hinta on näkyvissä ja mitään kusetusta ei voi tapahtua, ja toisaalta sillä ilmoittaa että hinnasta voi keskustella? näin itse teen.. luulisi houkuttelevan vaikka tinkimään.
  14. J

    Mitsun myyminen

    Vs: Mitsun myyminen juttelin tossa tutun (paikallisen autoliike-ketjun) myyntipäällikön kanssa, tosta mitsun myymisestä ja se huokaili että noi mitsut on pirun hankalia myydä eteenpäin, kun ei ne ''kiinnosta ketään'', ja että puolet suomesta on kuulemma toyota kansaa ja loput on sellasia jotka...
  15. J

    Mitsun myyminen

    Vs: Mitsun myyminen olet ihan oikeassa. epätoivoista tää onkin. Ja oikeassa olet, jollain pitää erottua -minun tapauksessani se on tuo alhainen ajomäärä+manuaali on tietynlainen valtti. tarkoituksella olen kokeillut laittaa tuollaisen provosoivan jutun ilmoitukseen, että erottuisin noista...
  16. J

    Mitsun myyminen

    Vs: Mitsun myyminen onhan se joo totta että hintaa laskemalla alkaa ostajaa kiinnostaa. ei vaan jo ihan periaatteest viitti pyytää samaa kun jostain sataviiskyt tonnii enemmän kelatust automaatist joka on tod näk. poikimassa ja jossa on renkaatki loppu, sen sijaa et itellä on molemmat sarjat...
  17. J

    Mitsun myyminen

    Vs: Mitsun myyminen pitää nyt sen verran korjata, että kyllä mulla hinta on, ja se on minusta kohtuullinen verrattuna muiden vastaavien pyynteihin. tuo ''tarjoa'' vain on siinä ''lisänä'', ja luulisin että se jos joku houkuttelisi jotain katsomaan autoa ja tinkimään? ::)
  18. J

    Mitsun myyminen

    Vs: Mitsun myyminen aikoinaan myin tosiaan carismaa 98, oli ilmastointi ja vähän ajettu, kaikkea pikkukivaa jne.. sain sen lopulta myytyä 6700€ joka oli todellinen vitsi, verrattuna muihin pyynteihin. esimerkkinä samaan aikaan tuolloin appiukko antoi 99- corollan (jossa ei ollut ilmastointia...
  19. J

    Mitsun myyminen

    Vs: Mitsun myyminen totta. ihmettelenkin sitä että minkäänlaista mielenkiintoa ei tule keneltäkään, hinta ei ole esteenä, koska myyn tarjouksen perusteella.
  20. J

    Mitsun myyminen

    muillakin on varmasti kokemusta mitsujen myymisestä yksityisille? itse olen huomannut aiempien mitsujen kohdalla, (carisma 98, galant stw 99) että toivotonta tuntuu olevan, ketään ei tunnu kiinnosta :'( paitsi sitten kun laskee hinnan niin alas että voisi ampua itsensä.. sama homma on nytkin...
Takaisin
Ylös Bottom