Hakutulokset

  1. J

    Mitsun myyminen

    muillakin on varmasti kokemusta mitsujen myymisestä yksityisille? itse olen huomannut aiempien mitsujen kohdalla, (carisma 98, galant stw 99) että toivotonta tuntuu olevan, ketään ei tunnu kiinnosta :'( paitsi sitten kun laskee hinnan niin alas että voisi ampua itsensä.. sama homma on nytkin...
  2. J

    Galant automaatti?

    olis kiikarissa galantti -98, 2.5 V6 automaatti... osaako kukaan kertoa minkälainen yhdistelmä se on? onko tyyppivikoja/kestääkö automaatti? voiko joku neuvoa mihin kannattaa kiinnittää huomiota/tsekata koeajolla, siis nimenomaan vaihteistoa ajatellen? ei ole kokemusta automaateista juuri...
  3. J

    jos mitsua ei olisi...

    oletettavasti monet kerhon jäsenet ovat enemmän tai vähemmän vannoutuneita mitsumiehiä, mikä olisi merkki/malli jos mitsua ''ei olisi'' ;D ? tai mitä muita autoja teillä on mitsujen lisäksi? /mikä tulisi kysymykseen jos mitsu pitäisi vaihtaa toisenmerkkiseen vastineeseen? :D
  4. J

    F1: j-p montoya ''hurjana''

    juan pablo montoya jossain lehdessä: '' - Michael Schumacher on Amerikassa aivan "nobody". Ei häntä täällä kukaan tunne. Viekää Schumacher Homesteadin ovaaliradalle ja pyytäkää häntä ajamaan niin, että hän pysyy puolen sekunnin päässä kärkiajoista. Hän saisi sydänkohtauksen, kolumbialainen...
  5. J

    galanttiin ilmastointi!?

    morjens mitsulaiset :) juuri rekisteröityneenä kysyisin tietäiskö kukaan mistä sais kohtuuhintaan jälkiasennus ilmastoinnin galanttiin? -97, 2.0 STW. mitsulla maksaa alkuperäinen jotain 2000,-. ja please, ei niitä ''vaihda ilmastoituun autoon'' vastauksia! niitä olen kuullut ihan tarpeeksi...
Takaisin
Ylös Bottom