Hakutulokset

  1. laarix

    Pajero gen 2 renkaiden katsastus pääkaupunkiseutu

    Vs: Pajero gen 2 renkaiden katsastus pääkaupunkiseutu Juu väärin kirjoitus meikäläiseltä!! hyvä että korjasit !!
  2. laarix

    Pajero gen 2 renkaiden katsastus pääkaupunkiseutu

    Vs: Pajero gen 2 renkaiden katsastus pääkaupunkiseutu Tiedoksi!! Nykyään saa muutoskatsastaa ja levike on 10 cm sallittuna, mutta uudenlain boonuksena tuli, että nopeusmittari ei saa näyttää kilometriäkään liikaa ja siitä tarttee olla todistus! En kyllä tiedä kuka sellaisen antaa ja minkä ne...
  3. laarix

    Pajero 2:n TF035 downpipen laipankoko/malli etsinnässä!

    Vs: Pajero 2:n TF035 downpipen laipankoko/malli etsinnässä! Pistetty YV asian tiimoilta!
  4. laarix

    Pajero 2:n TF035 downpipen laipankoko/malli etsinnässä!

    Tervehdys auttakaa miestä mäessä! Elikkä kyseessä TF035 mitsuturbo jolle etsin downpipen laipan kokoa/ mallia? 2,8 turbo diisel kyseessä. Löytyykö kaupasta tai joltain ylimääräistä tai vaikka cadilla valmista mallia? Tarkoitus tehdä uusi downpipe ja 2,5 tuuman putkella pakoputki loppuun asti...
  5. laarix

    OSTETAAN Pätkä pajero gen1 avo rättikatto

    Elikkä ostetaan pätkäpajeron avopeliin rättikatto kokonaisena/ osina.. Hinta kunnon mukaan, kelpaa myös huonompikuntoinen / kunnostettava!!! YV/ 0403327505 Lauri Turku
  6. laarix

    Threadi hauskoille kuville, videoille yms. sonnalle!

    Jos kaikki eivät vielä ole tienneet... Siinä ehkä tunnetusti MAAILMAN PARAS kuski The STIG...
  7. laarix

    Millaisia rengaskokemuksia?

    Vs: Millaisia rengaskokemuksia? Kokemuksia(tulon päällä)! Itsellä odottaa himassa nurkassa tuollaiset Kumhon ECSTA V70A semi slicksit. Kokoluokkaa 245/40/17. Kovuus on hard, ei ihan hirveesti ollut eri vaihtoehtoja jos nuo vaikka kestäisi enemmän, kuin yhden kesän :driver Ja tuoltahan...
  8. laarix

    Pyöränkulmat radalle

    Vs: Pyöränkulmat radalle Heps.. evoluutio:lle vinkkinä! Soitto kyseiseen liikkeeseen ja pyydät raportin, kun luultavasti ovat tallentaneet sen rekkarinmukaan johonkin, jos eivät niin reklamointi et tarkastaa uudelleen jos on päin peetä. Vaikuttaa aikas paljon jos on kohdillaa alkuperäisissä...
  9. laarix

    Pyöränkulmat radalle

    Vs: Pyöränkulmat radalle Kiitokset vastauksista! Näillä kilometreillä joita on tullut ajeltua hurjat 200km tuon muutoksen jälkeen! Autolla tulee ajoa kohtuullisen vähän duuniin,kun kuljen matkat jopolla ;D Aurauksesta takana en vielä pysty sanomaan mittään! Lähinnä ast:n ohjeita...
  10. laarix

    Pyöränkulmat radalle

    Vs: Pyöränkulmat radalle Kokeilua! Kokeiltiin omaan e9:n seuraavia kulmia. Ajatuksena parempi käyttäytyminen radalla, mutta ei mitään rankkaa versioo. Evox:n asiantuntevalla asennuksella:) (itse lähinna apupoikana hänelle) pohja tietona käytettiin Ast:n neuvoja kiitos niistä vain.. Etu...
  11. laarix

    Do luck 4wd controller for evo 7-9

    Katsokaas mihinkä olen törmännyt :peukku Olen aikaisemminkin tiennyt,että noihin nismojen 4wd peleihin ois olemassa vastaava peli, mutta nyt on ilmestynyt vastaava evoihin 7-9. Mutta minkähän lainen peli tuo oikein on? Onkos kellään hajua tuollaisesta pelistä/kokemusta...
  12. laarix

    Evojen 3 pistevyön muutto 4/6 pisteeksi

    Vs: Evojen 3 pistevyön muutto 4/6 pisteeksi Hienoa!! :D Aikas mielenkiitoisia vaihtoehtoja! Kiitti vain vastauksista tässä vaiheessa.. Sitten on vielä niitä putkia joita tulee tuohon etupenkkien taakse, mutta niillä taitaa olla aikas komeita hintoja ja sitten niihin turvavöiden kiinnitykset...
  13. laarix

    Evojen 3 pistevyön muutto 4/6 pisteeksi

    Moikka kaikille... MItenkäs noiden evojen vakiovöiden muutto esim 4 pistevyöksi ja kiinnittäminen takapenkkien vöiden kiinnityksiin tai 6 pistevöiksi?? Tarvitaanko sellainen erillinen pidike johon laittaa vyöt kiinni? vai onko olemassa sellaista settiä jonka saisi kiinni noihin takapenkkien...
  14. laarix

    Evolution IX " Ultimate " Äänenvaimennin

    Vs: Evolution IX " Ultimate " Äänenvaimennin Juu tosiaan olen unohtanut käydä katselemassa tätä keskustelua. Ja tosiaan itsellä on HKS: Hi Flo Ränni kiinni ja itse pidän aika hiljaisena, mut tosiaan tarttee ottaa huomioon et pelkkä cat back, ja kaapissa ois 3 tuuman alkukäyrä odottamassa...
  15. laarix

    Evo 6 ei käy kunnolla kylmänä

    Vs: Evo 6 ei käy kunnolla kylmänä MO Itsellä oli vähän saman tyylinen ongelma..Mutta ix kyseessä, itse en vain oikein edes huomaa et on jotain ongelmaa tyhjäkäynnillä, mutta tietokone huomaa ja on jo kolme kertaa käyty nollaan ja aina samanlailla tulee takas. Loppujen lopuksi totesivat että...
  16. laarix

    Evolution IX " Ultimate " Äänenvaimennin

    Vs: Evolution IX " Ultimate " Äänenvaimennin Moros.. Itse omistan ultimatemallin ja siinä oli tuo mainittu pönttö ja äänet eivät tosiaankaan olleet mitkään erilaiset. Nyttemmin olen asettanut HKS:n putken ja äänet ovat aikas sopivat eivät sellaiset ominaiset joita luulet. Aikas sivistynyt...
  17. laarix

    Evo X

    Vs: Evo X Nyt on todella tärkeätä tiedotettavaa... Elikkä toissapäivänä 22.7 on saapunut Turun veholle uusi Evolution X :peukku.. Eksyttiin kaverin kanssa vahingossa uusien autojen puolelle, kun etsittiin varaosatiskiä( Öljyn putsaria metsästin) Ja siellähän sellainen oli. Harmaa...
  18. laarix

    Jarrupunosletkuja evo ix:n

    Vs: Jarrupunosletkuja evo ix:n Kiitokset korjauksesta Andy´s ::) ::) Juurikin tuota tarkoitin.. Hieno linkki tuo youtuben video.. Ja tais ollaihan asiaakin:) Olen ymmärtänyt että kyseiset letkus auttaisi nimen omaan herkkyydessä mutta tuosta tehokkuudesta en sitten tiedä?? late
  19. laarix

    Jarrupunosletkuja evo ix:n

    Tervehdys kaikille! keskustelua ja tiedustelua jarrupunosletkuista! Elikkä mitä eri vaihtoehtoja olisi olemassa?sarjoja?valmistajia? Joku joka voisi tehdä? Ajatuksen vaihtaa alkuperäiset etu/taka jarruletkut jarrupunosletkuiksi. Kyseessähän on vakiot jarrut! Tavoite on saada pienellä...
  20. laarix

    EVO 9 dumppi

    Vs: EVO 9 dumppi HUps.. Siis kierrättävä... Oma kirjoitus häriö ::) Kyllä juuri tuollainen löytyy tuolta laatioista minkä tuossa linkissä laitoin:) Kuinkas sopivuus? Lähinnä ettei tartte rupee rakenteleen kummemmin..
Takaisin
Ylös Bottom