Hakutulokset

  1. laarix

    Pajero 2:n TF035 downpipen laipankoko/malli etsinnässä!

    Tervehdys auttakaa miestä mäessä! Elikkä kyseessä TF035 mitsuturbo jolle etsin downpipen laipan kokoa/ mallia? 2,8 turbo diisel kyseessä. Löytyykö kaupasta tai joltain ylimääräistä tai vaikka cadilla valmista mallia? Tarkoitus tehdä uusi downpipe ja 2,5 tuuman putkella pakoputki loppuun asti...
  2. laarix

    OSTETAAN Pätkä pajero gen1 avo rättikatto

    Elikkä ostetaan pätkäpajeron avopeliin rättikatto kokonaisena/ osina.. Hinta kunnon mukaan, kelpaa myös huonompikuntoinen / kunnostettava!!! YV/ 0403327505 Lauri Turku
  3. laarix

    Do luck 4wd controller for evo 7-9

    Katsokaas mihinkä olen törmännyt :peukku Olen aikaisemminkin tiennyt,että noihin nismojen 4wd peleihin ois olemassa vastaava peli, mutta nyt on ilmestynyt vastaava evoihin 7-9. Mutta minkähän lainen peli tuo oikein on? Onkos kellään hajua tuollaisesta pelistä/kokemusta...
  4. laarix

    Evojen 3 pistevyön muutto 4/6 pisteeksi

    Moikka kaikille... MItenkäs noiden evojen vakiovöiden muutto esim 4 pistevyöksi ja kiinnittäminen takapenkkien vöiden kiinnityksiin tai 6 pistevöiksi?? Tarvitaanko sellainen erillinen pidike johon laittaa vyöt kiinni? vai onko olemassa sellaista settiä jonka saisi kiinni noihin takapenkkien...
  5. laarix

    Jarrupunosletkuja evo ix:n

    Tervehdys kaikille! keskustelua ja tiedustelua jarrupunosletkuista! Elikkä mitä eri vaihtoehtoja olisi olemassa?sarjoja?valmistajia? Joku joka voisi tehdä? Ajatuksen vaihtaa alkuperäiset etu/taka jarruletkut jarrupunosletkuiksi. Kyseessähän on vakiot jarrut! Tavoite on saada pienellä...
  6. laarix

    Osien sopivuudesta evo9:n

    Morjesta. Sellainen kysymymys, että onko esim evo8:sta putken kiinnitys kohdat muuttuneet, kun on siirrytty evo9:n? elikkä jos vaikka valmistajan sivulla mainitaan että sopii evo8:n niin onko se myös mahdollisesti sopiva evo9:n? koska minun tietääkseni autojen rakenteet ja turbo sun muut...
  7. laarix

    intercooler!

    Tervehdys alan harrastajat! Seuraavanlainen tiedustelu! Olen uusi foorumilla, mutta älkää antako sen häiritä!) Asiaan elikkä kyseessä evo9 ja intercooler! Olen ajatellut vaihtaa kyseisen jäähdyttimen ja kyseessä siis muuttoauto! ELikkä minkä kokoinen cooleri mahtuu autoon ja on olemassa...
Takaisin
Ylös Bottom