Hakutulokset

  1. V

    Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

    Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia Moi, Löytyykö -91 Sigmaan etuhelma alaosaa "lumikolaa", maskia ja etuvakaajan heloja? rami.kolkka@pp.inet.fi
  2. V

    VR4:seen evoIII:sen ilmamäärämittari ja ecu

    Kun ahtopaineet nousee täyskaasulla vaikka hetkellisesti (mun jälkiasennusmittarin mukaan) 0,8 yli jossain 3500 kierrosluvulla niin kestää pienen hetken (ahdot laskee 0,1-0,3) ja kone vetää taas paremmin. Vielä selvemmin se tulee esiin jos ahdot ensin heilahtaa lähes 1 baariin. Mitä isompi...
  3. V

    VR4 outoa ääntä voimansiirrossa

    Niin arvelinkin, että saattais olla ne kardaanin kannattimet. Täytyy vaihtaa jossainvälissä. Tossa linkki TTKK moottorikerhon sivuille, siellä on paras aika. Tosin en ajanut ku kaks kertaa. Oli törkeet jonot niin ei vanha jaksanut. Lähetin ekalla kerralla liian pienillä kierroksilla ja...
  4. V

    VR4 outoa ääntä voimansiirrossa

    ...ja tällasta myös Täydellä moottorijarrutuksella tulee outoa klonksahtavaa  ??? ääntä kierrosluvuilla 2-4k vaihteilla 2 ->. Vaikuttaisi, että se syntyisi kardaanin osuessa pakoputkeen... mutta olen siirtänyt putkea "niin kauas" että ei voi enää mielestäni osua. Voisko se kertoa kulmavaihteen...
  5. V

    VR4:seen evoIII:sen ilmamäärämittari ja ecu

    Tervehdys Kun täällä tuntuu olevan tietoo ;D ja vähän vierestäkin 8) niin... Mulla on sellanen dynamiitistä rakenneltu VR4 (se harmaa joka (kouluni) TTKK kiihdytyksissä poikkes, tai TTY:hän sekin nykyään on). Osat on osin täältä ja japsilasta. Käykö ja onko mitään hyötyä laittaa evoIII:sen...
Takaisin
Ylös Bottom