Hakutulokset

  1. Jukka.S

    Radalla ajamisen kustannukset

    Vs: Radalla ajamisen kustannukset Hyvää tekstiä cubelta ja Tamukselta suoraan asian ytimeen :peukku Eiku tankki täyteen ja radalle! Itse olen ollut ensimmäisen kerran mukana clubin ajoharjoittelu päivällä vuonna 2005 Ahvenistolla ja sen jälkeeen vuosittain lähes kaikissa tilaisuuksissa...
  2. Jukka.S

    Radalle sopivat renkaat

    Vs: Radalle sopivat renkaat Tänä aamuna laitettiin uudet RE070:t alle (3. setti jo menossa). Toimii kyllä uutena sateellakin hyvin. Kun rengas vähän kuluu, niin tilanne muuttuu (valitettavasti). Ensimmäisen ratakeikan jälkeen tilanne on jo toinen :). Terveisin nimimerkki Affenistolla...
  3. Jukka.S

    Jarrupalat ratakäytössä

    Vs: Jarrupalat ratakäytössä Subarussa on 30 mm levy vakiona. Itsellä tällä hetkellä syksyllä tehdyn jarrurempan jäljiltä enää 28-29 milliä. Etu- ja takalevyt käytetty sorvissa.
  4. Jukka.S

    Jarrupalat ratakäytössä

    Vs: Jarrupalat ratakäytössä Juu, tämä on ollut aina vähän sekavaa. Eri valmistajilla on erilaiset paksuudet noilla paloilla ja soveltuvuudet muuttuvat sitä kautta. Jollain valmistajalla nuo 350 Zetan palat ovat kelvot vain STi:n takapalojen osalta.
  5. Jukka.S

    Jarrupalat ratakäytössä

    Vs: Jarrupalat ratakäytössä Tämä menee taas mielenkiintoiseksi näiden kahden veijarin kanssa ;D
  6. Jukka.S

    Jarrupalat ratakäytössä

    Vs: Jarrupalat ratakäytössä Itse olen käyttänyt jo muutaman vuoden Subarussa noita keltaisia paloja Brembojen kanssa, lisäksi Motul RBF600 nesteet ja teräspunosletkut. Ei ongelmia tai sitten vauhti ei vaan riitä :)
  7. Jukka.S

    Evo toimintaa

    Vs: Evo toimintaa Hmmm..... mullahan on Mitsubishi merkkinen pakokaasuahdin tuossa vekottimessa. Hyvät hallitusjäsenet! Ehdottaisin eiku siis ehdottomasti vaadin, että yhdistys muuttaa heti nimensä MitsubishiTurboClubFinland ry:ksi! :peukku :seina Ei helvata mikä ajatus ... oujee! Mutta...
  8. Jukka.S

    E3 Viriputkisto

    Vs: E3 Viriputkisto En osaa sanoa noista Japanin päästötesteistä mitään, mutta esim. STi:stä ei ole olemassa 2,5 litraista JDM versiota ollenkaan. Nipponin STi-versiot ovat edelleen kaikki 2 litraisia. Tuossa pexi mainitsikin jo nuo kylmäkäynnistys yms. muut testit. En ole katsotut vakio EVO:n...
  9. Jukka.S

    E3 Viriputkisto

    Vs: E3 Viriputkisto Syyllinen on kyllä katalysaattori. Itse DP olisi muotoilultaan ja virtaukseltaan ihan kelvollinen. Olen nähnyt ja tiedän muutaman auton, joissa on vaihdettu vain takavaimennin ja muuten "tyhjätty" putki turbolle asti ja tulokset ovat olleet ihan samoja kuin koko putkiston...
  10. Jukka.S

    E3 Viriputkisto

    Vs: E3 Viriputkisto Jep, totta toinen puoli - Maatsi tietää kyllä mistä puhuu :) Mutta kun puhutaan tuosta teholuokasta noin 340 - 350 ja noista putken vaikutuksista, niin se on kyllä ihan yksi hailee, että onko siellä keskiputki 2,5 tuumaa vai 3 tuumaa :D Mutta jos vaihdat pelkän DP:n ja...
  11. Jukka.S

    E3 Viriputkisto

    Vs: E3 Viriputkisto Tehot lisääntyy muuten aika pirusti :) Tätä on meinaan aikaisemmin ihmetelty oikein kunnolla, mutta siitä on saatu kunnon faktaa penkissä eikä ainoastaan Esson baarissa. Otetaan esimerkeiksi vaikka nuo 2-litraset STi:t (euromallit 2001-2005). Vakiona 265 hv:tä ja vääntöä...
  12. Jukka.S

    Lancer Evo IV piristys

    Vs: Lancer Evo IV piristys En tiedä mitä tämä trolli oikein hakee, mutta blokkasin kirjoittajan jo tuolta toiselta foorumilta pois. ;D Hyvähän se on, että syntyy kirjoittelua :)
  13. Jukka.S

    Evo & Lastuviritys (ECUTEK yms.)

    Vs: Evo & Lastuviritys (ECUTEK yms.) Ei :) Ossin omaa kehitystyötä.
  14. Jukka.S

    EVO 3 seossuhde täyskaasulla..

    Vs: EVO 3 seossuhde täyskaasulla.. Törmäsin yhtenä päivänä tähän esimerkkiin. Tuosta taulusta näkyy "laitetun" EVO6 TME:n seospyynnöt. Maksipaineen pyynti on 1.7 bar eli tuossa taulukossa se olisi Load (%) 270. Maksimipaineella seos kierroksilla 4000 -> olisi luokkaa 11.30 paitsi välillä 5500...
Takaisin
Ylös Bottom