Evo toimintaa

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Vs: Evo toimintaa

GSR sanoi
Ja onhan tiettyyn malliin erikoistuneessa kerhossa sekin etu että foorumin sisältö on keskittynyt oman mallisarjan kulkupepeihin. Eli suurin osa harrastajien kirjoituksista ja kokemuksista on sovellettavissa useaan muuhunkin vuosimalliin. Onhan siitä jo historiassa kokemusta miten eräs harrastajaryhmä erkaantui ja perusti oman kerhonsa, joka on perehtynyt pääasiassa tiettyyn alaryhmään.

Oon samaa mieltä ja erikois klubissa on saman henkistä porukkaa. Enkä kyllä tajua miksi evo klubi olisi jotenkin ego juttu. Kasi evolla ajelen ja kyllä mäkin mahdun hyvin muiden autojen kanssa samaan paikkaan mutta tavalliset autot on ihan eri juttu kun evoihin laitetaan paljon rahaa kiinni joka vuosi mutta tavallisilla autoilla vaan ajetaan. En tajua sitäkään että radalla ajamisesta ei voisi muutamaa kymppiä maksaa ellei viimeiset rahat ole menny evon osamaksuihin ja bensaan.
 
Vs: Evo toimintaa

Oon samaa mieltä ja erikois klubissa on saman henkistä porukkaa.

Eli Mitsubishi Club Finlandin evo-omistajat ovat nyt menneet jotenkin pilalle, saastuneet, kun joutuvat seurustelemaan täällä muiden mallien harrastajien kanssa samalla foorumilla? Eivätkä tästä syystä ole enää samanhenkisiä keskenään?

sisältö on keskittynyt oman mallisarjan kulkupepeihin

No mutta kappas, meillähän on jo sellainen alue Lancer evolution-malleille.

Jos joku aihealue foorumilla ei kiinnosta, sitä ei ole pakko lukea. Lancer evolution-malleille on tosiaan varattu ihan oma alueensakin meillä. Kysymys ketjun aloittajalle: paljonko tämän "erikoismalli"klubin toiminta paranisi siitä, että esimerkiksi tuo samainen osio toimisi eri domainin alla? Mitä lisäarvoa se toisi sille?

Kukaan ei kiellä perustamasta joka mallille ja vaikkapa joka vuosimallillekin omaa klubia ja foorumia. Tosiasia kuitenkin on, että kokonaisuutenakin melko pienen merkin (kuten Mitsubishi on Suomessa) kohdalla sellainen pilkkoutuminen synnyttää ainoastaan joukon pieniä kerhoja/tahoja, joilla ei yksinään ole resursseja tehdä yhtikäs mitään muuta kuin ehkä ylläpitää foorumia (tästä on toki olemassa esimerkki.) Kenen etu tällainen tilanne mielestäsi olisi (on), "Memoryman"?

Eikä foorumeidenkaan pilkkomisessa oikein ole järkeä mielestäni: yleiset tekniikkakysymykset koskevat hyvin suurta osaa malleista samanaikaisesti ja käytännössä KAIKILLA malleilla on yhteisiä tekniikkaosia sisarmallien/mallisarjojen kanssa saman merkin sisällä (joskus jopa merkkirajojenkin yli). Eri mallinimi ei teknisessä mielessä tarkoita yhtään mitään.
 
Vs: Evo toimintaa

Täällähän ollaan jo äkäisiä. Memorymanille sen verran, että todennäköisesti autokerhoon kuuluvat harrastajat tekevät kaikki jotain muutakin autolleen ajamisen lisäksi..
 
Vs: Evo toimintaa

Niko Päivinen sanoi
Eli Mitsubishi Club Finlandin evo-omistajat ovat nyt menneet jotenkin pilalle, saastuneet, kun joutuvat seurustelemaan täällä muiden mallien harrastajien kanssa samalla foorumilla?

Vastaisin tähän, mutta en voi keskustella evottoman perus rahvaan kanssa ;D
 
Vs: Evo toimintaa

Memoryman sanoi
mutta tavalliset autot on ihan eri juttu kun evoihin laitetaan paljon rahaa kiinni joka vuosi mutta tavallisilla autoilla vaan ajetaan.

Eli tavallisen ja erikoisen auton ero on se että erikoiseen laitetaan paljon rahaa. Kiva että valaisit meitä tyhmiä :peukku

Kaikki joilla on sitten virittämätön evo tms siihen ei ole laitettu paljon rahaa eivät ole tervetulleita evo clubiin.
 
Vs: Evo toimintaa

Täällähän ollaan jo äkäisiä.

Eipä oikeastaan, lähinnä kummastelen joitain lukemiani juttuja. Ja samalla kehotan harkitsemaan asioita, joita ei ehkä ole harkittu ihan loppuun asti. On täysin luonnollista, että kaikki ihmiset eivät ole nähneet tällaista kerhotoimintaa niin monelta kantilta kuin vaikkapa minä.

Mutta kuten sanottu, vapaa maa, kerhoja ja foorumeita saa perustaa jos siltä tuntuu....
 
Vs: Evo toimintaa

Merliini sanoi
Eli tavallisen ja erikoisen auton ero on se että erikoiseen laitetaan paljon rahaa. Kiva että valaisit meitä tyhmiä :peukku

Kaikki joilla on sitten virittämätön evo tms siihen ei ole laitettu paljon rahaa eivät ole tervetulleita evo clubiin.

Mites minä sijoitun kun minulla on aika paljonkin rakenneltu Evo, mutta silti sen hinta on kaukana uudempien ihan vakiokuntoisten Evojen hinnoista? Kuinka paljon vuodessa pitää polttaa rahaa, jotta auto muuttuu erikoiseksi? Lasketaanko bensat? Otetaanko omistajan tulot huomioon "paljoutta" arvioitaessa?

Ihan vakavissaan, oman Evo-kerhon perustaminen siksi, että "samanhenkiset" pääsisivät saman katon alle on lähinnä huono vitsi.

Samppa sanoi
Vastaisin tähän, mutta en voi keskustella evottoman perus rahvaan kanssa ;D

Tiukkaa se tekee, mutta pakko on harjoitella, koska toivon mukaan jo ensi viikolla minulla on Evon lisäksi myös rahvaan Mitsu. Vai onko se nyt sittenkään niin toivottavaa? :)

Memoryman sanoi
En tajua sitäkään että radalla ajamisesta ei voisi muutamaa kymppiä maksaa ellei viimeiset rahat ole menny evon osamaksuihin ja bensaan.

Ihan hyvin voisin muutaman kympin maksaa. Nyt näytät vaan sen ihmeen, että varaat radan Evo-kerholle ja meinaat selvitä muutaman kympin ratamaksuilla. Jos siis ylipäätään saat sen varattua. Lupaan tulla ajamaan jos onnistut ja maksaa sen muutaman kympin.
 
Vs: Evo toimintaa

Taitaa kyllä tätä kerhohaavetta pyörittelevillä olla suhteellisuudentaju hieman hukassa.. ::)
 
Vs: Evo toimintaa

nokonzok sanoi
Mites minä sijoitun kun minulla on aika paljonkin rakenneltu Evo, mutta silti sen hinta on kaukana uudempien ihan vakiokuntoisten Evojen hinnoista? Kuinka paljon vuodessa pitää polttaa rahaa, jotta auto muuttuu erikoiseksi? Lasketaanko bensat? Otetaanko omistajan tulot huomioon "paljoutta" arvioitaessa?

Laitat paksun nipun 500€ seteleitä hanskalokeroon niin pääset mukaan. ;D
 
Vs: Evo toimintaa

Memoryman sanoi
Oon samaa mieltä ja erikois klubissa on saman henkistä porukkaa. Enkä kyllä tajua miksi evo klubi olisi jotenkin ego juttu. Kasi evolla ajelen ja kyllä mäkin mahdun hyvin muiden autojen kanssa samaan paikkaan mutta tavalliset autot on ihan eri juttu kun evoihin laitetaan paljon rahaa kiinni joka vuosi mutta tavallisilla autoilla vaan ajetaan. En tajua sitäkään että radalla ajamisesta ei voisi muutamaa kymppiä maksaa ellei viimeiset rahat ole menny evon osamaksuihin ja bensaan.

Mitä arvelet yhden ratapäivän maksavan? Heitäppä jotain, niin katsotaan oletko tontilla.

Ja miten luulet että ratoja nykyään varataan? Jos soitat alastarolle ja kerrot nyt että sinulla on rahaa ja ja haluat varata 2010 heinäkuun jonkun lauantain, niin luuletko että saat sen?

Noin helppoahan se on toki! Mutta ei kait siinä. Perusta evo-kerho. Mikään ei estä tietenkään. Minä tiedän jo nyt että en liity.
 
Vs: Evo toimintaa

Memoryman sanoi
Oon samaa mieltä ja erikois klubissa on saman henkistä porukkaa. Enkä kyllä tajua miksi evo klubi olisi jotenkin ego juttu. Kasi evolla ajelen ja kyllä mäkin mahdun hyvin muiden autojen kanssa samaan paikkaan mutta tavalliset autot on ihan eri juttu kun evoihin laitetaan paljon rahaa kiinni joka vuosi mutta tavallisilla autoilla vaan ajetaan. En tajua sitäkään että radalla ajamisesta ei voisi muutamaa kymppiä maksaa ellei viimeiset rahat ole menny evon osamaksuihin ja bensaan.

En suoraan sanoen nyt saa kiinni tämän aiheen tavoitteesta ja siitä, mihin tässä pyritään. Mitään konkreettistahan tässä ei ole esitetty ja rivien välistä voisi halutessaan lukea, että tässä mielletään evon omistaminen siinä määrin ylimaalliseksi kokemukseksi ja jollain tavalla paremman väestönosan etuudeksi, että se ansaitsee omistajilleen oman kerhon? En voi välttyä myöskään ajatukselta, että tässä halutaan heitellä vähän herneitä ilmaan ja katsoa kuka vetää niitä kovimpaa hengityselimiinsä... Mutta jos näin ei ole, niin pahoittelut arviostani ja varmuuden vuoksi annan oman panokseni keskusteluun.

Mielikuva mallikohtaisen kerhon toiminnasta on mielestäni ruusuisempi kuin mitä todellisuus tuo tullessaan. Jotta toiminta on jotain muuta kuin keskustelukerho, jonka voisin kuvitella olevan tämänkaltaisessa toiminnassa tavoitteena, niin työmäärä on varsin suuri ja sen todellisuuden iskiessä voi tiputus olla tyly. Tottakai, jos yritystä on kovasti ja idea saa kannatuspohjaa, niin mahdollisuudet paranee eikä mikään ole mahdotonta, mutta realistina en vain saa sellaista käsitystä näistä kirjoituksista, että faktat työnmäärästä olisi tiedossa. Korjaa ihmeessä, jos olen väärässä.

Mutta varsinainen pointti varmaankin on, että mitä lisäarvoa saisi mallikohtaisesta kerhosta verrattuna merkkikerhoon ja täällä olevaan evo-osioon? Jos tarkoitat samanhenkisyydellä, että kerhon jäseniä yhdistää evon omistaminen tai kova kiinnostus niitä kohtaan sekä mahdollisuus keskustella vain evoista, niin eikös täällä jo ole sellaista mahdollisuutta vai eikö se riitä? Eikö täällä esimerkiksi saa tarpeeksi tietoa mallikohtaisesti? Jos ainoa todellinen ero tulee siitä, että mallikohtaisessa kerhossa ei ole muita saman merkin malleja mukana, niin eikö käteen jää loppujen lopuksi yritys nostaa imagoarvoa sulkemalla ulos nämä kutsumasi ns. "tavalliset mallit"?

Näihin ja aiempiin esitettyihin kysymyksiin mm. "tavallisista malleista" kun saisin vastauksen, niin mielikuvani tämän aiheen todellisesta tarpeesta saattaisi hieman kohentua. Ei paljon, mutta vähäkin olisi tähän paljon lisää.
 
Vs: Evo toimintaa

Minulla on galantti.
Siinä on neljä ovea ja peräkontti.
Etuvetoinenkin vielä,ja perusvärinen.

Siihen on uponnut tuhansia työtunteja,ja rahaa niin paljon että harva evomies edes niin paljoa koneeseenkaan laittaa.

"Sisuksiltaan" vakiohilua on hyvin vähän,kaikkea on rakennettu "tyhjästä".
Vaihdettua/muokattua osaa on jo niin paljon että pitäisi verottaa uutena autona.

Silti mahdun erittäin hyvin tähän joukkoon,ja jaksan kunnioittaa jokaista joka TEKEE,oli se sitten motin viritystä,korin muokkausta yms.
 
Vs: Evo toimintaa

Mä voisin perustaa VR-4-kerhon. Tai no oikeastaa vois vielä tarkentaa kerhon autokanta Legnumeihin, porrasperä-Galantin omistajat voisivat sitten tehdä oman klubin :p
 
Vs: Evo toimintaa

miikka sanoi
Mä voisin perustaa VR-4-kerhon. Tai no oikeastaa vois vielä tarkentaa kerhon autokanta Legnumeihin, porrasperä-Galantin omistajat voisivat sitten tehdä oman klubin :p

Hiljaa hauta-auton kuljettaja ;D
 
Vs: Evo toimintaa

miikka sanoi
Mä voisin perustaa VR-4-kerhon. Tai no oikeastaa vois vielä tarkentaa kerhon autokanta Legnumeihin, porrasperä-Galantin omistajat voisivat sitten tehdä oman klubin :p

Te pre-faceliftin omistajat voitte pitää tunkkinne :)

Jep, eiköhän viesti ole mennyt tältä osin perille.
 
Vs: Evo toimintaa

Kohtahan tää rupee jo käymään lompakon päälle, jos näitä kerhoja monta tullee. Eihän sitten evo-miittiin voi mennä tavallisella mitsu takilla, ja tuskin taas rahvaan miitissä katsotaan hyvällä ralli-art lippistä........ ;D
Ja kaiken lisäksi tällä menolla meidän perheessä saattaa tulla vielä erokin, jos oikeen ruvetaan noita mitsuja erittelemään. Taidan vaihtaa toisen nimen outtiksen rekisteriotteeseen ja saa kyllä sitten emäntä itse vaihtaa outtiksen renkaatkin, kun kerran sillä ajaakin. Mullahan voi muuten mennä evo-maine kokonaan. ::)
 
Vs: Evo toimintaa

pexi sanoi
Kohtahan tää rupee jo käymään lompakon päälle, jos näitä kerhoja monta tullee. Eihän sitten evo-miittiin voi mennä tavallisella mitsu takilla, ja tuskin taas rahvaan miitissä katsotaan hyvällä ralli-art lippistä........ ;D
Ja kaiken lisäksi tällä menolla meidän perheessä saattaa tulla vielä erokin, jos oikeen ruvetaan noita mitsuja erittelemään. Taidan vaihtaa toisen nimen outtiksen rekisteriotteeseen ja saa kyllä sitten emäntä itse vaihtaa outtiksen renkaatkin, kun kerran sillä ajaakin. Mullahan voi muuten mennä evo-maine kokonaan. ::)

Tarkkailun alla olet jo... ;D Ja jos vielä alat jossain vaiheessa vetään JDM:ää suomi version yli niin sit sit sit... ;)
 
Vs: Evo toimintaa

Joskohan tässä taitaa olla kyseessä vain niinkin pieni asia että MitsubishiClubFinland ei ole tarpeeksi raflaavan kuuloinen, olishan se komeempaa ku vois kylillä kehua kuuluvansa MitsubishiEvolutionClubFinlandiin tai vaikka esim. EvolutionEliteFinland tms. komeelta kalskahtavaan kerhoon ??? (Ainiin, toi EEF olis tietty huono ettei joku vaan luule että puhutaan jostain Moskvitsh Elite jengistä) ;D

Nooh, joka tapauksessa, onnea yritykselle, vaikkakaan en yrityksestä huolimatta näekään muuta syytä kuin tuon yllämainitsemani kun taas syyt miksi erittyminen pieniin ryhmiin ei ole kannattavaa/järkevää, on jo mainittu tässä useampaan kertaan :p ::)

Perustaisin CAO Colt GTI kerhon, harmi vain kun näitä on niin pirun vähän
 
Vs: Evo toimintaa

Jaa-a

On näköjään saatu taas hyvät höystöt aikaiseksi mokomastakin asiasta ;D Itse olen kyllä tyytyväinen mitä tämä sivusto tarjoaa. Kysymyksiin on tullut mukavasti vastauksia ja apua on evon omistajanakin saanut. :) Kiitos siitä.

Mutta jos joku perustaisi vielä MitsubishiMotoorMoskovitsPoweredAinoastaanKeinonahkaPenkeilläIlmanVetokoukkuaEvoIxTuninki:com sivustot voisin harkita jäsenyyttä.

Ei herneitä ;D
 
Vs: Evo toimintaa

Mutta sittenhän pitäisi saada Mitsubishi GDI club Finland myös perustettua. Näissä EVO:issa ym. Mitsuissa kun on niin vanhanaikainen polttoaineen syöttö järjestelmäkin, että eihän täällä pysty oikein samanhenkisesti keskustella autoilusta ;) ;D
No eiköhän tässä oikeasti mahdu EVOT, VR4:set, kaasarit, dieselit, maasturit ym. Mitsut samalle sivustolle. :peukku
 
Vs: Evo toimintaa

Kaiken tämän "keskustelun" jälkeen on kuitenkin ihan hyvä todeta, että "rahvas" ja "eliitti" tuntuu viihtyvän oikein hyvin saman kerhon suojissa. Ja sehän on pelkkää plussaa :peukku
 
Vs: Evo toimintaa

Elitistiklubit on aina vähän hassuja (lue: noloja). Niissä kun pyörii yleensä aina ihan tavallisia jamppoja, jotka vaan luulee olevansa enemmän kun kalusto on mielestään parempaa. Evo ei kyllä kuulu tähän parempaan kalustoon minusta. Näihin on lähes kaikilla varaa.

Eri asia on sitten nämä joiden setteihin vaaditaan oikeasti jotain sellaista mihin tavallinen sukankuluttaja ei koskaan edes törmää.

Olen muuten useampaan otteeseen törmännyt sellaiseen seikkaan, että jos autossa on joku enemmän kantaa ottava tai tärkeilyltä kuulostava tarra saa auto myös sen mukaista kohtelua. Ja nimenomaan parkkipaikoilla. :(
 
Vs: Evo toimintaa

Helvetti, mihinkäs kerhoon minä ja muut kohtalon toverit liitytään JDM Evoilla ??? Vai pitäiskö JDM Evo clubille perustaa sitten vielä joku toinen kerho, JDM Evo III ja JDM Evo IV jne jne.

No joo, kyllä taidan pysyä tämän porukan parissa. Apua saanut silloin kuin sitä on tarvinnut, en tarvi sen takia mitään evo clubeja.
 
Vs: Evo toimintaa

Biim sanoi
Olen muuten useampaan otteeseen törmännyt sellaiseen seikkaan, että jos autossa on joku enemmän kantaa ottava tai tärkeilyltä kuulostava tarra saa auto myös sen mukaista kohtelua. Ja nimenomaan parkkipaikoilla. :(
Offtopic: Ite tykkään eniten näistä avaimella raaputtelijoista. Ihan käsittämätöntä että ei ole mitään päässä joillakin..
 
Vs: Evo toimintaa


Veikka sanoi
he*v***i, mihinkäs kerhoon minä ja muut kohtalon toverit liitytään JDM Evoilla ??? Vai pitäiskö JDM Evo clubille perustaa sitten vielä joku toinen kerho, JDM Evo III ja JDM Evo IV jne jne.

No joo, kyllä taidan pysyä tämän porukan parissa. Apua saanut silloin kuin sitä on tarvinnut, en tarvi sen takia mitään evo clubeja.
Eläpä nyt,teitä alkaa kuitenkin olla jo paljon,mutta mihinkä me Sigma kuskit joudutaan(minä&metanoman),meillä kun pitää antaa sen verta myöten että sedan ja farmari hyväksytään samaan kerhoon,ku nuo Legujen ja VR4 gallujen omistajat pystyy jo jakautumaan kahteen ryhmää,muuten vois olla Sigmaclubin kesäpäivillä aika yksinäistä ;D

Ja tuosta viestisi loppu osasta olen täysin samaa mieltä.

OT*Tuli vaan mieleen,kun tuosta Memoryman:in viestistä saa kuvan että evot ovat ylempää kastia näiden "normaalien autojen seassa" ja siksi niille pitäisi olla oma kerhonsa,Sigma taitaa yhä olla kallein suomessa myyty Mitsubishi henkilöauto,hinnat alkaen mallit kun oli tullessaan(-91) ~60k€ luokkaa ja Leather AT +80k€. Nyt kun ajan niin kalliilla autolla,voinkin hyvillä mielin lähteä henkselit paukkuen nukkumaan ;D ;D OT*
 
Vs: Evo toimintaa

MakeM sanoi
Offtopic: Ite tykkään eniten näistä avaimella raaputtelijoista. Ihan käsittämätöntä että ei ole mitään päässä joillakin..

OT: Mullakin lyöty parkkiksel jollain metallil etuloksuun kaamee vekki
 
Vs: Evo toimintaa

Nuhapumppu sanoi
Eläpä nyt,teitä alkaa kuitenkin olla jo paljon,mutta mihinkä me Sigma kuskit joudutaan(minä&metanoman),meillä kun pitää antaa sen verta myöten että sedan ja farmari hyväksytään samaan kerhoon,ku nuo Legujen ja VR4 gallujen omistajat pystyy jo jakautumaan kahteen ryhmää,muuten vois olla Sigmaclubin kesäpäivillä aika yksinäistä ;D

Ja tuosta viestisi loppu osasta olen täysin samaa mieltä.

OT*Tuli vaan mieleen,kun tuosta Memoryman:in viestistä saa kuvan että evot ovat ylempää kastia näiden "normaalien autojen seassa" ja siksi niille pitäisi olla oma kerhonsa,Sigma taitaa yhä olla kallein suomessa myyty Mitsubishi henkilöauto,hinnat alkaen mallit kun oli tullessaan(-91) ~60k€ luokkaa ja Leather AT +80k€. Nyt kun ajan niin kalliilla autolla,voinkin hyvillä mielin lähteä henkselit paukkuen nukkumaan ;D ;D OT*

Mites 3000 gt:n hinnat..

Myynnissä 1993 - 1994
Viimeisin ovh 105790 €

vai eikö niitä myyty yhtään.. :peukku

-Eki
 
Vs: Evo toimintaa

eki75 sanoi
Mites 3000 gt:n hinnat..

Myynnissä 1993 - 1994
Viimeisin ovh 105790 €

vai eikö niitä myyty yhtään.. :peukku

-Eki

:peukku mullo sentää 2 noita ollu peräkkäi vielä! ;D
 
Vs: Evo toimintaa

Harri K sanoi
:peukku mullo sentää 2 noita ollu peräkkäi vielä! ;D

Ja vielä vaivaudut kirjoittelemaan tänne rahvaan joukkoon.. eikö yhtään hävetä, HÄ :eek: mitä nyt naapuritkin sanoo.. ;D

-Eki
 
Vs: Evo toimintaa

eki75 sanoi
Ja vielä vaivaudut kirjoittelemaan tänne rahvaan joukkoon.. eikö yhtään hävetä, HÄ :eek: mitä nyt naapuritkin sanoo.. ;D

-Eki

ei Harri tunne naapureitansa ku niillä on rahvaan tojotia ja saksan tuonti volvoja ja jne... ;D
 
Vs: Evo toimintaa

Jahvetti sanoi
ei Harri tunne naapureitansa ku niillä on rahvaan tojotia ja saksan tuonti volvoja ja jne... ;D

ja joku matsdan uus sitimaasturi jonka se yks toi jenkeistä..sano et pitäs 260pikkusta ponia olla siel pellin alla...

sori offtopic ;D
 
Vs: Evo toimintaa

Joskohan tässä taitaa olla kyseessä vain niinkin pieni asia että MitsubishiClubFinland ei ole tarpeeksi raflaavan kuuloinen

Hmmm..... mullahan on Mitsubishi merkkinen pakokaasuahdin tuossa vekottimessa.

Hyvät hallitusjäsenet!
Ehdottaisin eiku siis ehdottomasti vaadin, että yhdistys muuttaa heti nimensä MitsubishiTurboClubFinland ry:ksi! :peukku


:seina Ei helvata mikä ajatus ... oujee!
Mutta ihan aikuisten oikeasti, että jos ei jostain kummallisen ihmeellisestä epätodellisesta syystä mahdu saman kerhon sateenvarjon alle, niin ehkä on sitten parempi etsiä joku toinen harrastus ja/tai ne samanhenkiset kaiffarit jostain muualta.
 
Vs: Evo toimintaa

Nyt minut jo ymmärretty väärin tai sitten on vaan haluttu ajatella että mun mielestä evo kerho olis joku eliitti klubi. Evo on ihan sen hintainen että melkeen kuka vaan voi ostaa eikä siinä mitään kauheen hienoa ole. Evo kerho olisi kuitenkin kiva kun siellä olis saman henkistä porukkaa samanlaisilla autoilla.

???
 
Vs: Evo toimintaa

Nokun täälläkin on samanhenkistä porukkaa samanlaisilla autoilla.. En ymmärrä erillisen kerhon pointtia ollenkaan. Melkein väkisinkin tuossa on oltava joku elitistinäkemys takana. Ei millään pahalla. :)
 
Vs: Evo toimintaa

en ymmärrä mitä järkeä on perustaa erillisiä kerhoja eri mallin omistajille?
eriasia jos clubilla olisi 30tuhatta jäsentä...
mutta parin tuhanen sadan jäsenen jakautuminen erikerhoihin
tekee kyllä sen että loppuu ratapäivät yms jutut....

evo miehillä/naisillahan on oma alueensa foorumilla? eikö ole edullisempaa pitää jutut siellä
kun alkaa makseleen domainia yms juttuja?

TOIVON ettei tämä mene siihen että "sä omistat galantin pysy omassa kerhossa, et tule tänne antamaan neuvoja" lopputulos olisi 5 eri kerhoa ja budjetit sitä luokkaa
ettei edes jurvaa pysty tuntia kauemaksi vuokrata :nykii

onko sillä nyt merkitystä onko mitsubishi tekstin jälkeen galant,colt,l200 pajero,evolution tai joku muu teksti?

ite huomannu sen että monesti sellaisillä tyypeillä joilla ei ole edes tietyn mallista autoa
osaavat neuvoa (ovat esi merkiksi sovittaneet evon osia colttiin) ongelmissa
tietävät miten toimii mistä tilata millainen on laatu...

jaetaan siis sitä tietoa... mielellään kyllä jäsenten kesken...

ite olen saanut vinkkejä monesta eri mallista niiden ongelmista... tosin ei voi viedä enää
autoa timatti huoltoon... saattaa ihmetyttää osat mitä on autossa kiinni...

eli vedetään siis yhtä köyttä!

mitsuissa on todella paljon osia mitkä sopivat mallisarjojen yli...
 
Vs: Evo toimintaa

Juuri näin, ja sen takiahan kannattaakin olla ennemmin samassa clubissa. Mitsut, niinkuin varmasti monet muutkin merkit, jakavat hyvin paljon tekniikkaa ja samoja ratkaisuja keskenään eri mallien välillä. Kun kaikki ovat yhdessä, on tietämys paaljon laajempi ja Evoilijatkin ennemmin hyötyvät siitä, ihan kuten muutkin.
 
Vs: Evo toimintaa

Evo kerho olisi kuitenkin kiva kun siellä olis saman henkistä porukkaa samanlaisilla autoilla

Tämä ketju rupeaa toistamaan itseään. Kannattaa Memoryman lukea ketjua taaksepäin ainakin vastaukseen #51 asti , siellä on jo kertaalleen kommentoitu tästä samanhenkisyydestä ja ylipäätään foorumeiden/kerhojen jakaantumisesta mallikohtaisesti. Onko se samanhenkisyys (joka MCF:n evo-immeisiltä Memorymanin mukaan ilmeisesti puuttuu?) riittävän hyvä syy, jotta jakaantumisen väistämättömät negatiiviset vaikutukset voi hyväksyä?
 
Vs: Evo toimintaa

eki75 sanoi
Mites 3000 gt:n hinnat..

Myynnissä 1993 - 1994
Viimeisin ovh 105790 €

vai eikö niitä myyty yhtään.. :peukku

-Eki
Katos pedeketi,pääsi ihan unohtumaan tuo 3000GT :-\ Vaikka ajoinkin enemmän takaa noita rahvaan sedan malleja. Myönnetään,hopeaa tuli ja henkseleiden paukuttelu pitää unohtaa,mutta takki auki varmaan silti kehtaan kulkea ;D
 
Vs: Evo toimintaa

Eiköhän tämä höpinä rupea riittämään jo pikkuhiljaa?

Memoryman perustaa oman kerhonsa jos siltä tuntuu, sitä ei voida estää.
Kuka hyvänsä täällä Suomenmaassa saa perustaa ihan minkä kerhon hyvänsä ja yrittää haalia jäseniä jos vain siinä onnistuu.

Kuten huomannet kuitenkin Memoryman, niin täällä ollaan "yhtä suurta perhettä" malleihin katsomatta, kaikki mahdutaan saman katon alle.

Yhteisen kerhon edut on tullut jo aiemmin esiin niin en niitä rupea enää toistelemaan vaan kehotan lukemaan ajatuksella koko topicin läpi ja tutustumaan koko foorumiin, mukaanlukien galleriat ja kaikki niin huomaat kyllä itsekin ettei varmasti kannata ruveta edes suunnittelemaan omia mallikohtaisia kerhoja (Edelleen kuitenkin, tämä on vapaa maa ja saat tehdä ihan niinkuin tahdot :))

Toivottavasti teet viisaan johtopäätöksen ja liityt hyvään kerhoon jossa harvemmin ketään karsastetaan :peukku
 
Vs: Evo toimintaa

Nuhapumppu sanoi
Eläpä nyt,teitä alkaa kuitenkin olla jo paljon,mutta mihinkä me Sigma kuskit joudutaan(minä&metanoman),meillä kun pitää antaa sen verta myöten että sedan ja farmari hyväksytään samaan kerhoon,ku nuo Legujen ja VR4 gallujen omistajat pystyy jo jakautumaan kahteen ryhmää,muuten vois olla Sigmaclubin kesäpäivillä aika yksinäistä ;D
...

Täältä löytyy myös Sigma-kuski :driver
Melkein tekis mieli perustaa SigmaSedanClubFinland, SS-club-Finland olis kovin komean kuuloinen ja Keski-Eurooppalaisittainkin uskottava nimi.
Laita vaikka YV mikäli haluat eliitti-klubiini liittyä :kuningas
 
Vs: Evo toimintaa

Memoryman sanoi
Nyt minut jo ymmärretty väärin tai sitten on vaan haluttu ajatella että mun mielestä evo kerho olis joku eliitti klubi. Evo on ihan sen hintainen että melkeen kuka vaan voi ostaa eikä siinä mitään kauheen hienoa ole. Evo kerho olisi kuitenkin kiva kun siellä olis saman henkistä porukkaa samanlaisilla autoilla.

???

En yleensä harrasta tätä, mutta nyt teen poikkeuksen. Minkä ikäinen olet?
 
Vs: Evo toimintaa

Pekkis sanoi
Täältä löytyy myös Sigma-kuski :driver
Melkein tekis mieli perustaa SigmaSedanClubFinland, SS-club-Finland olis kovin komean kuuloinen ja Keski-Eurooppalaisittainkin uskottava nimi.
Laita vaikka YV mikäli haluat eliitti-klubiini liittyä :kuningas

Ei varmaan ole Hardtop-Diamantella asiaa tuohon klubiin? No, pitänee perustaa oma, kovin yksinäistä..
 
Vs: Evo toimintaa

Memoryman ei ilmeisesti ole käynyt klubin tapahtumissa? Itse otin osaa kerhotoimintaan ekaa kertaa talvipäivillä ja kyllä siellä niin saman henkistä porukkaa oli kun autokerhossa vaan voi olla katsomatta siihen että lukeeko siellä auton persiissä nyt sitten Evolution, outlander, rvr tai vaikka cappuccino... ;)

[edit] Selvennyksenä että tämä on juurikin elitisti evon omistajan näkökulma ;D :seina
 
Vs: Evo toimintaa

dani sanoi
Ei varmaan ole Hardtop-Diamantella asiaa tuohon klubiin? No, pitänee perustaa oma, kovin yksinäistä..

He. Me yksinäiset voidaan sitten perustaa "evot on perseestä" kerho. Sinne pääsee kaikki kenellä ei ole evoa tai minkäänlaisia juuria evoon. :):)

ilo
 
Vs: Evo toimintaa

Jokohan näiden esimerkkien vetely alkais riittämään ???
Varmaan kaikilla (toivottavasti) on jo muodostunut selkeä kuva mikä tällä hetkellä on yleisön mielipide 8) :peukku

Eli meinaan, keskustelu jatkukoon siltä osilta jos sitä joku haluaa jatkaa muilta osin kuin "oma <randomkalaa tähän> clubi" :-X
 
Vs: Evo toimintaa

Joo, eiköhän tää ketju ala olla tässä. Natsitan tämän lukkoon.

Aloittaja voi käydä käydä tapahtumissa vilkuilemassa minkänäköisiä urpoja tässä kerhossa on, ja jos ei naamat miellytä niin voi vaikka perustaa sitten oman.

Asiapuheet tässä ketjussa on varmaankin jo käsitelty.

Jos jollain taas on pakottava tarve sanoa tähän jotain hyödyllistä, niin avainta voi kysellä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Takaisin
Ylös Bottom