Hakutulokset

  1. J

    Nopeusvalvontakamera räpsähtää

    Vs: Nopeusvalvontakamera räpsähtää Kuvaakohan noi kamera-autot myös ohituskaistaa? Meinaan juuri tulin Helsingistä päin Hämeenlinnan suuntaan ja kehä kolmoselle nousevalla rampilla oli vihreäpaku kuvailemassa tai siis se oli siinä rampille nousun alussa. Ohitin juuri rekkaa ja olin sen rinnalla...
  2. J

    Konkan asennus???

    Jep nyt toimii....Vedin sen herätteen, ni johan heräsi eloon...Ohjeissa ei mainittu siitä sanallakaan...Ihmeesti kätketty sekin, kun piti laittaa sen muovisen kuvun kiinnitysruuvin alle...No toimiipa sit kuitenki :o
  3. J

    Konkan asennus???

    Elikkäs kytkin nyt sen niinku tuossa linkissä oli neuvottu. Tulos sama, ei toimi >:( Valot ei syty eikä ledi pala. Liekö sitten viallinen konkka??? Konkka on merkkiä Dietz 1F*** 21VDC Mites tuo heräte? Jos kokeilisi sitä, niin vedänkö sen vahvisitimelta konkalle ja mihin siinä???
  4. J

    Konkan asennus???

    Elikkäs vähän neuvoja konkan asennukseen. Laitoin konkan miinuksesta maan ja plussaan vahvistimelta ja akulta tulevat. Eli ei kai sitä voi muuten kytkeä??? Ja tein sen lataus systeemin vai mikä nyt olikaan ennen käyttöön ottoa, jollain pikku lampulla mikä siinä tuli mukana. Joten kaikki meni...
  5. J

    Jousien asettuminen / Alustan tippuminen???

    Harva sarja pudottaa sitä mitä lupaa. Ehkä sitten ajan kanssa tippuu lisää. Itse laitoin H&R:n 35mm sarjan ja edestä tippui 30mm ja takaa 25mm. Eli ei 35mm mitä piti, mutta aika tekee tehtävänsä ::)
  6. J

    Halppista (ko)?

    Siis tarkoitat vahvarin merkkiä ja konkkaa???
  7. J

    Halppista (ko)?

    Mä ositin tuolta hepulta Sony CDX-M850MP soittimen. Tosin se myi silloin huuto.netin kautta yksityisenä. Ei mitään ongelmia kaupan suhteen. Ja säästin melkoisesti kun ostin tuolta enkä suomesta. Suosittelen lämpimästi ;D Itseänikin kiinnostaisi noi Hammerin vahvarit sekä se konkka sieltä...
  8. J

    Gti lankun kulmiensäätö

    Aika halpaa on toi 45e, kun mulle sanoivat Riihimäen Vianorilla 70e ???
  9. J

    Gti lankun kulmiensäätö

    Gti lankkuni on menossa tänään kulmiensäätöön ja askarruttaa, että onko tavallisessa ja gti:ssä samanlaiset säädöt? Ainaskin Vianorin kirjojen mukaan olisi kun eilen niitä tutkittiin? Onko mahdollista? Siis edessä ja takana.
  10. J

    Evo 3 helmojen ja takapalojen asennus?

    Pari nobo kyssärii: 1.Pitääkös takapuskurista jäädä näkyviin se lista/upotus ja miten takapalat kandii laittaa kiinni? 2.Kuuluukos helmojen olla pikkasen kallellaan vai ihan suorassa?
  11. J

    Vaihekepin kehyksen irroittaminen?

    Jeps ei tuukkaan kepistä. Veikkaisin niitä kahta vaiijeria tai siis alkuunhan siinä on ne tangot. Liekö sitten vaijeri kuoressaan resonoi/pärisee? Tarvis irroittaa ne sokat, jotta pääsisi käsiksi niihin vaijereihin. Ei kai siinä mitään säätöä ole?
  12. J

    Vaihekepin kehyksen irroittaminen?

    Syy miksi tarvitsi irroittaa tuo on se, että kierrosten ollessa 4000rpm vaihekepin juuressa sirisee. Kun pikkasen painaa sormen päällä keppiä sirinä häviää. Yritin rasvailla niitä osia siitä kepin juuresta, mutta ei auttanut. Mikäköhän auttaisi ???
  13. J

    Vaihekepin kehyksen irroittaminen?

    Mitenkäs lähtee se vaihdekepin kehys ja se pussi irti? Lähteekös ilman väkivaltaa ??? Auto on Lancer 1.8 Gti vm.96.
  14. J

    Lancerissa ABS-jarruja???

    Onkos kellään Lancerissä ABS-jarruja? Siis vm.92-96 välisissä autoissa ja eritoten Gti malleissa? Iteselläni on vm.96 Gti lankku ja ABS-jarruja ei oo? Onko edes ollut mahdollista saada moisia???
  15. J

    Lanceriin takavaimentimia???

    Jeps mutta haussa ois semmoinen joka menee suoraan paikalleen ??? Tosta sais paikallisesta tarvikeliikkeestä kuutta erinlaista pönttöä sadan ekun pintaan, mutta niihin joutuis tekee sovitteet ???
  16. J

    Lanceriin takavaimentimia???

    Mulla on 2-tuumainen teetetty edellisen omistajan toimesta oleva putki katilta taaksepäin. Sillä oli siinä jokin muu vaimennin, mutta vaihtoi sen sitten Gti:n omaan. Kuka tekee Lancer 1.8 Gti vm.96 takavaimentimia ja mistä sais? Itseäni kiinnostaisi jokin muu, kuin toi Gti:n vakio pönttö ;D
  17. J

    mikä auto olet (testi)

    Hehee: Onneksi olkoon, testin mukaan olet LAND ROVER! ;D ;D ;D
  18. J

    Lancerin Penkinlämmittimet?

    Kuskin penkin alla on kaksi johtoa/liitintä. En tiedä jaksaako sitä vaivautua tohon tarvikelämmittimeen saati sitten uuteen vastukseen.
  19. J

    Lancerin Penkinlämmittimet?

    Elikkäs mulla ei oikein skulaa penkinlämmittimet. Apukuskinpenkki lämpeää, jotenkin ja kuskin penkki ei olleenkaan. Katsoin sulakkeen ja oli ehjä, sekä liittimet kokeilin että olivat pohjassa. Missähän on vika? Vastukset paskana? Auto on Lancer 1.8Gti vm.96
Takaisin
Ylös Bottom