Hakutulokset

  1. A

    1gen pajero pikkulaatikko pois, iso tilalle, tarvittavat osat ja vinkit?

    Elikkäs ongelman ytimenä on alkuperäinen vm.90 IC- mallin pajero johon on moottorivaurion yhteydessä vaihdettu vanhemmasta pajerosta tekniikka laatikkoa myöten, eli ns. pikkuloota nyt moottorin jatkeena. Auton mukana kuitenkin tuli alkuperäinen kone, vaihdelaatikko,taka kardaani, pari...
  2. A

    Pajeron sisäpuhallin ei puhalla tuulilasille

    Eli otsikon mukainen ongelma havaittu ja mieluiten korjaus kondikseen ennen talven tuloa. Auto on vuosimallia 90. eilen illalla jalkotilassa pyörin ja kattelin ja vääntelin vaijereita ja tankoja suuntaan jos toiseen mutta ei ilmaa vaan tullu tuulilasille. jos joku on tutustunut aiheeseen...
  3. A

    Pajeron neliveto karmean kuuloinen

    Elikkäs ongelma on seuraavanlainen Pajero vm -90 2.5TDi Takaveto päällä auto toimii moitteetta Neliveto ja hieman rasitusta niin alkaa kuulumaan melkoista pauketta ja kolinaa. Korva kuulolla tulee vänkärin puolelta mutta varma en ole. Myös kun ratin kääntää oikealle linkkuun ja lähtee ajamaan...
  4. A

    Pajeron pulttijako

    Kertokaas viisaammat mikä on vm. 88 pitkän mallin pajeron pulttijako niin saa alkaa metsästeleen 15" peltivanteita talvikumeille Kiitos!
  5. A

    2.5td pajeron siritys

    Joo elikkäs noin reilussa 40km/h vauhdissa kun tinttaa kaasun pohjaan alkaa konehuoneen puolelta ihme siritystä. vain ja ainoastaan kun veto on päällä ääni kuuluu, ei tyhjäkäynnillä kun kaasuttelee. Oon koittanut paikallistaa ääntä mutta ei ole vielä löytynyt. Mikään sähköjohto ei ainakaan ota...
  6. A

    EA-galant -97 2.0i farmari polttoaineen kulutus

    Joo elikkäs antakaas vinkkejä miten saisin pienemmäksi kyseisen auton kulutusta. Tahtoo viedä reilua kymppiä vaikka tulee todella runsaasti matka-ajoa. Ajotyyliin jne olen kiinnitänyt jo huomiota mutta ei juurikaan vaikuta mihinkään. En tiiä sitte kuuluuko sen nuinki paljo viiä mutta jotenkin...
  7. A

    farkku galanttiin taka/kattospoileri

    tässä nyt reippaan viikon kun olen omistanut ensimmäisen mitsubishini, tarkemmin ottaen EA farmari galantin, oon huomannut että kattoroileria se huutaa tuonne peräkontin päälle. mistä moisen sais edullisimmin ku veikkaan että merkkiliikkeessä kohtuu suolasen hintanen. streettuningcar:ssa oli yks...
  8. A

    galantin kytkin reistaa

    eli ostin noin viikko sitten -97 mallin farkku galantin. muuten mainio peli mutta kytkin ei toimi kunnolla. Edellisen omistajan mukaan vaihdettu kytkinlevyt,paineasetelma ja painelaakeri. jotenkin tuntuu jalalle että vika vois olla työsylinterissä koska kytkin alkaa ottamaan vasta kun poljin...
  9. A

    Galanttiin vakionopeudensäädin?

    vinkkejä ja vihjeitä moisen kapistuksen hankintaan ja asennukseen. ostin vasta -97 farkku galantin ja tuo on oikeestaan ainoa varuste mikä uupuu :peukku kiitos vastauksista jo etukäteen :driver
Takaisin
Ylös Bottom