Hakutulokset

  1. Tonppa

    Fast idle valve, aka vahaventtiili

    Alkaa taas pakkasten myötä toi Coltin tyhjäkäynti kylmänä hirvittämään (2500-3000rpm)!!! ..naapureitakin... ::) Konehan on 4g93dohc. Kun kone kerran muuten toimii niinkuin pitääkin, oon pähkäilly, että oireet saattais viitata tohon vahaventtiiliin. Onko kyseinen laitos integroitu jotenkin tohon...
  2. Tonppa

    mistä 4g93 dohc osia?

    Ajattelin tekemisen puutteessa avata coltin koneen ja tiedustelen mistä löytyis edukkaasti esim. nostajat, kiertokangen laakerit, männänrenkaat, tiivistesarjat, tai jopa 4g92 koneen männät renkaineen? Minkälaisella nyrkkipajalla onnistuu nokkapyörien muutos säädettäviksi? kiittäen, Tomi ja Colt
  3. Tonppa

    Mitä öljyä 4g93 dohc?

    Mitä öljyä kannattas käyttää että sais venantasaajien naputuksen vähenee? Jotain jäykkää kamaa, ettei valu pois? Talveen ja kesäks eri?
  4. Tonppa

    Mun kotisivut

    Tässä linkki mun sivuille. Nää on ekat sivut mitä oon ikinä tehny ja siltä myös näyttää.. ;) Pari kuvaa Coltista, uudesta takapöntöstä ja Pumasta. Kaikki kuvat otettu likaisella linssilllä (koira tökkäs nenällä), likaisista autoista. putkenpää tarkoituksella mahdollisimman pieni, ettei...
Takaisin
Ylös Bottom