Mitä öljyä 4g93 dohc?

Tonppa

Colt -92, Cougar -99
Liittynyt
30 Tammikuu 2004
Sijainti
Vantaa
Mitä öljyä kannattas käyttää että sais venantasaajien naputuksen vähenee? Jotain jäykkää kamaa, ettei valu pois? Talveen ja kesäks eri?
 
Niin.. Onko kukaan huomannut GTi koneissa eroa eri viskositeetin öljyillä? Välyksentasaajat naputtelee käynnistettäessä..
 
No olen itsekkin "leikkinyt" vaikka millä mutta tuo "naputus" kuuluu asiaan ;) Mulla menee kyllä jo vaihtoon kun on niin kuluneet että naputtaa lämpimänäkin :-[
 
nimimerkki Evokuutio tietäs jotain...se käytti tiettyä Racing öljyy jolloin naputus väheni huomattavasti.
pitää kysästä siltä
 
Itsellä huomasin eron parempaan kun käytin Castrol racing synthetic öljyä,mutta tusjin naputtelee enään kun kaikki nostimet meni vaihtoon...
 
Mulla on nyt Castrolin 0W40 ja tälleen kesälämmöissä ei enää niin häiritsevästi naputa. Pitäisköhän kokeilla seuraavaks 20W50? Onneks tossa on niin lyhyt toi öljynvaihtoväli, että voi melkeen joka tankkauksen yhteydessä testailla eri öljyi.. ;D
 
4g92 koneessa toimi tosihyvin tuo cstrl tws 10w-60.. ja vaihtovälinä pidin 12-17tkm..(myös suod). ja enemmänkin ois voinut ajella... se 7500tkm on rs ja tws öljyille aivan liian vähän..
 
Takaisin
Ylös Bottom