Hakutulokset

  1. J

    Grandis takajarrulevyjen vaihto

    Vs: Grandis takajarrulevyjen vaihto Onko muuten väliä onko se kumilla varustettu liukutappi ylemmässä vai alemmassa liukusatulan reiässä?
  2. J

    Pajero 2.3 ja 2.5 litraisen erot?

    Vs: Pajero 2.3 ja 2.5 litraisen erot? Kiitoksia vastauksista, tarkotuksena siis tunkea 2.5 litrasen kampura ja veivit 2.3 litraseen lohkoon, saapi nähdä tuleeko ahdasta.. ;D
  3. J

    Pajero 2.3 ja 2.5 litraisen erot?

    Eli kysymys on 4D55 ja 4D56 koneista. Mitä eroa kyseisissä koneissa on. Männät tuntuu olevan samat, kansi on sama. Onko lohko sit korkeampi 2.5 litrasessa? Ja miten veivit ja kampura?
  4. J

    Pajero,L200/300,Canter uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

    Vs: Pajero,L200/300,Canter uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net) Löytyykö 2.5 TD koneen mäntiä?
  5. J

    Pajeroon kone uusiks, mistä osat, ja mitkä osat? 2.3 Td 4d55

    Vs: Pajeroon kone uusiks, mistä osat, ja mitkä osat? 2.3 Td 4d55 Mielenkiintoista, itse kyselin tavikemäntiä, niin hinta taisi olla 139€/kpl. Takomäntiäkin oon miettiny, mut hinnat alkavat mittatilaustyönä siitä +330€. Koneistamolta vaan ehdottivat että rakentaa hiacen putkille, jonkun verran...
  6. J

    Pajeroon kone uusiks, mistä osat, ja mitkä osat? 2.3 Td 4d55

    Vs: Pajeroon kone uusiks, mistä osat, ja mitkä osat? 2.3 Td 4d55 Ilmeisesti täältä ei löydy ainuttakaan ihmistä, joka olisi pajeron konetta rakennellut, joten vastaan itse itselleni. Kone rakennetaan hiacen sylinteriputkilla, tarvikemännillä, ja joko hyundain kansipahvilla, tai pajeron omalla.
  7. J

    Pajeroon kone uusiks, mistä osat, ja mitkä osat? 2.3 Td 4d55

    Ensitalven aikana olis tarkotus rakentaa pajeron koneen uusiks. Kyseessä siis 2.3Td kone tyyppiä 4D55, mutta toki kaikki 2.5 litrasen osatkin käyvät, kampuraa lukuunottamatta. Koneistettu 2.5 litrasen kansi on jo hankittu, menee vielä porttaukseen yms. viilaukseen Onko kellään kokemuksia mistä...
  8. J

    Pajero 2.3L Td yläkerran naputus, kiire?

    Vs: Pajero 2.3L Td yläkerran naputus, kiire? Kyllä se taitaa olla.. ::) Mainitsinkin ekassa viestissä, että ostin auton missä on pajeron kone....en pajeroa.. 8) Penkissä on käyny, kuvatkin löytyy tilanteesta, mut itsellä ei penkitysdokumentteja ole. Ahdot tällähetkellä hieman alle 2,0bar...
  9. J

    Pajero 2.3L Td yläkerran naputus, kiire?

    Vs: Pajero 2.3L Td yläkerran naputus, kiire? Selvisipä vikakin. Jotain suutinta vetää välillä tukkoon. Pikakorjauksena hehkutus, on auttanut aina. Näköjään vettä tai/ja paskaa tankissa. Suuttimien puhdistusainetta olen nyt ruvennut käyttämään. (Ps, takapyöräteho 210hp :peukku)
  10. J

    Pajero 2.3L Td yläkerran naputus, kiire?

    Heippa hei kaikille. Ostin eilen auton, jossa on pajeron 2.3 litranen kone ahdettuna, ja välijäähdyttimellä. Paluumatkalla alko kuulua koneesta tajutun naputus, ja koneesta hävis tehot savutus alkoi. Jonkinaikaa bussupysäkillä ihmeteltynä laitoin uudestaan käyntiin, ja kierroksia reilummin, ja...
Takaisin
Ylös Bottom