Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
-89 alkoi pätkimään,kesken ajon "sammuu" mut sit taas alkaa kulkeen,tyhjäkäynnillä jos sammuu odotetaan hetki ja taas mennään,bensasuodatin on vaihettu,ei vaikutusta. Harmi homma jos sattuu hevoskoppi oleen perässä.
Tuttu tosa kauppailee vm 89 bensa pajee,ml 327tkm. Siihen on vaihettu öljyt n 2v (siit asti seissyt) sitten. Pistetty jotkut dieselin öljyt. Voisko öljystä johtuu ett venttiilit (hydrauliset) välillä RAPISEE ja välillä hiljenee?? Tarvis ajaa se kotiin n400km,arvaiskos?
Oli koko talven 4 vedolla ja nyt otin sen pois päältä,tuntuu ettei vapauta kokonaan vaan jää jurisemaan,kyseessä on paje 2.8 tdic vm -96. Mistä alkais tutkimaan?
EDIT: otsikko sääntöjen mukaiseen kuntoon...
Vaihoin uudet akut kun vanhat antautus pakkaselle,nyt aamulla kun starttaa niin rääkäsee tosi pahasti-Ennen ei tehnyt sitä,vähän kummastuttaa,meneekö startin ostoksi???? kyseessä siis -88 l200 2.5 tdic.. ???
Onko jollain tietoo tommosen pysty putken laitosta? mitä pykälät sanoo,kummal puolelle tms... ja olisko jollain k.o rööriä kaupan,ehkä 80 luvun sivuputkikin kävis?? maattanenari2@gmail.com tai 044-9334901 ja niin 2.5 tdic kysees..
Elikkä kuuluu sisälle rattia kääntäes ihme sihinää/suhinaa.Kun pysähtyy ja hiukan kääntelee rattia se loppuu. Ja sit missä on tehostimen säiliö?,koneena 2.5 td ic. :driver
juu elikkäs meil on -96 pajero ja hanska lokeroon tulee lumi hahtuvia ja sieltä jostain pukkaa myös kylmää!!!,lokarit on,enkä löytäny mitään "läpeä" mistä pukkais!! Muija suuttuu pian kun on liki aina hanttarina.....