Hakutulokset

  1. S

    Kuvia tarvitaan -89 Galantin virranjakajasta!

    Moi! Voisiko joku ottaa pari kuvaa ja lähettä mulle Galantin virranjakajasta ja puolan kaapeleista? Pitäisi olla kaasari malli ja mieluummin 89-mallista missä on elektooninen sytys. Ellikä esim GL mallista. Haluaisin tietää ja katsoa kuvista jos kondensaattoria tarvitaan, mihin se on kytketty...
  2. S

    Missä Mitsun mottorinumero?

    Moro! Tietääkö joku missä galant -89'n moottorinumero sijatsee? En näe sitä numeroa vaikka kuinka etsin - tai onko jossain piilossa?
  3. S

    Miten Piuhat sytytyspuolaan?

    Moi! Otin piuhat irti edellisestä sytytyspuolasta kun olin vaihtamassa puolaa ja nyt en ole varma miten ne kaapelit tulisi uuteen puolaaan kiinni Hölmö minä! ongelma on lähinnaä hall-anturin piuhat. En löydä mistään kytkentäkaavio... Tietääkö joku tai voiskio joku ottaa kuvan omasta...
  4. S

    ECU sijaitsee missä?

    Moi! Mulla o galant -89 1.6 (tuplakasuttimella) ja ei meinaa startata. Joskus kyllä, mutta sitten ei vaikka kokeile 50 kertaa. Yskii kyllä muttei startaa. Kipinä ei tulee 2- ja 4-sytytystulpaan. Kaikki vaiheddtu, mutta koska kampiakselin asentoanturi ei löydy, niin viimeinen mahdollisuus on...
Takaisin
Ylös Bottom