´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

Uijui.. :)

Hieno peli!

Ja sitten radalle ajelee! :D
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

Onko tossa oven alaosissa joku teippaus kun kuvista näyttäs siltä? Tommonen teippaus oli nääs varusteena ihan mitsulta ASA:n mukaan.

Mahtaa olla hienossa kunnossa kun oikeen grade 4.5!! Sähän asuit karkkilassa vai muistanko väärin? Jos näin oli niin täytyy joskus poiketa vilkasemaan kun siitä menee.
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

mystinengalant sanoi
Onko tossa oven alaosissa joku teippaus kun kuvista näyttäs siltä? Tommonen teippaus oli nääs varusteena ihan mitsulta ASA:n mukaan.

Mahtaa olla hienossa kunnossa kun oikeen grade 4.5!! Sähän asuit karkkilassa vai muistanko väärin? Jos näin oli niin täytyy joskus poiketa vilkasemaan kun siitä menee.

Joo on teipit kyljessä. Legnum lukee molemmin puolin tollasella tummalla pohjalla.

On ihan siistissä kunnossa ainut mitä kattelin et on vissiin kuljetuksen aikana saanut kipeetä hieman. :'( Etupuskurissa on naarmut/maali pois ja vasemmassa takakaaressa on naarmut ja yks reilumpi raapama. Ainakaan noissa japanin kuvissa ei näy jälkiä niin varmaan sit kontissa ollut pikkasen ahdasta... Saa nähdä et mitä löytyy kun saan auton pestyä ja jonnekkin valosaan paikkaan. ::)

Lauantaina pitää ehtiä tullissa käymään että saa ajoluvan. :driver Onhan toi kyllä hienon näköinen seisottaakkin tossa katoksessa. ;D

Karkkilassahan mä asustelen. Tervetuloa vaan. :peukku
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

Sulla oli se kolmonen tos välissä, mut muutenhan me ajellaan näköjää aina samanlaisil autoilla. :peukku
Toi teippaushan on oikeestaa ihan tyylikäs. Saakohan niitä hankittua jostain?

Onko sulla punertava kangassisusta? Mulla on ja mä en oo nimittäin kovin ihastunu noihin omiin etupenkkeihin. Kuitenkaan ihan heti tänään en ole vaihtamassa penkkejä, mutta jossain vaiheessa toi vois joutaa.

Ootko miettiny, miten meinaat tehdä valomuutokset?
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

Febiz sanoi
Sulla oli se kolmonen tos välissä, mut muutenhan me ajellaan näköjää aina samanlaisil autoilla. :peukku
Toi teippaushan on oikeestaa ihan tyylikäs. Saakohan niitä hankittua jostain?

Onko sulla punertava kangassisusta? Mulla on ja mä en oo nimittäin kovin ihastunu noihin omiin etupenkkeihin. Kuitenkaan ihan heti tänään en ole vaihtamassa penkkejä, mutta jossain vaiheessa toi vois joutaa.

Ootko miettiny, miten meinaat tehdä valomuutokset?

Aika samoilla mennään joo. ;D
Teippauksesta en osaa sanoa mitään. Saattaa olla OEM... ???

Punertava sisustahan tossa on. Oma p*rse on jo alkanut tottumaan tohon Recaroon mut jos pitempää matkaa ajaa niin jalat alkaa puutumaan. On se vaan liian lähellä. :p Mut mä ostan sulta kuskinpenkin kyl heti pois jos alat niitä vaihtamaan. :peukku

Valot on jo toteutettu Mitsun orkkis umpiolla jos sitä tarkoitit.
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

Jos täällä niitä punaisia Recaroja myydään ni ilmottaudun ostajaksi myös!!
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

Sulla kävi hyvä tuuri verojen kans kun auto oli vissiin aika hyvä viel :peukku Ei muuta kun full boost sitte...
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

Muottikin on jo muuten otettu. ;)
Kaipaa vain vielä hieman työstöä että voi ottaa uusia osia.
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

Tuosta sisähaaran asennuksesta tuli mieleen, eikö näissä JDM-malleissa ole rintapellissä kaasupolkimen vieressä johtosarjan läpivienti josta sisähaaran saa kätevästi sisään samaan tapaan kuin euro-malleissa?
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

ovat tosiaankin, voipi sopia valkoiseen leguun erittäinkin hyvin :)

tulepa näyttämään tuota vehjettäsi täälläkinpäin kun kerkeät :peukku
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

_AH_ sanoi
Muottikin on jo muuten otettu. ;)
Kaipaa vain vielä hieman työstöä että voi ottaa uusia osia.

Hieno juttu! :peukku Kesä tulee äkkiä... ;)

uge sanoi
Tuosta sisähaaran asennuksesta tuli mieleen, eikö näissä JDM-malleissa ole rintapellissä kaasupolkimen vieressä johtosarjan läpivienti josta sisähaaran saa kätevästi sisään samaan tapaan kuin euro-malleissa?

Joo onhan sielä, mutta aika pitkä reitti tulee sisähaaralle ja ainakin yhden pitkän jatkon tarvitsisi. Muttenkin lohkonvastus sojottaa auton vasemmalle puolelle ja johdoille on paremmat kiinnitys mahdollisuudet laatikon päällä kuin jakopään puolella...
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

Itse tein juurikin kuskin puolelle reiän sisäjohtoa varten ja riitti kyllä sitä kautta repsikan jalkatilaan asti :)
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

simonsays sanoi
tulepa näyttämään tuota vehjettäsi täälläkinpäin kun kerkeät :peukku


Niin tai sitten jos ihan AUTOA vaan kävis näyttämäs. Tosiaan PKS-miittiin ei liene pitkä matka ja tässä ollaan 20km etäisyydellä karkkilasta itekkin.
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

Eihän ton ikästä autoa voi tietenkään uudenveroseks odottaakaan, mutta kieltämättä jänniä löytöjä oot tehty. ;D

Omasta autosta voisin odottaakin löytäväni jotain tollasta, sitä kun en priimana edes ostanu, mutta eikös tämän pitäny olla jopa helmi peli? Semmonenhan siitä tietysti tuleekin nyt kun laitat sen kuntoon. :peukku
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

Joo tosiaan toi takakaarien rakenne on s-typessä vähän erilainen. Siellähän ei sitä pokkausta ole osassa kaarta ollenkaan. Sinne sen levikkeen alle jokapaikkaan kotelosuojat sitte ja samaten kontin puolelta myös. :)
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

En itekkään ihan tollasta puskuria odottanut graden perusteella. ;D
Tutkin sitä tänään vähän paremmin niin aika paksusti kittiä laitettu alaosaan. :p Maalarikin vähän pyöritteli päätään, mut kai siitä hyvä saadaan.

Toinen sumari oli kans työn alla tänään. Sekin oli tyyllikkäästi "tiivistetty" teipillä. :D Takapuolella oli reikä jonka liimasin umpeen ja mustalla silikoonilla tiivistin siististi reunat. Sitä ennen sisätilanlämppärin kanssa kuivattelin useamman tunnin niin ei jäänyt kosteutta sinne sisään.
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

Itsellänikin oli etupuskuria kittailtu sieltä alapuolelta lähes koko matkalta. :nykii Toisessa päässä vähän paksummalti.

Hyvä siitän tulee!
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

Kivat johtosarjat! Mulla oli pientä viel tohon nähden :D

Katellaanko joku päivä josko se purkki haluis kertoa mitä siellä on sisällä ? :)
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

mystinengalant sanoi
Kivat johtosarjat! Mulla oli pientä viel tohon nähden :D

Katellaanko joku päivä josko se purkki haluis kertoa mitä siellä on sisällä ? :)

Joo katellaan vaan. Vaikka parin viikon päästä jos olis samalla aikaa vähän puunata... :)
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

ST sanoi
Valkoistakin mietin mut mitenhän mahtaa kestää käyttöä? Lika näkyy heti ja kelastuuko ajan kanssa tai lämmöstä. Sit ne on sellaset kusen polttaman valkoset. ;D
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

Mustat laittaisin varmaankin itse noiden vanteiden taakse ja eikä likakaan näy. Silloin korostuisi vanteet eikä pienet jarrut. ;)
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

Näyttää paremmalta ilman kylkiteippejä.. :) :peukku
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

Mitäs makso tuo ticabon ratin käsittely btw?
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

Jos sä et mitään kauheeta street racingia harrasta niin kaikkein helpoin on tilata paikallisesta varaosaliikkeestä palat siihen.
ovat samat kuin pajerossa eikä maksa paljoa.
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

simonsays sanoi
Jos sä et mitään kauheeta street racingia harrasta niin kaikkein helpoin on tilata paikallisesta varaosaliikkeestä palat siihen.
ovat samat kuin pajerossa eikä maksa paljoa.

Näinhän se on mut ajattelin kun olis muutakin tilattavaa ni tulis sieltä samal...

Mites muuten toin kiristin. Pystyykö tohon vaihtamaan laakerin? On meinaan kohtuu hintanen. http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m22b0s1402p6028
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

Mun pitäis jossain vaiheessa hommata kaikki palat ja ainakin eteen levyt. Vain halvin on kyllin hyvää (vituttaa kuitenkin jos se kalliimpi täristää tms) ;D
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

Itelle tuli just paketilliset EBC:n punasia. Pääsen siis niputtamaan jarrut ja kertomaan sitte oman tuomion paloista.
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

Febiz sanoi
Itelle tuli just paketilliset EBC:n punasia. Pääsen siis niputtamaan jarrut ja kertomaan sitte oman tuomion paloista.

Ite taidan päätyä vihreisiin. Pelkästään sen takia että pölyävät todella vähän. On ne myös kahdessa edellisessa autos todettu toimivaksi. :peukku
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

Hemmetin siistit nuo jarrusatulat kultaisena, käy tuohon autoon kuin nyrkki silmään! :peukku
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

Mimmones operaatio tuo jarrujen herkistely & maalaus on ja mitä maalia, jos nopeesti tekee niin paras pohjatyö on varmaan hionta + joku 1k maali sprayna/siveltimellä?

Termari vaihtoon vaan, ei se niin paha homma ole, Joutuu vaan vähän irrotteleen tavaraa tieltä :)
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

mystinengalant sanoi
Mimmones operaatio tuo jarrujen herkistely & maalaus on ja mitä maalia, jos nopeesti tekee niin paras pohjatyö on varmaan hionta + joku 1k maali sprayna/siveltimellä?

Termari vaihtoon vaan, ei se niin paha homma ole, Joutuu vaan vähän irrotteleen tavaraa tieltä :)

Eipä tuo kummanen homma ole. :) Jarrut vaan auki ja putsaa/hio kaikki liukupinnan. Jos männät on jumissa niin ensin pumppaa männät melkein kokonaan ulos. Sit vaan satula pöydälle. Siinä on sit helppo irrottaa männät ja kumit. Kaikki ruostepaskat vaan pois ja kasaus käänteisessä järjestyksessä. Tietysti hyvät rasvat joka paikkaan.

Maalauksessa en turhia hifistellyt. ;D Satulat eivät olleet oikeestaan ollenkaan ruosteessa niin kevyt hionta teräsharjan kanssa ja pesu jarrucleanerin kanssa riitti pohjiks. ;) Hong Kongista ostin Mastonin alkydimaalia jotain Miranol-henkistä tavaraa. Tarpeeks paksua niin pensselillä vaan reilu kerros. Hintaa tais olla maalilla joku 8 euroa. :D Joku voi muuta väittää mutta kestää jarruista ihan riittävän hyvin.( Evossa ei tullut kahdessa vuodessa mitään ongelmaa miranolin kanssa) Jos ei usko niin ainahan voi ostaa kalliita 2K tuning-jarrusatulamaaleja. :peukku

Juu eihän se termari sinänsä paha olis vaihtaa. Joku typerä ilmaputki vaan näytti olevan edes. Ei löytynyt inspiraatiota. ;D Joku toinen ilta sit. ;)
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

lancer evo-r sanoi
Eipä tuo kummanen homma ole. :) Jarrut vaan auki ja putsaa/hio kaikki liukupinnan. Jos männät on jumissa niin ensin pumppaa männät melkein kokonaan ulos. Sit vaan satula pöydälle. Siinä on sit helppo irrottaa männät ja kumit. Kaikki ruostepaskat vaan pois ja kasaus käänteisessä järjestyksessä. Tietysti hyvät rasvat joka paikkaan.

Maalauksessa en turhia hifistellyt. ;D Satulat eivät olleet oikeestaan ollenkaan ruosteessa niin kevyt hionta teräsharjan kanssa ja pesu jarrucleanerin kanssa riitti pohjiks. ;) Hong Kongista ostin Mastonin alkydimaalia jotain Miranol-henkistä tavaraa. Tarpeeks paksua niin pensselillä vaan reilu kerros. Hintaa tais olla maalilla joku 8 euroa. :D Joku voi muuta väittää mutta kestää jarruista ihan riittävän hyvin.( Evossa ei tullut kahdessa vuodessa mitään ongelmaa miranolin kanssa) Jos ei usko niin ainahan voi ostaa kalliita 2K tuning-jarrusatulamaaleja. :peukku

Juu eihän se termari sinänsä paha olis vaihtaa. Joku typerä ilmaputki vaan näytti olevan edes. Ei löytynyt inspiraatiota. ;D Joku toinen ilta sit. ;)

Kuinka nopeesti toi kuivu, mulla kun ei ole nosturia niin pitää tehdä pyörä kerrallaan...
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

mystinengalant sanoi
Kuinka nopeesti toi kuivu, mulla kun ei ole nosturia niin pitää tehdä pyörä kerrallaan...

Oisko joku puoltuntia ollu ni pölykuiva... Kun olin kaikki tehnyt niin ensimmäiseen pysty varovasti koskemaan. Purkissa tais lukea että 7 päivää et on läpikuiva.
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

Ilmottele kun aloitat laatikkoremontin niin jos vaan sopii niin tulisin ainakin katsomaan tiettyjä juttuja
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

mystinengalant sanoi
Ilmottele kun aloitat laatikkoremontin niin jos vaan sopii niin tulisin ainakin katsomaan tiettyjä juttuja

Mikäs sielä niin kiinnostaa? :)
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

lancer evo-r sanoi
Mikäs sielä niin kiinnostaa? :)

Ihan se koko homman teko kun kyllä tuo laatikko syystä tai toisesta jossain vaiheessa tuosta tulee omassakin erkanemaan muusta autosta... vetareita vaan irrotellu.
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

Kiitos itselleskin. Nyt mun täytyy alkaa puuhastelemaa penkkien kanssa. :)
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

Oli muuten iso vaikutus tolla tulppien vaihdolla. Voimaa tuntuu olevan nyt aivan erilailla kuin ennen. :driver
 
Vs: ´99 Legnum Type-S / lancer evo-r

Heh, eli sama juttu kun mullakin, täytyy vaan toivoa että jakoremontti olis tehty vähän huolellisemmin. Tosiaan täytyy se sinun vanha syylari jollain koittaa pohjasta hajottaa, kattoa miten se silmukka kiertää siellä ja pohtia jatkotoimenpiteitä. Mieleeni tuli että erillinen sähkövastus joka voidaan itse kytkeä päälle voisi olla aika kova. Harmi vaan kun ei pääse loggaaamaan tuota vaihteiston ohjausyksikköä.
 
Takaisin
Ylös Bottom