Äänestetäänkö vuoden turhin postaaja foorumilla vuonna 2007 ?

Imperio

pör pör
Club Member
Liittynyt
10 Tammikuu 2005
Sijainti
Siilinjärvi
Äänestetäänkö vuoden turhin postaaja foorumilla vuonna 2007?
Joillain muillakin foorumeilla olen vastaavaan törmännyt ja tuli mieleen että vielä kerkiäisi äänestää tälle vuotta sellaisen tänne myös.
Jokainen ymmärtää varmaan mitä ne turhat postaukset eli viestit on. Juuri näitä yhden sanan, hymiön tai aivan asian vierestä vastauksia.
Ehdotuksia vaan kehiin ;D
 
Vs: Äänestetäänkö vuoden turhin postaaja foorumilla vuonna 2007 ?

Eikö samaan pakettiin voisi sitten äänestää myös vuoden hyödyllisintä postaajaa? :peukku
 
Vs: Äänestetäänkö vuoden turhin postaaja foorumilla vuonna 2007 ?

:peukku








(Oli aivan pakko.. ;D)
 
Vs: Äänestetäänkö vuoden turhin postaaja foorumilla vuonna 2007 ?

Äänestetään tämä topikki vuoden turhimmaksi topikiksi :)
 
Vs: Äänestetäänkö vuoden turhin postaaja foorumilla vuonna 2007 ?

Joo äänestetään vaaan ;D vaikka voittaja taidan olla minä ;D

Nauroin juuri yksi päivä itselleni kun aloin miettimään asiaa.. Olen hyvin vähän kirjoitanut asiapitoista tekstiä, joskaan yhtään... Silti viesti määrä on yli 200 tälläkin foorumilla :eek:
Kaikkeen "hölynpöly" keskusteluihin on vaan tämä neitokainen osallistunut :-[
Oikein muutaman aiheen olen avannut ja ei nekään nyt niin fiksuja ole ollut ;D
 
Vs: Äänestetäänkö vuoden turhin postaaja foorumilla vuonna 2007 ?

Saako äänestää itseä ??? ;D ;D
 
Vs: Äänestetäänkö vuoden turhin postaaja foorumilla vuonna 2007 ?

Ei tavallaan huono ajatus jos kaikkien kirjoittelijoiden huumorintaju ja itsekritiikki vain sallii arvostelun... Ehkä olisi parempi antaa
ääniä vaikka kolmelle ilman paremmuusjärjestystä ettei kenenkään tarvisi ihan yksin hävetä lopputulosta...? :) :) Sen puoleen
vain hieman kannatan moista kun melkein joka ilta tulee luettua uusimmat viestit,ja turhan monesti "mielenkiintoisissakin" aiheissa
uusimpina juttuina on juuri vain jotain epämääräistä kommenttia tai hymiöitä millä ei oo käytännössä mitään merkitystä...!? Eli
aikaa menee ihan sikana joka ilta "turhaan" lukemiseen... :( Se on taas toinen juttu että välillä "turhakin" humoristinen kommentti
on vain hauska eikä se silloin haittaa mitään... Eipä tää omakaan kirjoittelu ole aina niin henkevää,varmaan aika tylsää,mutta en
juuri halua turhalla "paskan jauhamisella" sivuja täyttää kun lukemista on jo muutenkin... Jokaisen olis ihan hyvä miettiä aina mitä
kommenttia laittelee tai jättää laittamatta,silloin sivut ehkä säilyvät sellaisena että löytyy vain asiaa,tai sit hyvää huumoria...!?
 
Vs: Äänestetäänkö vuoden turhin postaaja foorumilla vuonna 2007 ?

Ei hullumpi ajatus, mikäli haluatte väkisin aiheuttaa kränää ja huonontaa foorumin/kerhon henkeä.
 
Vs: Äänestetäänkö vuoden turhin postaaja foorumilla vuonna 2007 ?

Tii sanoi
Ei hullumpi ajatus, mikäli haluatte väkisin aiheuttaa kränää ja huonontaa foorumin/kerhon henkeä.

Only the strongest will survive, sanoi evoluutio mies :)

Aika tarpeetonta minun mielestä. Jokainen joka tuntee piston sydämessään parantakoon tapansa, eiköhän tästä sillä selvitä.

Jos kuitenkin aletaan äänestämään, äänestän itseäni parhaimmaksi postaajaksi ;D
 
Vs: Äänestetäänkö vuoden turhin postaaja foorumilla vuonna 2007 ?

No ei kyllä kovin paljoa tuo ajatus saa kannatusta täältäkään. Mitään rakentavaa siitä ei saa irti vaikka miten asiaa ajattelisi.
samitsu sanoi
mutta en juuri halua turhalla "paskan jauhamisella" sivuja täyttää kun lukemista on jo muutenkin... Jokaisen olis ihan hyvä miettiä aina mitä kommenttia laittelee tai jättää laittamatta,silloin sivut ehkä säilyvät sellaisena että löytyy vain asiaa,tai sit hyvää huumoria...!?
Olen samaa mieltä ettei foorumia kannata päästää suomi.24 -tasolle, mutten oikein kannata sitäkään ajatusta että kaikki pitäisi tarkistuttaa ennakkoon äidinkielenopettajalla ja tehdä lopullinen hyväksyttävän sisällön omaava kirjotus asennon kautta oikean varustuksen kera.

J.K. Taakseeee pstu! ;D ;D ;D
 
Vs: Äänestetäänkö vuoden turhin postaaja foorumilla vuonna 2007 ?

:eek:fftopic

Tämä forumi nyt on kovin rauhallinen ja asiallinen menoltaan, verrattuna muutamaan muuhun joilla tulee pyörittyä ::)
 
Vs: Äänestetäänkö vuoden turhin postaaja foorumilla vuonna 2007 ?

On kokonaisuutena asiallista,ehdottomasti,enkä nyt ihan oikeesti kannata äänestystä koska vaikeaa se olis toteuttaa niin ettei
moni pahoittaisi mieltään... Oman kommenttini tarkoitus oli ja on lähinnä laittaa ihmiset vähän ajattelemaan mitä kirjoittelevat,ei
tarvikaan niin jäykän tärkeenä tekstiään laatia mutta oikeasti voisi miettiä onko kommentista kenellekään mitään "iloa"...!?
Tosiaan ainakin omalla kohdalla koen ajanhukkana lukea sellaisia kommentteja joissa asiasisältö on puhtaasti nolla...!? :( :)
Mutta edelleen hyväksyn "tunteella" heitetyt jututkin kunhan niissä olis edes jonkinlaista "ajatusta"... :) Ja jos jollakin on vaikka
minun kirjoitteluistani valittamista niin saa laittaa palautetta vaikka tähän näin,ihan kaikkien ihmeteltäväksi...!? ;D
 
Vs: Äänestetäänkö vuoden turhin postaaja foorumilla vuonna 2007 ?

Juggis sanoi
:eek:fftopic

Tämä forumi nyt on kovin rauhallinen ja asiallinen menoltaan, verrattuna muutamaan muuhun joilla tulee pyörittyä ::)

aaaaah, vag-topic ja vauhti kasvaa, tai kasvoi ;D :eek:fftopic "1.8T is superior"
 
Vs: Äänestetäänkö vuoden turhin postaaja foorumilla vuonna 2007 ?

samitsu sanoi
Oman kommenttini tarkoitus oli ja on lähinnä laittaa ihmiset vähän ajattelemaan mitä kirjoittelevat,ei
tarvikaan niin jäykän tärkeenä tekstiään laatia mutta oikeasti voisi miettiä onko kommentista kenellekään mitään "iloa"...!?
Tosiaan ainakin omalla kohdalla koen ajanhukkana lukea sellaisia kommentteja joissa asiasisältö on puhtaasti nolla...!? :( :)
Mutta edelleen hyväksyn "tunteella" heitetyt jututkin kunhan niissä olis edes jonkinlaista "ajatusta"... :)
Sama itsellä mielessä. Foorumia luen päivittäin. Uusista viesteistä lueskelen sen 90% läpi. Pistää aina sieppaamaan jotain mielenkiintoista topicia seuratessa kun siellä alkaa olla jotain LOL kommenttia kommentin perään tai tuulesta temmattuja arvauksia millä ei ole mitään tekemistä tosielämän kanssa ;D
Jos en itsekään aina ihan asiaa kirjoita mutta ainakin aiheeseen jotenkin liittyvää pyrin kirjoittamaan.
 
Vs: Äänestetäänkö vuoden turhin postaaja foorumilla vuonna 2007 ?

Äh. Huumorilla tällainen pitää ottaa! Ehdottomasti äänestys pystyyn :peukku. Jos ei itselle voi nauraa niin synkkää on elämä.
 
Vs: Äänestetäänkö vuoden turhin postaaja foorumilla vuonna 2007 ?

Kyllä tää on mun mielestä asiallinen ja kaikin puolin hyvä foorumi, rakenteeltaan ja kommenteiltaan kun vertaa muita foorumeita. Kun kysytään neuvoa, siihen yleensä saa tarkan vastauksen, toisin kuin nyt nimeltämainitsemattomilla muilla autofoorumeilla ("mun autossa oli tollanen vika kans, se korjaantu akun nollauksella. Mut sehän on tosiaan 10v uudempi, ihan eri tekniikalla, eikä muutenkaan vertailukelponen. Mut kai tästäki oli hyötyy").. ::) Suurin piirtein puolethan tänkin foorumin aiheista on enemmän tai vähemmän "hölynpölyä"(=ei vaadi tiukkaa asiatekstiä) -> esim. yleinen keskustelu, kommenttipalstat...Oman jäsenyysaikani aikana foorumilla on ollut kuitenkin alle 10 oikeasti asiatonta viestiä, mikä on todella hyvin!
Riippuu mistä roikkuu; jos äänestetään jostain asiasta, niin eikö peukku ( :peukku) riitä ilmaisemaan kantaa, ja säästä näin tilaa. Tää kirjotteluhan on pohjimmiltaan pelkkää kannanottoa asioihin, ei sen ihmeempää. Jos haluu ruveta pilkunn****ksi, niin kannattaa hakea töitä yliopistosta, tai liittyä vaikkapa tiedefoorumille (eikä nyt mitää negatiivisia johtopäätöksiä) ;D

Mutta jos joku haluu äänestää niin siitä vaan, vaihtoehtoja vaan taitaa olla ihan liiankin kanssa kun mielipiteitä on yhtä monta kun on jäsentäkin ;D Taitaa mennä lottoomisen puolelle ;)
 
Vs: Äänestetäänkö vuoden turhin postaaja foorumilla vuonna 2007 ?

dani sanoi
Äh. Huumorilla tällainen pitää ottaa! Ehdottomasti äänestys pystyyn :peukku. Jos ei itselle voi nauraa niin synkkää on elämä.

Mä olen samaa mieltä!
Mun mielestä kaikkien pitää ottaa tämä huumorilla ei mitenkään vakavissaan.

Minusta jokainen foorumi kaipaa pientä huumoria. Itse en ainakaan jaksa koko ajan lukea tiukkaa tekstiä ::) Tosin en ole muutenkaan lukutyyppi ihmisiä. Mutta minusta pienet huumorit ja hölynpöly hymiöt ovat ihan kivoja asiatekstin välissä :)
Ja omasta mielestäni tämä on hyvinkin asiallinen foorumi. Täällä ei lynkätä ja piikitellä vähempitietoisia ihmisiä niin kuin tuolla toisaalla :roll: Mutta se voi johtua ihan siitäkin ettei tämä ole naisvoittoinen foorumi ;D
 
Vs: Äänestetäänkö vuoden turhin postaaja foorumilla vuonna 2007 ?

Mitäs voittaja saa? Ikuisen elämän ja ilmasen hautapaikan? :)
 
Vs: Äänestetäänkö vuoden turhin postaaja foorumilla vuonna 2007 ?

nettijussi sanoi
Mitäs voittaja saa? Ikuisen elämän ja ilmasen hautapaikan? :)

Mitä se noilla molemmilla tekee ???.
Vai meinasitko et puoliso sitten monttuun ilmaiseksi, kun aika koittaa ja eikun uutta matoa itselle koukkuun ;D.

Hätyytelläänkö jo kärkisijoja tällä postauksella? ;D
 
Vs: Äänestetäänkö vuoden turhin postaaja foorumilla vuonna 2007 ?

zare sanoi
Hätyytelläänkö jo kärkisijoja tällä postauksella? ;D

Ei sinnepäinkään, tuossahan postauksessa oli jopa kysymys. Tai kaksi.
 
Vs: Äänestetäänkö vuoden turhin postaaja foorumilla vuonna 2007 ?

mie oon ainaki ihan liian viisas tämmöseen!
 
Vs: Äänestetäänkö vuoden turhin postaaja foorumilla vuonna 2007 ?

No joko voittaja on selvinnyt? ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom