-01 elegance pajeron radion display-napista ei tapahu mittää. Pitäskö?

Cebedeuz

New Member
Liittynyt
6 Maaliskuu 2010
Eli siis se valkonen nappulara radiossa, jossa lukee disp. Eikös sen takana pitäs olla jotain näyttötoimintoja? Ainut toiminto, mikä mulla siinä on, on "plip"-ääni pitkään painettaessa.
Vai onks se joku ressinappula vaan? Nimittäin se ressaa, kun on semmonen tunne, että toisten nappulat tekee painettaessa muutakin, kun vaan "plip" :D...
 
Vs: -01 elegance pajeron radion display-napista ei tapahu mittää. Pitäskö?

Ei vissiin ole käyttöohjekirjaa?

Mutta muistelen että vaati jonkin toisen napin painamista yhtä aikaa,select tai jotain muuta, niin muistelen...
 
Vs: -01 elegance pajeron radion display-napista ei tapahu mittää. Pitäskö?

Juu on kyllä ohjekirja, mutta se on saksaksi, enkä ymmärrä siitä sanaakaan. Jotain häikkää siinä radiossa kait on, ku ei se disp-nappi vaikuta mihkään mitenkään, vaikka kokeilin eri nappulavariaatioita. Jos sieltä takaa on vaikka joku johto irti.
Kiitos kuitenkin.
 
Vs: -01 elegance pajeron radion display-napista ei tapahu mittää. Pitäskö?

Täytyypä katsella kunhan auto on tos pihassa taas, mut muistelisin kans et se vaati jonku toisen napin painamista kanssa...

EDIT:
Olisko ollu niin et kello asennetaan ainakin siitä+jostain muusta napista
No meikähän puhuu ihan huuhaata täällä ja selviltäpäin ;D Kellonp*rkeleellähän on omat nappinsa :peukku


Nooh, kävin kuitenkin katsomas kirjasta ni ei siellä ollu mitään mainintaa napin toiminnasta, eikä napista myöskään tapahtunu yhtään mitään :)

Eli mun veikkaus on se että ne Mitsut missä on ajotietokone niin se nappi on niitä varten soittimessa koska siitä vaihdellaan tietokoneen näyttötiloja :peukku
 
Vs: -01 elegance pajeron radion display-napista ei tapahu mittää. Pitäskö?

Niinkuin minun Carismassa, se disp-nappi vaihtaa lukemia keskikulutuksen,keskinopeuden ja jäljellä olevan ajokilometrien välillä siellä näytössä :)
 
Takaisin
Ylös Bottom