Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
tikkku sanoihehheh. tuntuu näitä kutiteltuja lankkuja olevan muillakin, kenentekemiä nokkia olette käyttäny? vakio imusarja/kaasuläppä? ns kaikki tieto olis plussaa.. on nimittäin ihan näinä päivinä omasta kone levällään.. kunhan saan aikaiseksi.. ;D
Gimpe sanoiNiin on. Aivan, ootko varaosa liikkeestä hommannu vai merkkiliikkeestä? Pitäis kannen tiiviste saada, ja venttiilikopan tiiviste ja sisälle samalla kaikki
LancerGTI-93 sanoimiks siihen muuten tiiviste pitää saada, onko jotain ongelmia, joko oot purkanu kannen pois, et näkis mikä tiiviste siellä on? kupari tiivisteestä puhu ainaki sillonen auton omistaja...
itehän tilasin joskus italiasta tiivisteen, se oli irrallisilla liekkirenkailla. sit oon käyttäny niitä liekkirenkaita uudestaan monta kertaa. 8)
Gimpe sanoiKu se vuotaa, mut ei mitenkään hirveesti, mut pelottaa jos se siitä sit isonee
Joo, olin tos yhteyksissä rakentajaan niin se sano että siinä on kupariset liekkirenkaat, ja teetetty kansi pahvi 1,6mm mut materiaalista ei ollut puhetta
Ja nokka-pyörien välistä vuotaa kans vähän sekä öljypohjantiivisteen välistä :s miten onko öljy pohjan tiiviste mahdollista vaihtaa koneen ollessa paikallaan suht helposti?
mikko412 sanoitäytyy sanoo et melkoinen tekele on kun monesta saumasta vuotaa,hyvin ja oikeen tehtynä ei vuotaisi.en haluu mollata mutta huono on työ koneen kasauksessa.
LancerGTI-93 sanoiNo joo onhan tää moottori ollu jo n. 7 vuotta ajossa ja eikä ole mikään vakio kone.
Mattilan Sakke on ollu sitä tekemässä, eli tietotaitoo pitäs löytyy, mut sitä en tiedä kuka sen on kasannu.
Nää meidän moottorit melkosia sekasikiöitä, ja harva tietää mitä ne sisältää, jos ei edelliset omistajat kerro mitään, kuten tässäkin on varmasti käyny. eukku
Sama orkkisnumero..mikko412 sanoi4g93 löytyy myös soch jossa siis sama kansitiiviste 4g92 kanssa,epäilen että DOCH 4G93 ei enää sama olekkaan
Lataa tuolta huoltomanuaali, sieltä löytyy: http://pdftown.com/PDF-Mitsubishi-Colt-Lancer-1992-1996-Workshop-Manual.htmlmarezki sanoinyt ei kyllä mistään nopeesti löytyny noita kannen kiristys momentteja eli mitkä mahtais olla
-nokka akselin pukkien kiristustiukkuus sekä kannen kiristys tiukkuudet??
olis vähän hoppu saada tietoa jos vaikka auton sais tänään vielä kasattua
Gimpe sanoiKu se vuotaa, mut ei mitenkään hirveesti, mut pelottaa jos se siitä sit isonee
Joo, olin tos yhteyksissä rakentajaan niin se sano että siinä on kupariset liekkirenkaat, ja teetetty kansi pahvi 1,6mm mut materiaalista ei ollut puhetta
Ja nokka-pyörien välistä vuotaa kans vähän sekä öljypohjantiivisteen välistä :s miten onko öljy pohjan tiiviste mahdollista vaihtaa koneen ollessa paikallaan suht helposti?
son hyvä ku joku puolustaa vanhaa kunnon lankkua! ;D hauska käydä täällä pitkästä aikaa... mutta vanha sanonta pätee, minkä tehoissa voittaa sen matkassa häviää.LancerGTI-93 sanoiNo joo onhan tää moottori ollu jo n. 7 vuotta ajossa ja eikä ole mikään vakio kone.
Mattilan Sakke on ollu sitä tekemässä, eli tietotaitoo pitäs löytyy, mut sitä en tiedä kuka sen on kasannu.
Nää meidän moottorit melkosia sekasikiöitä, ja harva tietää mitä ne sisältää, jos ei edelliset omistajat kerro mitään, kuten tässäkin on varmasti käyny. eukku
b1tch sanoisuosittelen ottamaan kannen irti ja lähettämään vanhan pahvin konetiiviste lingrenille, jos on enään sellaista firmaa :nykii ;D
uudet liekkirenkaat teetätät jossain konepajassa, loput tiivisteet alkuperäisenä. kun ne on niin halpojakin!!