E
Eksveekasi
Guest
Kiitoksia mukavasta forumista, olen muutamia päiviä tätä lueskellut.
Tuli hankittua hirvihommiin -88 Pajero, pitkä malli 2.5 TD. Melko ehjä peli ja mahdottomasti parempi ajaa kuin mitä odotin. Pikkuhiljaa sitä pähkäilen seuraavaan leimaan, oletettavasti vain helmat on enää hitsattava reiättömiksi. Nyt olisi kuitenkin yksi amatöörimäinen kysymys alkuunsa... olen amatööri näissä pajerohommissa. Amerikanvehkeitä on joskus tullut laitettua isollakin rahalla offroadkuntoon ja sitten on voinut vain todeta ettei moista traktoria OIKEASTI tarvinnutkaan mihinkään... vanha Range on ollut kanssa, se oli oikeastaan aika kiva askarreltava.
Vaan nyt on Pajero ja hyvä tunnelma. Pikkurahalla toimiva peli, parissa päivässä sain lähes kaikki hapettumat pois ja useimmat sähköhommat toimimaan. Kansi ja laatikko on laitettu hiljattain, kumit ookoo, jarrut nyppivät kevyessä jarrutuksessa mutta eivät puolla. Auto on suoraan ajosta paitsi että seisoi kesän sateessa...
Mutta asiaan:
Ei millään satu silmään tuo vaihdelaatikon öljyntäyttöproppu eikä ole vielä huoltokäsikirjaa. Väärääkään proppua en viitsisi irroittaa ettei tule palapeliä, voisiko joku neuvoa kädestä pitäen missä se täyttöproppu oikein sijaitsee?
Oletettavasti "vanhempi" loota. Keppi on kylläkin alapäästä paksumpi joten menee tällä forumilla jaetun tiedon kanssa hieman ristiin... so what, kunhan vaan tarkistaisin öljytilanteen.
Kiitos.
Tuli hankittua hirvihommiin -88 Pajero, pitkä malli 2.5 TD. Melko ehjä peli ja mahdottomasti parempi ajaa kuin mitä odotin. Pikkuhiljaa sitä pähkäilen seuraavaan leimaan, oletettavasti vain helmat on enää hitsattava reiättömiksi. Nyt olisi kuitenkin yksi amatöörimäinen kysymys alkuunsa... olen amatööri näissä pajerohommissa. Amerikanvehkeitä on joskus tullut laitettua isollakin rahalla offroadkuntoon ja sitten on voinut vain todeta ettei moista traktoria OIKEASTI tarvinnutkaan mihinkään... vanha Range on ollut kanssa, se oli oikeastaan aika kiva askarreltava.
Vaan nyt on Pajero ja hyvä tunnelma. Pikkurahalla toimiva peli, parissa päivässä sain lähes kaikki hapettumat pois ja useimmat sähköhommat toimimaan. Kansi ja laatikko on laitettu hiljattain, kumit ookoo, jarrut nyppivät kevyessä jarrutuksessa mutta eivät puolla. Auto on suoraan ajosta paitsi että seisoi kesän sateessa...
Mutta asiaan:
Ei millään satu silmään tuo vaihdelaatikon öljyntäyttöproppu eikä ole vielä huoltokäsikirjaa. Väärääkään proppua en viitsisi irroittaa ettei tule palapeliä, voisiko joku neuvoa kädestä pitäen missä se täyttöproppu oikein sijaitsee?
Oletettavasti "vanhempi" loota. Keppi on kylläkin alapäästä paksumpi joten menee tällä forumilla jaetun tiedon kanssa hieman ristiin... so what, kunhan vaan tarkistaisin öljytilanteen.
Kiitos.