korbimotors
Manuaali 3.0 V6 24valve -95 pätkä
- Liittynyt
- 20 Elokuu 2008
- Sijainti
- Salla
Miten se oikein menee nuo ristikko asiat näissä pajeroissa?
Esim. itsellä on tuo pätkä -98 2,8td pajero GLS super select lootalla.
miten takakardaanin ristikot? Onko ne molemat 100mm ristikoilla?
Ja miten edessä onko sielä molemmissa päissä 76mm ristikot?
Näyttää olevan myös 85mm ristikoita niin onko se näin että tuossa ss-lootalla olevassa olis nuo 100mm ristikot ja normi mallissa sitten 85mm?
Ja vastavasti sitten edessä on saatavana 64mm ristikoita ja 76mm ristikoita niin ss-lootasessa olis nuo 76mm ristikot etukardaanissa?
Mietin vain kun mulla on jotain välystä jossain kardaani puolella, kun lonksahtaa kaasua pumpatessa. Kun kaasun löysää niin lonksahtaa ja taas kun laittaa kaasun nopeaa niin lonksahtaa.
Ja tätä se tekee niin takavedolla kuin 4-vedollakin,
Oma ajatus on että takakardaanin ristikoissa olisi väljää jommassa kummassa päässä ja kun laittaa vedon päälle tai löysää vedon niin rväljä ristikko antaa yöten ja lonksahtaa.
Sillä kyselin nuita ristikko asioitakin vähän etukäteen että minkäkokoiset sielä mahtaa olla tuommosessa ss-lootaisessa 2.8 tdic:ssä jos tulee kohta ajankohtaiseksi alkaa vaihtamaan niitä.
Jos nätisti käyttää kytkintä niin ei kuulu mitään lonkahduksia, ainoastaan jos kaasulla pumppailee vetoa päälle-pois systeemillä.
Mitä muut mieltä, eikö tuo väljältä ristikko vaivalta kuulostais?
Esim. itsellä on tuo pätkä -98 2,8td pajero GLS super select lootalla.
miten takakardaanin ristikot? Onko ne molemat 100mm ristikoilla?
Ja miten edessä onko sielä molemmissa päissä 76mm ristikot?
Näyttää olevan myös 85mm ristikoita niin onko se näin että tuossa ss-lootalla olevassa olis nuo 100mm ristikot ja normi mallissa sitten 85mm?
Ja vastavasti sitten edessä on saatavana 64mm ristikoita ja 76mm ristikoita niin ss-lootasessa olis nuo 76mm ristikot etukardaanissa?
Mietin vain kun mulla on jotain välystä jossain kardaani puolella, kun lonksahtaa kaasua pumpatessa. Kun kaasun löysää niin lonksahtaa ja taas kun laittaa kaasun nopeaa niin lonksahtaa.
Ja tätä se tekee niin takavedolla kuin 4-vedollakin,
Oma ajatus on että takakardaanin ristikoissa olisi väljää jommassa kummassa päässä ja kun laittaa vedon päälle tai löysää vedon niin rväljä ristikko antaa yöten ja lonksahtaa.
Sillä kyselin nuita ristikko asioitakin vähän etukäteen että minkäkokoiset sielä mahtaa olla tuommosessa ss-lootaisessa 2.8 tdic:ssä jos tulee kohta ajankohtaiseksi alkaa vaihtamaan niitä.
Jos nätisti käyttää kytkintä niin ei kuulu mitään lonkahduksia, ainoastaan jos kaasulla pumppailee vetoa päälle-pois systeemillä.
Mitä muut mieltä, eikö tuo väljältä ristikko vaivalta kuulostais?