2011 3.2 Invite Pajero

tuRboman

Member
Liittynyt
28 Heinäkuu 2014
Moro

Kamuxilla näkyy olevan 2011 mallin Pajero 167tkm ajettuna ja hintaa 37900€.
Mitäs tällaisesta porukka on mieltä? Hinta linjassaan? Tsekattavaa?
 
Vs: 2011 3.2 Invite Pajero

Nätti ku sika pienenä...
Aika hyvillä varusteilla ja taitaa olla vaan tiellä ajettu??
 
Vs: Re: 2011 3.2 Invite Pajero

No oisko tuo hyvä? Käyttöautoksi. Tulee kohtuu paljon pätkäajoa sekä pitkiä reissuja ympäri vuoden kevät/kesä/syksy vedetään asuntovaunua ja satunnaisesti venettä sekä puukuormia yms. Perhekulkineeksi pääasiallinen tarkoitus. Koiraa kuskataan kontissa sekä myös muita harrastevälineitä polkupyöristä alkaen.
Mitä arvelette. Onko tuollainen liian työkalu rouvalle työmatkoille? Ajelee maakunnissa ja välillä porukkaa mukana useampia henkilöitä. Lisäpenkit on tarkoitus kyllä poistaa heti alkuun, niille meillä ei ole käyttöä.
 
Vs: 2011 3.2 Invite Pajero

Kyllä luulen että ehkä vaimo tykkäis.. On korkea ja huononkin tien kulkija ja tykkää myös maantiestä

Ehkä hieman "kova" aluksi mutta luulen että tottuu..
Takaa jos jätät penkit pois niin kannattaa lisätä hiukan äänieristettä pyörän kaariin ja takalattiaan...
Mun makuun on hieman äänekäs... Rengasmelu tulee läpi..
 
Vs: Re: 2011 3.2 Invite Pajero

Eipä tarvi tätäkään enää pohtia. Meni "nenän edestä". Ehdin juuri selvitellä auton historiatiedot ja sehän ois ollut aika sopiva peli. Huollettu ja timmissä kunnossa kaikin puolin. Viimeisin huolto tehty ihan vastikään. Ja hyvät varusteet sekä kaikki toimii jne.
Mutta ehtipä joku ostaa ennenkuin ehdin kunnolla edes avata hintaneuvotteluita. Tällaista tämä on...
 
Takaisin
Ylös Bottom