2014 PHEViin webasto?

Tykkäykset
0
Oliko jollain käytössä webasto? 2014 phev ja itse punnitsen kovasti laittaako vai ei. Lähinnä mietin, kiertääkö akustolla sama jäähdytys/lämmitysvesi kuin polttomoottorissa? Jos, niin eikö silloin saavuteta muutakin hyötyä kuin vain lämpöä kapiiniin?

Tykkäykset
5
Akustoille ei tuon vuotisessa ole mitään erillistä lämmitystä. Jäähdydyksestä esim. pikalatauksen aikana huolehtii puhallin. Akustojen lämmitys tuli 2019 vuosimallin kahteen parhaaseen varustetasoon.

Wabaston hyöty jää moottorin ja matkustamon lämmitykseen ja sen myötä nopeammin sähköajoon siirtymiseen.

Itse olen ollut tyytyväinen tuohon auton omaan sähkölämmitykseen.

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Tykkäykset
90
Mielestäni on järkevintä tuottaa lämpö Webastolla joka tekee sen tehokkaimmin ja käyttää akustoa liikuttamiseen.
1543319142443.png

Juhiss76

New Member
Tykkäykset
0
Jos Webastoa käyttää lämmitykseen, se syö sitä 12V akkua. Latautuuhan se akku sittenkin, vaikka matkan sattuu pääsemään sähköllä? Sitä miettinyt tuossa että laittaako MY16 Ruotsin tuontiin lohkon+sisäpistorasian. Vai Webaston/Eberin.

Viimeksi muokattu

Juhiss76

New Member
Tykkäykset
0
Just sain tarjouksen paikalliselta asennusliikkeeltä Webasto kaukosäätimellä.. 3000€. Taidan tyytyä lohkolämmittimeen ja sisäpistokkeeseen :(
MY16

Ylös Bottom