205/40 R17*7 ET-40 Mahtuuko -94 lanceriin?

T

tommi

Guest
Niin tarttis tietää mahtuuko tuon kokoiset renkaat Lancerin alle 40mm madalluksen kans? Joutuu vissiinki pelti hommiin? En löytäny HAKU koneella oikeen selvää vastausta..
 
Joo mahtuuhan ne, mut saattaa olla että joudut takaata sitä lokasuojan pokkausta rälläköimään tai rullaamaan ne...
Ja sit saattaa olla et sen takapuskurin kiinnikkeet jotka on siinä ihan loksun kaaren vieressä ni niitä voi joutua siirtämään
Muuten siin ei paljo ongelmia ole...
Pikkuhommia jotka kannattaa tehdä, ulkonäkö kuitenkin paranee huomattavasti verrattuna pienempiin pizzaleikkureihin :peukku ;D
 
kyllä! Helppo homma valkoselle miehelle! ;) Elikäs sit miä voin ostaa tollaset.. :peukku Kyllähän se ulkonäkö muuttuu aika paljolti kun aina ollu 15"tuumaset pizzaleikkkurit alla..
 
Joo, ja kun kerta töitä joutuu jo noille 17" tekemään niin samallahan sinne istuttaa tuuman pari isommat. ;D
 
Jos niitä kaaria aikoo ruveta rullaileen/leventeleen ni 18" kehiin kunnei itteni oo tarvinnu vielä moisiin hommiin ryhtyä 17" kanssa ;D

PS. kyllähän se vähän rohisoo, mut niin, ulkonäkö ;)
 
Niin no melkein se ois sama ne 18" laittaa.. Kyllähän noi 17" talvi vanteiksi käy! ainaki mulle! ;)
 
Itse olen ostamassa lanceriin (vm-95) uudet vanteet ja ajattelin että 16" varmaan riittäis. (Isommat niin kalleita). Sopisiko 195/45 R16 (vai pitäiskö olla 195/40) kyseiseen autoon ilman että lokasuojia joutuisi modamaan tai jotain muuta tälläista?

Entäs onko tälläinen muutoskatsastus kallis???
Miten se menisi kun talvirenkaat olisivat 13" ja kesä 16"?
Käykö tämmönen yhdistelmä?
 
Itellä 205/45 16" ilman madallusta kyllä, mutta kyllä näyttää, että mahtuu pyöriin helposti madalluksenkin kanssa

Muutoskatsastus maksoi ~20€.
 
Evo driver sanoi
Itse olen ostamassa lanceriin (vm-95) uudet vanteet ja ajattelin että 16" varmaan riittäis. (Isommat niin kalleita).
Ihan kiinnostuksesta kysyn paljonko liikkeessä on noiden 16" ja 17" hintaero? Ja itsekkin olen alkanut suunnitella takaisin 16" kokoon siirtymistä ensi kesäksi... Paljon mukavampi tuo 45 profiilinen ajossa kuin 40 noiden 17" kanssa..

Evo driver sanoi
Sopisiko 195/45 R16 (vai pitäiskö olla 195/40) kyseiseen autoon ilman että lokasuojia joutuisi modamaan tai jotain muuta tälläista?
Sopii vallan mainiosti tuo 45-profiili... Ja vanteiden ET40 niin erittäin hyvä :peukku

Evo driver sanoi
Miten se menisi kun talvirenkaat olisivat 13" ja kesä 16"?
Käykö tämmönen yhdistelmä?

Eihän tässä mitään ongelmaa minkään suhteen...
 
JaakkoN sanoi
Evo driver sanoi
Itse olen ostamassa lanceriin (vm-95) uudet vanteet ja ajattelin että 16" varmaan riittäis. (Isommat niin kalleita).
Ihan kiinnostuksesta kysyn paljonko liikkeessä on noiden 16" ja 17" hintaero? Ja itsekkin olen alkanut suunnitella takaisin 16" kokoon siirtymistä ensi kesäksi... Paljon mukavampi tuo 45 profiilinen ajossa kuin 40 noiden 17" kanssa..

Evo driver sanoi
Sopisiko 195/45 R16 (vai pitäiskö olla 195/40) kyseiseen autoon ilman että lokasuojia joutuisi modamaan tai jotain muuta tälläista?
Sopii vallan mainiosti tuo 45-profiili... Ja vanteiden ET40 niin erittäin hyvä :peukku

Evo driver sanoi
Miten se menisi kun talvirenkaat olisivat 13" ja kesä 16"?
Käykö tämmönen yhdistelmä?

Eihän tässä mitään ongelmaa minkään suhteen...
On niissä joku 100 € hintaero.
Mitä tämä ET40 tarkoittaa?
 
Evo driver sanoi
On niissä joku 100 € hintaero.
Mitä tämä ET40 tarkoittaa?

Se on vanteen offset eli lyhyesti/yksinkertaisesti sanottuna sillä määritellään levittääkö vanne ulos vai sisäänpäin.
Mitä pienempi luku sitä ulommas vanne tulee ja sitten taas suurempi luku tuo vannetta sisään lokasuojaan enemmän.
Esim. ääripäät vaikkapa vanteet ET70 olisi vanne jo kiinni tukivarressa lokasuojan sisällä.
Toinen esim. ET -5 toisi vanteen jo ulos lokasuojasta auton korin ulkopuolelle.

Nämä esimerkit eivät siis ole ET lukujen ääripäitä vaan lanceriin minun "keksimät" ääripäät, joilla sopivuus kärsii PALJON ;D
Toivottavasti ei mene mitenkään yli... :peukku

PS. tästäkin aiheesta löytyy paljon juttuja käyttämällä HAKU toimintoa.
 
Vs: 205/40 R17*7 ET-40 Mahtuuko -94 lanceriin?

mikäs ois hyvä ET 17tuumasessa vanteessa vm-96 lanceri glxi:hin? 17-40-205?? ET40??
 
Vs: 205/40 R17*7 ET-40 Mahtuuko -94 lanceriin?

mulla oli aikoinaan muistaakseni et 46, just koi rengas koko ja -40mm madallus hyvin mahtu :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom