-

Vs: Lancer 92-95 Keulan mittoja kaivataan (kuva)

Onko jossain nähtävillä kuinka kävi?? Umpiot rikki?? Kyselen uteliaisuuttani kun juuri tulin tallista hiomasta omaa keula vammaistani.

Itse antaisin mittoja mielelläni mutta tuskin mullakaan enää ihan millillee kohdillaan on tuo keula.

Itse ostin Motonetistä umpiot, hyvin sopivat ja eivät pahan hintaisia olleet, käytettyihin verrattuna ja ovat ainakin uudet.

Meinaatko laittaa perus evo3 puskurin vai muokkaatko johonkin päin?? Itse vielä pohtinut pieniä modeja puskuriin, vaan kun aika antaisi periksi niin voisi harkita.

Nyt pahoittelen OT tekstiä!! Ja toivottavasti saat mitat jostain.
 
Vs: (KIIREINEN) Lancer 92-95 Keulan mittoja kaivataan (kuva)

jotkut mitat otinkin jo itseänikin varten mutta en nyt niitä ulkoo muista.täytyypi huomenna ottaa uudestaan mikäli tarviit.omassa kun ei ollukkaan yläpalkissa vikaa :peukku

kun tuli ostettuu 97 lankku ihan paskana sekä keulasta että perästä myyjän mielestä.tosin ite en nähny kun kosmeettisen vian keulassa ja sekin nyt oiottu pois(auto ollu 4 tuntia omistuksessa)
 
Vs: (KIIREINEN) Lancer 92-95 Keulan mittoja kaivataan (kuva)

Kuvassa mitat -94 Lancer GTI:stä.
Mitat otettu jousen tukilaakerin kiinnityspultin keskeltä etupalkin päihin ja palkissa olevan reijän keskelle.
Tarkat mitat palkin päihin on ehkä ~2mm lyhyempiä koska nämä mitat otettu rullamitalla venakopan yli (mitta hieman kaarella).
 
Takaisin
Ylös Bottom