Vs: 3.0l V6 gen 2 ylävesiletkun erikoinen toiminta??
tästä ylävesiletkusta vielä..
Tuo pajero siis lähtee kelillä kuin kelillä käyntiin erittäin hyvin, hetken käy n.1700rpm kylmänä kunnes lämpeää ja kiekat tippuu n.700-800rpm.
Vastaa hyvin kaasuun ja käy tosi nätisti ei kilkattele ja kalkattele kone. Ja nyt termarin vaihdon jälkeen mahtavan lämminkin
Lämmöt nousee aika nopeasti puoleen väliin ja sielä pysyvät minnekkään hievahtamatta.
Paisarissa ei porise eikä tule kuplia minnekkään.
Öljykorkkia varsin käytin pois kun oli käynnissä niin ei mitään huomannu oliko korkki kiinni vai auki,eli sekin varmaan ok asia.
Mielestäni tuo ylävesi letku menee kuitenkin ihmeen kovaksi ja se näyttää että se räjähtää siihen paikkaan.
Alusta asti ollut jo tuo ylävesiletku tuollainen kun mulle tullut ja varmaan ollut pitkäänkin ed. omistajalla eli se on aivan lötkyn tuntuinen taikina koko putki myös kylmänä. Tuntuu niinku se olis menettänyt muotonsa joskus ajansaatossa ja ei ole enään sellasen jämäkän tuntuinen putki niinkuin esim. alavesi letku on. Olisko kudokset sisältä menneen talven lumia.. Tätä mietin nyt että olisko tuo sitten syynä tuohon että tuo putki lämmetessään turpoaa myös ihan ns. ylikokoisen näköiseksi ja näyttää että painettakin olis niinmaan per***leesti koneessa.
Löytyykö joltain maksua vastaan tuollaseen 3.0l V6 24V koneeseen uutta tai ehjää kunnollista ylävesiletkua?
Vieläkään en mene takuuseen kansi viasta tai edes kannentiiviste vioista, koska muuten kaikki tuntuis olevan kunnossa.
Eikä myöskään tunnu sitä sykettä siinä ylävesi letkussa niinkun joskus oli "3000V6" pajero miehellä tehnyt oma kun oli ollut kannet halki.
Ei savuta harmaata, hyvä että savuttaa kuitenkin jotain edes
Öljyt ja vedet pysyneet toisistaan erillään...
On tuolta nestettä kuiten hävinnyt syyläristä, mutta se on tarkkailun alla että mistä se sen on kadottanut.. putki vuotoa takalämppärin putkissa tms...
Viittaisko teidän mielestä vielä tässä vaiheessa kansi tai kansipahvi vikaan?