3.2 did vm.2000 pitkä startti, ilmaako?

Jarski30

Pajerissimo!
Liittynyt
31 Heinäkuu 2006
Sijainti
Janakkala
Tersaus!

Epäilen ilmaa, mutta ei sitä ole vielä tutkittu. Onkohan muilla moisia oireita?

Eli: Startti alkoi olla huono. Ikäänkuin hiipien tuli vika kuten talvi kohta keskelle kesää. Juu, olen hel****n positiivinen!! ::)

Emäntä siitä huolestu, ja minäkin tietty. Ensiavuksi epäilin virranvähyyttä, kun vaikutti startti vähän laiskalta. Toinen akku oli jo hieman kuiva. Vaihdoin sitten uudet akut, 210€, ei auttanna.

Laitoin vielä lisä virralla hönkää, ei muutosta. Paukuttelin starttia, jos siellä jotain, ei auta. Vaihdoin pasuodattimen, ei auta.

Eli kun käynnistyy niin käy hyvin, kulkee ja hyrisee kuten ennekin. Startti vaan on hieman ponneton ja kestää pitkään. Sit pölläyttää mustan savun. Eli ainetta kulkee.

Onko nyt kuitenkin jossain ilmavuotoa, vai tarviiko enemmän kierroksia startilla.

Mitähän seuraavaksi kannattais katsoa??

T. Jarski
 
Vs: 3.2 did vm.2000 pitkä startti, ilmaako?

veikkaisin hiiliä jos starttaus laiska..minä vaihtelin viimekesänä ja mittarissa oli n.190tkm
 
Vs: 3.2 did vm.2000 pitkä startti, ilmaako?

Ai hiiliä?!?

Voipiko ne aiheuttaa moista? Kun vanhan pajen hiilet oli loppu se vaan jätti mut työpaikalle. Emäntä sai hinata mut kotio. On jo hinannu kai kolme kertaa, on hyvin senkin oppinut! ;D

Mutta jos näin olisi niin opinpas taas uutta! Kiitos koojii! :)

Se startti varmaan on sen verran iäkäs, jotta mahtaako se pelittää kuinka kauaa jos ne hiilet vaihtaa...? No, rahatilanne puoltaa riskiä ja vain hiilten vaihtoa. ::) Kun sen vekottimen vaan sais sieltä koneen sisältä irti...!! :(
 
Vs: 3.2 did vm.2000 pitkä startti, ilmaako?

Siis jos se hinkkuuttaa kauan, ennenkö käynnistyy, niin saattaahan vikaa olla myös hehkutulpissa. Eikös nuo voi mitata vastusmittarilla?
 
Vs: 3.2 did vm.2000 pitkä startti, ilmaako?

Joo, ite epäilin niitä kanssa ekaks. En ole mitannu, koska siis sama hinkuutus on edessä vaikka olisi ajanut ja pikku stopin jälkeen starttaa. Eli motti on kuumana, ei siis hehkut.

Nyt olen pää punasena koittanu saada starttia irti, jotta sen vois kattoa. Ei oikein tunnu löystyvän...

Samalla revin imusarjaa (Kai se se on... ???) irti jotta sen voisi putsata. Siitäkin jo lähes kaikki pultit irt, eikä vaan löysty. Onko jumissa sitten vaan vai onko vielä jossain joitain kiinnikkeitä.

Ja muuta putsailua sekä tarkastelua siinä samalla.

Ei Sitä starttia kyllä kovin helpoksi ole tehty irtoomaan. Vaikeet välit ja vähän tilaa, mistä sitten koittaakin.
 
Vs: 3.2 did vm.2000 pitkä startti, ilmaako?

startti on heleppo rasti jatko vartta ja niveltä räikän perään kaks pulttia kytkin kopan takaa auki ja tieten johdot ekaks..mutt se imusarja on töisevä kun ei riitä imusarjan irroitus vaan diesel suutin putket pitää irroittaa myös, kun menevät imusarjan läpi
 
Vs: 3.2 did vm.2000 pitkä startti, ilmaako?

Joo, starttia olen jo selvitellyt hieman. Pultit on näkyvissä ja hain vähän lisää jatkoa ja muuta sälää. Pitäisi kaiken järjen mukaan irrota.

Sitä imusarjaa olenkin ihmetelly, ja vasta tyhmänä vähän jälkeenpäin, luettuani tota workshopmanuaalia on tosiaan sutinputket irrotettava. Kun ei yhtä pulttia edes saa muuten auki.

Ihan kiinnostavaa näpräillä, hatuttaa vaan näliin kun ei kalut riitä eikä toimi kuten pitäisi. Siis muuallakin kuin makkarissa.. :p

Jatkamma harjoituksia!
 
Vs: 3.2 did vm.2000 pitkä startti, ilmaako?

Hö!

Tossa kolmisen varttia kattelin ja kokeilin palapeliä jos jonkin päin, mutta ei mun järki riitä!! :(

Siis kuinka noin yleensä ne jatkot ym. on ujuteltu sinne pulteille?

Aina kun jotenkin sain hylsyn pultille niin eihän siinä ole tilaa vääntää mitenkään. ??? Vai pitääkö se homma hoitaa jotenkin puolestavälistä autoa? Kun aina on se kytkinköhän senyton ja etukardaani tjsp tiellä.

Josko viisaammat voisi noin kuvailla selkeämmin... toksiia jo näin etukäteen...! :p
 
Vs: 3.2 did vm.2000 pitkä startti, ilmaako?

Tiputa etukardaani laipastaan irti niin on tilaa jo ruhtinaallisesti.
 
Vs: 3.2 did vm.2000 pitkä startti, ilmaako?

No niin!! Heti tuli vinkkiä.

Eli tota itekin mietin, mutta kun olen tietämätön, aattelin notta ei sitä noin vaan voi irrottaa. Että siitä tulee jotain onkelmia. Ei siis öljyt tule mistään --öö-- etuperästä-- tai muusta pellolle... eikä se kartaani voi mitenkään seota.

Sen jo meinasin napata irti, mutta en sitten uskaltanut.

Huomenna siis startti on päydällä, nyt se homma tästä lähtee!!

Kiitoksia kovasti tästä!!
 
Vs: 3.2 did vm.2000 pitkä startti, ilmaako?

No ny se on! ;D Siis startti pöydällä. Kaapeleilla koitin, ei muuta tehny kun vähän pamahti pyörä ulos, mutta ei pyörähtäny ollenkaan. Eiks sen pitäs siinäkin pyörähtää?? ??? No se menee tutkittavaksi, ja jos ei oo mitään tehtävissä niin sitten uuden asennusta.

Kardaanin tiputus anto joo hyvin tilaa. Mutta eihän sitä saa pois noin vaan jos tarttis, vai lähteekö se sieltä jotenkin kuiteskin? Ei sillä ny väliä, mutta jos joskus tarttis.

Nyt jatkan sen imusarjan ihmettelyä ja ruiskuputkien irrottelua. Näkyy olevan törkyä niin saa puhtaaksi. Ja venttiilikoppa tihkuu ööliä, niin laittaa sinnekin silikoonia ensi hätään.

Vähän vielä edittiä väliin.. :p

Mää en sitten millään meinannu tajuta sitä jatkojen ja nivelen käyttöä!! ??? Tuntu niin tyhmältä!! :seina
Mutta sitten aikani kokeilin ja yht´äkkiä se homma alko toimiin! :eek: Mää olin ihan klapilla päähänlyöty! Vihdoin sekin kikka aukeni! Ja illalla aukee lonkero, se on varma!!! :peukku

Kiitokset kaikille vinkeistä!! Ja lisää saa laittaa jos tulee mieleen/on aikaa... ::)
 
Takaisin
Ylös Bottom