3.2DiD egr

Vs: 3.2DiD egr

Kyllähän se on tuo EGR kaikissa samanlainen sotkija :seina Omassa bmw 530d:ssä ei tosiaan läpimeinannu nähdä imusarjasta. Joten alipaine letku irti ja tukkoon vaan niin lakkaa toimimasta :) 2.8 paje sama homma. Suosittelen ottamaan imusarjasta ahtoputken irti ja tiirailemaan taskulampulla imusarjaan ;)
 
Vs: 3.2DiD egr

Tulpattu on (3,2did). Kansirempan yhteydessä putsasin imupuolen, jossa oli kautaaltaan n.10mm:n mönjäkerros. Huomasin samalla, jotta egr jäähdytin vuotaa, joten ei kun tulppa egr:ään ja jäähdyttimen ohi kumiletku.
Nyt oon vajaan vuoden ajellu ja kertaalleen katsastanutkin. Egr:n vikailmoituksia ei tulppaamisen jälkeen ole tullu, ja pakolaasuarvot katsastuksessa oli erinomaiset.
 
Vs: 3.2DiD egr

tukitko cebedeuz samalla sen perhospellin ylemmän venttiilin..kun mun käsittääksenise sulkee samalla tulo ilmaa kun egr avautuu..että saako tuo mitään ilmaa jos pelkän egr tukkii

ja molempien tukkiminen antaa mulla ainakin vika koodia
 
Vs: 3.2DiD egr

En viittiny avata tuota linkkiä, kun oon mobiililaitteen varassa. Mutta mä tukin egr:n putken sieltä pakosarjan puolelta ennen jäähdytintä, enkä muuta. Eikä se oo ilmotellu ittestään sen koommin, eli kaikki toimii normaalisti.
 
Vs: 3.2DiD egr

01 pajerosta noi kuvatukset. Imusarjan irtiottaminen on lievästi sanoen wittumainen homma, vaiheessa vieläkin :seina
 
Vs: 3.2DiD egr

Aijjoo, päivitetään tätäkin.

Sokee lätkä pakosarjan puolelle egr-putkeen ja kaikki letkut paikalleen, niin homma pelaa ;D

Paskat menee pakarista pihalle ja vikavalot loistaa poissaolollaan :driver
 
Vs: 3.2DiD egr

Onko 2.8 koneissa EGR? Nimimerkillä ajattelin vaihtaa mahdollissimman uuteen vielä rungolliseen peliin :)
 
Vs: 3.2DiD egr

Kyllä 2.8td EGR venttiili löytyy. Itse otin koko härpäkkeen pois. Tulpat vaan pakosarjaa ja imusarjaan. Ja samoin lähti katti pois pakoputkesta. Turhakkeita sanon mä... Ja auto vm. 12/98
 
Vs: 3.2DiD egr

Cebedeuz sanoi
Tulpattu on (3,2did). Kansirempan yhteydessä putsasin imupuolen, jossa oli kautaaltaan n.10mm:n mönjäkerros. Huomasin samalla, jotta egr jäähdytin vuotaa, joten ei kun tulppa egr:ään ja jäähdyttimen ohi kumiletku.
Nyt oon vajaan vuoden ajellu ja kertaalleen katsastanutkin. Egr:n vikailmoituksia ei tulppaamisen jälkeen ole tullu, ja pakolaasuarvot katsastuksessa oli erinomaiset.

Missä tämä EGR:n jäähdytin on? Olisko kuvaa tästä aparaatista?

Tulpata tuo EGR pitäisi täälläkin.. Eli sokea laippa sinne pakosarjan puolelle?
 
Takaisin
Ylös Bottom