3000:sen veto?

Iyg_Van_Dyk

New Member
Liittynyt
8 Huhtikuu 2005
Sijainti
Vihti
nyt rupee menee hermot eli mikä veto on 3000 vaparissa?eli siin 221hv konees? oon nyt kuullu kaikki muut paitsi oikee ja vasen vetosen..eli onko se nyt neli- taka- vai etuveto?

kiitos ja anteexi jos on jo jossain aihe.
 
kiitos :) suoraa sanoen rupes kyrpii ku joka puolel on eri vetotapa ja sit kuulee taas iha eri juttuja.prkle. :seina
 
Iyg_Van_Dyk sanoi
kiitos :) suoraa sanoen rupes kyrpii ku joka puolel on eri vetotapa ja sit kuulee taas iha eri juttuja.prkle. :seina

Kun kysyy huolellisesti mitä tarvitsee niin saa oikean vastauksen ;D

ps Otsikko ei vieläkään kerro mitään ;)
Onko kysymyksessä Pajeron 3000:nen vai minkä
 
Mitsu sanoi
Iyg_Van_Dyk sanoi
kiitos :) suoraa sanoen rupes kyrpii ku joka puolel on eri vetotapa ja sit kuulee taas iha eri juttuja.prkle.  :seina

Kun kysyy huolellisesti mitä tarvitsee niin saa oikean vastauksen  ;D

ja mitäköhän toi nyt tarkotti??tätä ketjua vai mitä? ja otsikko ois voinu olla selvempi..mutta järkevä tyyppi tajuu mistä puhutaan..jos ei tajuu, ei tartte kommentoida. :peukku
 
hassua muuten että nettiautossa noin 90% vapari 3000gt lukee vetotapana takaveto :D
 
V.Taavila sanoi
hassua muuten että nettiautossa noin 90% vapari 3000gt lukee vetotapana takaveto :D

:eek:fftopic

Jep, olen huomannut saman. Ja yhtä monta kertaa ilmoituksessa lukee että vetotapaa ei pystynyt vaihtamaan ilmoitusta tehdessä. Liekö ihmisten tietokoneissa sit jotain vikoja, kun kyllä mulla ainakin viimeksi kun ilmoitusta tein niin toimi se ilmoituksen teko ihan hienosti, alasvetovalikoista useimmat vaihtoehdot siinä taidetaan valita...
 
Iyg_Van_Dyk sanoi
Mitsu sanoi
Iyg_Van_Dyk sanoi
kiitos :) suoraa sanoen rupes kyrpii ku joka puolel on eri vetotapa ja sit kuulee taas iha eri juttuja.prkle. :seina

Kun kysyy huolellisesti mitä tarvitsee niin saa oikean vastauksen ;D

ja mitäköhän toi nyt tarkotti??tätä ketjua vai mitä? ja otsikko ois voinu olla selvempi..mutta järkevä tyyppi tajuu mistä puhutaan..jos ei tajuu, ei tartte kommentoida. :peukku

Taidettiin meinata että jos olet aikasemminkin kysyny samalla tavalla, niin ei ihme että vastaukset ovat olleet sekavia, koska itse kysymyskin on sekava. Mitsulla kun kerta on noita 3000 ainakin pari. On 3000gt ja pajero 3000.
 
MetalMan_ sanoi
V.Taavila sanoi
hassua muuten että nettiautossa noin 90% vapari 3000gt lukee vetotapana takaveto :D

:eek:fftopic

Jep, olen huomannut saman. Ja yhtä monta kertaa ilmoituksessa lukee että vetotapaa ei pystynyt vaihtamaan ilmoitusta tehdessä. Liekö ihmisten tietokoneissa sit jotain vikoja, kun kyllä mulla ainakin viimeksi kun ilmoitusta tein niin toimi se ilmoituksen teko ihan hienosti, alasvetovalikoista useimmat vaihtoehdot siinä taidetaan valita...

Ainakin täällä alasvetovalikosta löytyi vaan takaveto+neliveto, selaimena opera ja IE... Tiedä sitten mistä mättää :-\
 
Ilmeisesti tuohon vetotapaan vaikuttaa mikä merkki ja malli on valittuna. Palautetta vaan nettiautolle... Onkohan nettimotossa 2wd vaihtoehtona jos vaikka 2wd Yamaha WR olisi myytävänä ::) ??? ;D :seina
 
joo no eiköhän tuo pajero ole aina nelikko?mut sitä juu nettiautos oonki ihmetelly ku on takavetoo ja nelivetoo ja sit suuri osa muista sanoo että etuveto..sit on iha pihal..
 
Takaisin
Ylös Bottom