3000gt ja stealthin alustojen yhtäläisyydet?

A

and1_

Guest
Käytin hakua mut en ainakaa löytäny sopivaa topiccii. ::) Eli tuli hommattuu tollane kone vikane stealthi ja seki on nyt melkee kokonaa atoimena. ;D Kaikki alusta osat revittiin irti ja ne on tarkotus puhalluttaa+maalaa ja tehä kunnolline massaus tohon pohjaan... Mut siinä samassa huomattiin et vakio iskarit on loppu(vuotaa jne.). Coilit on ollu tarkotus hommaa kyllä, mut nytten ne pitäs saada siis tilattuu samantien... Eli sopiiko tohon stealthiin 3000gt coil overit? Eli niitä joita myydään 3000gt nimellä... Autoni on siis se neliveto tuplaturbo. :) Toivottavasti joku osasi vastaa pikaseen niin pääsis tilaileen.
 
100% varmuudella en sano, mutta todennäköisesti käy ihan sama. Ainakaan itse en ole 3000GT VR-4 ja omasta Stealthin TT:stä löytäny perustekniikan osalta eroja...
 
Neppuldo sanoi
100% varmuudella en sano, mutta todennäköisesti käy ihan sama. Ainakaan itse en ole 3000GT VR-4 ja omasta Stealthin TT:stä löytäny perustekniikan osalta eroja...

Jepjep... Näin mäki uskoisin asian olevan. ::) Ois vaan kiva saada varmistus ennenku tollaset d2:n tolpat tilais. ;D
 
Mitsu sanoi
Kysäseppäs alusta settiä vaikka powerdose:lta ;)

Mulla on jo tosta toisesta projektista "sponssori" keneltä saan ton d2:n siihe hintaan et tiedän ettei muualta saa. :)
 
and1_ sanoi
Neppuldo sanoi
100% varmuudella en sano, mutta todennäköisesti käy ihan sama. Ainakaan itse en ole 3000GT VR-4 ja omasta Stealthin TT:stä löytäny perustekniikan osalta eroja...

Jepjep... Näin mäki uskoisin asian olevan. ::) Ois vaan kiva saada varmistus ennenku tollaset d2:n tolpat tilais. ;D

Sama alusta on. Huoltomanuaalistahan nuo löytyvät.
 
joo on sama alusta.en itse kyllä ollut varma mut isäntä sano mitsun merkkihuollon veteraanina et on sama alusta
 
Paitsi jenkkimallissa ja euromallissa on eri.
Eri luultavammin siis stealhtin ja 3kgt jenkki on samat.
Jousissa on erot ainakin. Jenkkimallissa lyhemmät aavistuksen, sekä paksuudessa eroa. Käyvät kuitenkin ristiin (alusta voi nousta).
 
Juu kiitos vaan kaikille. :) Sainkin varmistuksen muualtaki jo... Nyt vaa pitää tilaa sitte coilit. 8)
 
Takaisin
Ylös Bottom